چگونه در لینکدین پست بگذاریم

  چهارشنبه، 14 آبان 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه در لینکدین پست بگذاریم
شبکه اجتماعی لینکدین linkedin سومین شبکه اجتماعی محبوب از نظر تعداد مخاطبان است که مانند هر رسانه اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که متن، عکس و ویدئو به اشتراک گذاشته و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در لینکدین پست به اشتراک گذارید.

اهمیت گذاشتن پست در لینکدین؟

بسیاری از کاربران لینکدین درباره اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی جست و جو می کنند. در واقع برای اطلاعات و محتوای نوع b2b لینکدین بیش از 50 درصد از ترافیک کل را جذب می کند. با ارسال پست در این شبکه اجتماعی شما توانایی این را دارید که چشم اندازهایی را برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

تصویر

نحوه ارسال پست در لینکدین با استفاده از صفحه شخصی

اگر با اشتراک گذاری و ارسال پست در لینکدین آشنا نمی باشید. ممکن است ارسال پست در لینکدین را یک مهارت چالشی بدانید که قصد یادگیری آن را دارید. دراین مقاله تصمیم داریم نحوه نوشتن پست در لینکدین را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم.

ارسال پست شخصی در لینکدین یکی از آشناترین قسمت ها در این شبکه اجتماعی می باشد. درست مانند فیس بوک و توییتر نیز می توانید مطالب و محتوای خود رابه اشتراک بگذارید. تجربه و آزمایش انواع پست ها این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ارزیابی کنید که کدام نوع محتوا برای شما بهتر پاسخ می دهند.

تصویر

نحوه ارسال پست در لینکدین - پست متنی

محتواهای متنی در لینکدین طولی تا 3000 کاراکتر دارند. احساس نکنید که همانند مطالب بلاگ سایت مجبور هستید آنها را پرکنید. در یک پست شما زمان لازم برای شرح دادن و بیان جزئیات حول یک موضوع را خواهید داشت. در ین قسمت می توانید آموزش گذاشتن پست در لینکدین از نوع متنی را فرا بگیرید.

تصویر

1- به صفحه خانه home page در لینکدین بروید در قسمت بالای صفحه یک لینک با عنوان “start a post” را مشاهده می کنید. این گزینه برای انتشار پست در لینکدین می باشد گزینه دیگری که برای ارسال مقالات مورد استفاده قرار می گیرد Write an article on LinkedIn می باشد.

2- وقتی بر روی گزینه مربوط به ارسال پست کلیک می کنید کادری برای شما باز می شود که می توایند متن مربوط به پست خود را در این قسمت نوشته و عکس مورد نظر خود را اضافه کنید ما در پونه مدیا برای تمام پست های خود در لینکدین عکس اضافه می کنیم و ابعاد استانداردی که برای عکس ها توصیه می کنیم 698x 400 می باشد. فرآیند اضافه کردن عکس در پست نیز بسیار ساده است تنها کافی است بر روی گزینه آپلود تصویر از روی کامپیوتر کلیک کنید.

تصویر

3- درمرحله بعدی یک تیتر جذاب بنویسید، تیتری که سوال خوب یا کنجکاوی خاصی را در ذهن مخاطبان خود ایجاد می کند بهترین راه برای آن است که افراد را در لینکدین وادار کنید تا بر روی پست شما کلیک کنند و آن را بخوانند.

4- هم اکنون که اولین پست خود را می نویسید به ابزاری که لینکدین در اختیار شما قرار می دهید توجه کنید در پایان نیز فراموش نکنید که بر روی گزینه next کلیک کنید.

5- اطمینان حاصل نمایید که پست شما بر روی صفحه نمایش، خوب باشد. اطمینان حاصل کنید که بر روی صفحه نمایش دارای فضای سفید به اندازه کافی می باشد. هدف از این کار این است که کاربران هرچه راحت تر بتوانند متن مورد نظر شما را بخوانند. این به این معنی طول هر پاراگراف نباید بیشتر از 3 الی 4 خط در صفحه نمایش باشد و با یک الی دو خط سفید از پاراگراف بعدی جدا شده باشد. انجام این کار کمک شایانی به خوانندگان پست های شما می کند تا به راحتی بتوانند کل متن مورد نظر شما را بخوانند.

نوشتن پست در لینکدین از نوع تصویری

در لینکدین علاوه بر ارسال پست متنی می توانید تصاویر نیز ارسال نمایید. سایز ایده آل عکس برای نوشن پست در لینکدین 627*1200 می باشد. توجه داشته باشید تصاویری که در لینکدین به اشتراک می کذارید باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • کیفیت بالا
  • حرفه ای و طبیعی
  • واضح و مربوط به موضوع

تصویر

برای ارسال پست تصویری در صفحه خانه در لینکدین بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

تصویر

نحوه ارسال پست در لینکدین از نوع ویدئویی

بسیاری از افراد برای ارسال پست در لینکدین از ویدئو همانند دیگر شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند و ممکن است این بهترین کار برای شما باشد که با ارسال ویدئو در لینکدین نسبت به تعامل هر چه بیشتر مخاطبان خود اقدام نمایید.

قبل از اینکه اقدام به ارسال پست در لینکدین نمایید، اطمینان حاصل نمایید که تمام نکات لازم در خصوص ارسال ویدئو را می دانید:

  • شما مجاز به ارسال ویدئو با فرمتهای ASF, AVI, FLV, MPEG-1, MPEG-4, MKV, QuickTime و فرمت هایی که در وب پشتیبانی می شود می باشید.
  • حداقل حجم برای ویدئو 75KB و حداکثر حجم نیز 5GB می باشد.
  • حداق طول ویدئو می بایست 3 دقیقه و حداکثر آن می بایست 10 قیقه باشد.
  • توجه به کیفیت محتوا

اگر چندین شبکه اجتماعی را برای کسب و کار خود مدیریت می کنید لازم نمی باشد برای ارسال پست در لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی وارد پروفایل خود در این شبکه های اجتماعی شوید ابزاری مانند Agorapulse کار را برای شما راحت کرده است، با استفاده از این ابزار می تونید در یک محیط تمام شبکه های اجتماعی خود را مدیریت نمایید.

بهترین روش نوشتن پست در لینکدین

برای آنکه بدانید چه نوع محتوایی برای کسب و کار شما در لینکدین مناسب است باید تمام نوع محتوا را به نحوی امتحان نمایید. محتواهایی که توانسته اند تعامل بیشتری را با کاربران داشته باشند بدون شک بهترین نوع پست ها در لینکدین خواهند بود.

چطور در لینکدین پست بگذاریم؟ با استفاده از صفحه شرکتی

تصویر

محیطی که در تصویر بالا مشاهده می کنید متعلق به برنامه Agorapulse می باشد.

ارسال پست در صفحه شرکت در لینکدین همانند ارسال پست در صفحات شخصی لینکدین می باشد. مانند پست متنی در صفحه شخصی 3000 کاراکتر در اختیار دارید و می توانید اقدام به ارسال عکس، ویدئو و متن نمایید.

اهمیت پست های خود را در صفحه شرکتی بیایید سعی کنید برای نوشتن و ارسال پست های خود از خلاقیت استفاده نمایید و اهمیت آن را درک کنید سعی کنید از صفحه شرکتی خود برای بازاریابی و معرفی برند خود استفاده تا اینکه از آن برای استخدام استفاده نمایید.

نوشتن مقاله در لینکدین

ارسال مقاله در لینکدین نوع خاصی دیگر از پست ها در لینکدین می باشد، برای ارسال مقاله در لینکدین می توانید اقدامات زیر را دنبال نمایید.

تصویر

1- در صفحه اصلی بر روی گزینه write a article کلیک کنید. بعد از کلیک کردن بر روی این لینک صفحه ای همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

تصویر

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید در این قسمت می توانید اقدام به ارسال مقاله نمایید که با ارسال پست در لینکدین دارای تفاوت های چشمگیری می باشد. برای اینکار به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید.

  • تصویری مناسب با پست خود در قسمت بالایی آپلود نمایید.
  • سعی کنید تیترهای جذاب و مرتبط با موضوع خود در قسمت headline بنویسید.
  • با استفاده از نوار بالایی نیز میتوانید متن خود را برجسته تر و... نموده اگر می خواهید لینک نیز در مقاله خود اضافه کنید می توانید از نوار بالایی استفاده نمایید.
  • سعی کنید در نوشتن مقاله از انواع تگ های هدینگ h1 -h5 استفاده نمایید. اگر هم در متن خود از نقل قول استفاده می کنید به یاد داشته باشید متن نقل قول را در درون تگ blockquotes استفاده نمایید. برای برجسته کردن برخی از متن ها نیز می توانید از تگ bold استفاده نمایید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (176 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!