دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

چگونه در کلاب هاوس Clubhouse دعوت‌نامه رایگان بگیریم؟ 

سه شنبه، 26 اسفند 1399
اگر میخواهید برای عضویت در کلاب هاوس کد دعوت رایگان بگیرید در ادامه این مطلب همراه ساعد نیوز باشید. ساعد نیوز این بخش را به آموزش دریافت کد عضویت رایگان در کلاب هاوس اختصاص داده است.

کد دعوت رایگان کلاب هاوس ؛ چگونه دعوتنامه کلاب هاوس بگیریم؟

از آنجایی که کلاب هاوس برنامه ای است که تنها از طریق دعوت می توانید وارد آن شوید، یعنی لزوما فقط درصورتی قادرید از برنامه استفاده کنید که کاربران قبلی از شما دعوت کرده باشند. به همین جهت ممکن است به این فکر کنید که برای اینکار چه راه حل هایی وجود دارد، دو راه حل موجود برای دریافت کد دعوت رایگان کلاب هاوس را به شما در ادامه توضیح خواهیم داد.

اولین راه که کاملا مشخص است این می باشد که منتظر بمانید تا کسی شما را به این کلاب دعوت کند یا به جستجوی گروهی از کاربران کلاب هاوس بگیرید که با آنها علایق مشترک دارید و از طریق ارتباط با این افراد از یکی از آنها کد دعوت رایگان کلاب هاوس را دریافت نمایید.

از آنجا که راه اول بسیار واضح است و نیاز به توضیح اضافی ندارد، درباره آن بیشتر صحبت نمی کنیم اما در ادامه چند روش موثر برای یافتن و دعوت و ورود به بستر چت روم را به شما نشان خواهیم داد.

رددیت (گروه های دعوت از کلاب هاوس)

نحوه عضویت در کلاب هاوس
اگر قبلا از رددیت استفاده کرده اید، پس باید از نحوه کار گروه ها و انجمن ها در این پلتفرم آشنا باشید. علاقه مندی ها و گروه های خاص در پلتفرم Subreddits نامیده می شوند که افراد دارای علایق مشترک می توانند به صورت رایگان به آنها بپیوندند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

بنابراین اگر به دنبال کد دعوت رایگان کلاب هاوس از طریق رددیت می گردید، باید به دنبال گروه های Clubhouse Community Subreddits باشید که متشکل از کاربرانی است که قبلا از کلاب هاوس استفاده کرده اند. تنها کاری که لازم انجام دهید آن است که نظر خود را درمورد موضوع مورد علاقه در کلاب هاوس مطرح کرده و درخواست کد دعوت رایگان کلاب هاوس کنید.

دعوتنامه کلاب هاوس
در این صورت شما با دو گروه از کاربران کلاب هاوس مواجه خواهید شد، گروه اول کاربرانی هستند که کد دعوت رایگان کلاب هاوس را برای شما به اشتراک خواهند گذاشت و گروه دوم کسانی می باشند که این کد دعوت را می فروشند.

اگر خوش شانس باشید شخصی از گروه اول را پیدا خواهید کرد، این کاربران معمولا افرادی هستند که به علاقه و اشتیاق شما نسبت به موضوعات احترام قائلند و شما را در این راه کمک می کنند اما گروه دوم معمولا افرادی هستند که سعی می کنند از تمایل و اشتیاق افرادی برای تجارت استفاده نمایند، اگر فکر می کنید این عمل اشکالی ندارد پیش گرفتن این راه دوم نیز مانعی ندارد.

من توصیه می کنم اگر قصد دارید از کسی در رددیت کد دعوت بخرید، ابتدا با او حرف زده و بیشتر آشنا شوید، چراکه بدون اینکار ممکن است صرفا با افرادی مواجه شوید که قصد سو استفاده را دارند. باید این نکته را خاطر نشان سازم که این کلاه برداری برای بسیاری از کاربران رددیت اتفاق افتاده است و باید بسیار حواستان را جمع کنید.

گروه های فیس بوک

دعوتنامه کلاب هاوس
از آنجا که فیس بوک پرکاربردترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در جهان است، به احتمال زیاد شما قادر خواهید بود در آن افرادی را که قبلا از کلاب هاوس استفاده کرده اند را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. به این شیوه می توانید کد دعوت رایگان کلاب هاوس را بدست بیاورید. فیس بوک یکی از پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد از هشتگ برای جستجوی خاص، یافتن و کاوش پست ها، افراد و گروه هایی که به آن علاقه دارید استفاده کنید.

با درنظر داشتن این، توصیه می شود از هشتگ های مرتبط مانند #Clubhouse و یا #ClubhouseInvites استفاده کنید تا پست ها و گروه ها مرتبط برای شما نمایش داده شوید. این یک روش بسیار خوب و موثر برای برقراری ارتباط با کاربران موجود در کلاب هاوس است، بنابراین می توانید از این افراد درخواست کد دعوت رایگان کلاب هاوس کنید.

چگونه دعوت نامه کلاب هاوس بگیریم؟

دعوتنامه کلاب هاوس چیست
اولین مانع پیوستن به Clubhouse این است که اپلیکیشن آن فقط در آیفون موجود است. بنابراین اگر کاربر اندروید هستید، در حال حاضر نمی توانید این اپلیکیشن را نصب کرده و وارد آن شوید.

مانع دوم این است که کلاب هاوس مانند دیگر اپلیکیشن ها همچون فیسبوک یا توییتر نیست که با ثبت نام کردن، بتوانید وارد آن شوید و عضویت در کلاب هاوس نیازمند دعوت شدن از طرف شخصی است که درحال حاضر از آن استفاده می کند.

نکته بعدی این است که هر کاربر کلاب هاوس هم تنها می تواند 2 نفر را به این پلت فرم دعوت کند. بنابراین، حتی اگر شما کسی را سراغ داشته باشید که در این اپ عضو باشد، می بایست خیلی برای آن شخص مهم باشید تا یکی از حق های دعوت خود را صرف شما کند.

شما می توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و نام خود را رزرو کنید. سپس باید در لیست انتظار منتظر باشید تا نوبت به دعوت شما برسد ولی متاسفانه این انتظار هیچ زمان مشخصی ندارد.

پاول دیویسن (Paul Davison)، موسس کلاب هاوس قول داده است که این اپلیکیشن در دسترس همه افراد من جمله کاربران اندروید نیز قرار بگیرد ولی برای وقوع این گفته، هیچ زمانی مشخص نشده است.

تنها خبری که در این راستا وجود دارد این است که سازندگان کلاب هاوس در یک پست اعلام کرده اند که در سال 2021 قصد دارند نسخه ی بتای این اپلیکیشن را ارتقا بخشیده و آن را به روی تمام مردم جهان باز کنند.

خلاصه ی کلام، در حال حاضر تنها جواب برای سوال « چگونه به کلاب هاوس دعوت شویم؟ » این است که باید منتظر بود و دید آیا بلیت عضویت در کلاب هاوس نصیب شما خواهد شد یا خیر.

جالب است بدانید این شرایط سخت برای عضویت در اپ کلاب هاوس، نوعی بازار سیاه عضویت در کلاب هاوس را فراهم کرده است. امکان صحبت با چهره های شناخته شده دنیای تکنولوژی، موسیقی و هنر و یا روشنفکران سبب شده افراد برای خرید دعوتنامه اپلیکیشن و عضویت در کلاب هاوس سر و دست بشکنند.


5 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 07 مهر
از سراسر وب
دیدگاه ها
باران
3 سال پیش

لطف عکس را کجا بفرسم باران در اینستا
پاسخ
باران
3 سال پیش

عکسی که برام فرستادن چطوری براتون بفرسم باران
پاسخ
باران
3 سال پیش

در ااینیستا دعوت نامه برام امده درسته یا نه به نام باران ۷ نفر هستیم پاسخ بدهید ممنون به نام باران
پاسخ
باران
3 سال پیش

برای من دعوت نامه امده ایا درستت است یا نه اسم من وچند نفر دیگه در امد به نام باران
پاسخ
باران
3 سال پیش

من دعوت نامه برام امده درستت یا نه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم دعوتنانه رایگان میخوامممممم
پاسخ
مهرداد
3 سال پیش

لطفا دعوت نامه رایگان میخام
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "خرس قطبی" را در میان «ارواح خبیث» در 4 ثانیه طلایی پیدا کنند
اولین تیزر طوفانی فصل 3 جوکر 2 با اجرای احسان علیخانی و آقایان/ ببین کیا هستن از هیتلر و حمید لولایی تا امین زندگانی و شاهرخ استخری😂
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
رویا میرعلمی: اون لحظه به آدمی که اذیتم کرده جواب نمیدم همه چیز رو میریزم تو خودم بعد به مرز جنون که رسیدم میز رو با جاش برمیگردونم
خلاقیت تحسین برانگیز اُوستا قنّاد در طراحی کیک برای باباهای ایرانی +فیلم/ دسته و پنجه ات طلا اوستا
مراحل سابمیت مقاله
سعید معروف : مسی فوتبالیست خوبیه رونالدو ورزشکار خوبیه ، مشتاقم ببینم آینده امباپه چی میشه
(ویدئو) انواع پرسش و پاسخ شفاهی در مدرسه/ فقط جاااان گفتن رضا نیکخواه/ مدیری دیگه ادامه نداد😂😂😂
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب