چگونه میتوان به راحتی تشک تخت را شست؟ + از بین بردن انواع لکه

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 13 دقیقه
چگونه میتوان به راحتی تشک تخت را شست؟ + از بین بردن انواع لکه
تشک‌ها می‌توانند با عوامل زیادی نظیر لکه‌ غذا، ادرار، خون، گرد و خاک و ... کثیف شوند؛ بنابراین باید روش شستن تشک تخت را یاد بگیرید، مخصوصا اگر آلرژی دارید و نیاز به شستشوی مجدد تشک‌های شماست. در ادامه ساعدنیوز روش های شستشوی تشک تخت را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

از آن جا که شما یک سوم طول عمر خود را در خواب و بر روی تشک خود می گذرانید، لازم است که همواره آن را تمیز نگه دارید. پاکیزه نگه داشتن تشک می تواند عوامل آلرژی ها را در اتاق خواب شما کاهش دهد. همچنین تمیز کردن لکه های روی تشک می تواند از گسترش آلودگی ها و انواع میکروب ها جلوگیری کند. در ادامه روش شستن تشک تخت را به شما آموزش خواهیم داد.

مراحل شستن تشک تخت

تمیز کردن تشک تخت بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در ادامه مراحل شستن تشک تخت را بخوانید تا مراقبت خوبی از تشک خود داشته باشید و بتوانید راحت بخوابید. برای این کار کافیست وسایل و تجهیزات زیر را آماده کنید:

  • جاروبرقی با برس های مختلف آن
  • پاک کننده ی آنزیم دار یا صابون
  • پودر لباس شویی
  • جوش شیرین
  • پارچه ی تمیز
  • آب سرد
  1. از تهویه ی اتاق مطمئن شوید: اطمینان حاصل کنید که اتاقی که در آن قرار است تشک را تمیز کنید، دارای تهویه مطبوع باشد. تمام پنجره ها و در های اتاق را باز کنید. علاوه بر این، پنجره ها را در جاهای دیگر خانه خود نیز باز کنید. می توانید تهویه هوا را نیز روشن کنید تا گردشهوا را تقویت کند. مطمئن شوید اتاق خیلی مرطوب نباشد.با عمل تهویه، کمک خواهید کرد تا بعد از استفاده از مواد تمیز کننده روی تشک، بوی بد و شیمیایی از بین برود.
  2. ملافه ی روی تشک را بردارید: قبل از این که تشک را تمیز کنید، باید هر چیزی که آن را پوشانده است را از روی آن بردارید. با بالشت ها و پتو شروع کنید. می توانید رو بالشی ها را نیز از بالشت ها جدا کنید، درون ماشین لباسشویی بیاندازید و جداگانه بشویید.تشک را از درون ملافه خارج کنید. می توانید ملافه را به همراه رو بالشی ها درون ماشین لباسشویی بیاندازید.
  3. رو بالشی ها و ملافه ها را بشویید: هنگامی که همه چیز از تخت جدا کرده اید و تشک لخت است، می توانید روند تمیز کردن را شروع کنید. در حین تمیز کردن تشک، ملافه ها و رو بالشی ها را در ماشین لباسشویی بشویید. به این ترتیب، پس از شستن تشک شما با یک تخت کاملاً تمیز رو به رو هستید. هنگام شستن هر پارچه، برچسب های مراقبتی را بخوانید و طبق دستورالعمل ها آن ها را بشویید. از گرم ترین تنظیمات آب و خشک کن برای از بین بردن هرگونه باکتری یا گرد و غبار که ممکن است درون ملافه های شما پنهان شده باشد، استفاده کنید.
  4. روی تشک را جاروبرقی بکشید: اولین قدم برای تمیز کردن تشک شما، استفاده از جاروبرقی است. با این کار کنه ها، گرد و غبار، پوست مرده، مو و سایر مواد زاید از تشک خارج می شود. برای تمییز کردن سطح تشک از سر پهن جارو برقی استفاده کنید. برای گوشه ها، قسمت های عمیق و داخلی دوخت تشک و درز ها از سر برس دار جارو برقی کمک بگیرید. قبل از استفاده از جاروبرقی، مطمئن شوید که برس های جاروبرقی کاملاً تمیز باشند.
  5. لکه های تشک را پاک کنید: هرگز تشک خود را خیس نکنید و آب یا محلول تمیز کردن را مستقیماً روی آن نمالید. به عنوان مثال، تشک های فوم دار حتی نباید مرطوب هم شوند. به همین دلیل مهم است که با احتیاط عمل کنید. اگر می خواهید لکه های تشک را با یک لکه بردار پاک کنید، حذف لکه به نوع لکه و نوع تشک بستگی دارد. برای لکه های بیولوژیکی نظیر خون،عرق، استفراغ، ادرار و … به پاک کننده آنزیم دار نیاز دارید. تمیز کننده را روی یک پارچه سفید تمیز اسپری کنید و سپس پارچه را روی لکه فشار دهید. دقت کنید که لکه را مالش ندهید تا به عمق تشک نفوذ نکند. پس از آن می توانید آب سرد را روی پارچه تمیز دیگری بمالید و روی لکه فشار دهید تا لکه به پارچه منتقل شود. این کار را تا زمان از بین رفتن کامل لکه ادامه دهید. هدف در اینجا استفاده از کمترین میزان رطوبت است. به عنوان یک جایگزین برای پاک کننده مبتنی بر آنزیم، می توانید محلول خود را با مخلوط کردن صابون با آب درست کرده و فقط کف حاصل را روی لکه بمالید. شما همچنین می توانید یک محلول دست ساز از مقدار مساوی آب سرد و پراکسید هیدروژن تهیه کنید.
  6. جوش شیرین را روی کل سطح تشک بپاشید: اگر نمی توانید تشک خود را در معرض آفتاب و هوای تازه قرار دهید، جوش شیرین بهترین گزینه ی جایگزین است. یک لایه جوش شیرین را روی کل سطح تشک بپاشید و چند ساعت بگذارید بماند. جوش شیرین باعث تجزیه اسید شده و هرگونه رطوبت و بوی نامطبوع را جذب می کند. هر چه طولانی تر بتوانید جوش شیرین را روی تشک بگذارید، نتیجه ی بهتری بدست می آورید! همانطور که جوش شیرین روی تشک نشسته است، هر پنجره ای را در اتاق باز کنید تا نور و آفتاب روی تشک تابیده شود. اشعه UV خورشید، به از بین بردن هر میکروب یا باکتری روی تشک کمک می کند.

پوستر پاشیدن جوش شیرین بر روی تخت

  1. روی تشک را دوباره جاروبرقی بکشید: هنگامی که جوش شیرین کار خود را به نحو احسن انجام داد، روی تشک را دوباره با سر پهن جارو برقی بکشید. همه ی جوش شیرین ها باید به خوبی از سطح تشک پاک شوند. جایی که سر و پای خود را می گذارید را مدت زمان بیشتری جاروبرقی بکشید تا کاملا پاک و تمیز شود.
  2. بخارشوی را طبق دستورالعمل آن با آب پر کرده و روشن کنید: بیشتر بخارشوی ها دارای مخزن آب، موتور گرما و یک لوله برای اعمال بخار هستند. مخزن آب را تا حد پیشنهادی دستگاه پر کنید و دستگاه را روشن کنید تا گرم شود. برای راهنمایی در مورد استفاده ایمن و مناسب، کتابچه راهنمای آن را با دقت بخوانید.
  3. بخار شوی را آهسته و با مکث های طولانی روی سطح تشک حرکت دهید: بخارشوی را دقیقاً بالای تشک نگه دارید، اما به آن نزنید. با استفاده از بخار در گوشه تشک با مکث های ۲ فوتی (۶۱ سانتی متر) شروع کنید. به آرامی به سمت گوشه های مخالف و حتی در یک ردیف حرکت کنید تا زمانی که کل تشک را در بخار گرم پوشانده باشید. تشک باید مرطوب باشد، اما خیس از بخار نشود. در غیر این صورت، مدت زمان زیادی طول می کشد تا خشک شود. اگر فکر می کنید بخار، تشک را خیلی مرطوب می کند، در صورت داشتن درجه روی دستگاه، آن را کم کنید یا دستگاه را کمی دورتر از تشک نگه دارید.
  4. لبه های تشک را برای تمیز کردن بیشتر بخارشوی کنید: برای دستیابی به حداکثر نفوذ بخار، بخار را در امتداد طرفین تشک نیز اعمال کنید، از بالا به پایین، اطمینان حاصل کنید که اندازه ی کافی باکتری ها، کنه ها و … کشته می شوند. اگر طرف دیگر تشک شما کثیف است، صبر کنید تا قسمت فوقانی کاملا خشک شود، آن را بپرخانید و کل مراحل را مجدداً انجام دهید.
  5. صبر کنید تا تشک خشک شود: ۲-۴ ساعت صبر کنید تا تشک کاملاً خشک شود. بسته به میزان بخار استفاده شده برای تمیز کردن تشک، حداقل ۲-۴ ساعت زمان برای خشک شدن کامل نیاز دارد. برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن، تهویه را در اتاق اجرا کنید، پنجره ها را باز کنید و در صورت امکان تشک را به محلی در اتاق با نور مستقیم آفتاب منتقل کنید.

تمیز کردن تشک تخت از لکه های مختلف

به دلیل استفاده مداوم ما از تشک تختخواب و تماس مستقیمش با بدن مان، شستن تشک تختخواب تاثیر مستقیمی روی سلامتی مان دارد. تشک تخت در معرض آلوگی های زیادی قرار دارد مواد زیادی وجود دارند که ممکن است باعث ایجاد لک روی تشک شما شوند. در ادامه برخی از این لک ها و راه های رهایی از آنها را معرفی کرده ایم:

پوستر از بین بردن انواع لکه از روی تخت

رفع لکه ادرار از تشک

شستشوی ادرار از تشک یکی از مسائلی است که افراد زیادی با آن سروکار دارند. مخصوصاً افرادی که بچه کوچک در خانه دارند یا حیوانات خانگی را در منزل نگهداری می کنند، بیشتر با این مشکل روبه رو بوده اند. شستشوی ادرار از تشک به سادگی با استفاده از ترکیب هیدروژن پراکسید، جوش شیرین و مایع ظرفشویی که در قسمت قبل گفته شد، انجام می پذیرد. اگر با ریختن ترکیب ذکر شده مشکل برطرف نشد، از پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید. کمی پودر ماشین لباسشویی را با آب مخلوط کنید تا محلولی با غلظت ماست به دست بیاید. آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی لکه قرار دهید. بعد از این مدت آب اکسیژنه را به آن اضافه کنید و پاک کنید. سرکه رقیق شده در آب، ترکیب آبلیمو و آب اکسیژنه و آب و برخی ضدعفونی کننده های شیمیایی به شما در از بین بردن لکه زرد روی تشک و شستن تشک تخت نجس کمک می کنند.

از بین بردن لکه استفراغ

متاسفانه گاهی اوقات به دلیل بیماری و یا پرخوری کودکان و حتی بزرگسالان، با لکه استفراغ روی تشک تخت مواجه می شویم. لکه استفراغ باعث می شود دیگر حس مثبتی به تشک نداشته باشیم، اما جای نگرانی نیست. برای اینکه تشک بدبو نشود و جای لکه روی آن باقی نماند، باید خیلی سریع آن را پاک کنید.

راه حل از بین بردن لکه استفراغ

  • محلولی که برای از بین بردن لکه استفراغ لازم است، یک محلول با ترکیب مساوی آب و سرکه سفید است. ابتدا محلول را روی قسمت آلوده اسپری کرده و با حوله تمیز کنید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا لکه از بین برود.
  • سپس مقداری جوش شیرین روی محل بریزید و بعد از جارو کردنش اجازه دهید تشک خشک شود.
  • اکنون که میدانید شستن تشک چگونه است و آن را تمیز کردید لازم است از آن محافظت کنید. پس از خشک شدن کامل تشک، آن را با محافظ تشک بپوشانید تا در آینده تمیز کردنش راحت تر باشد.

پاک کردن لکه چربی از تشک

برای تمیز کردن تشک تخت از لکه چربی، جوش شیرین یک راهکار عالی است. مولکول های روغن موجود روی تشک به سرعت در بافت دانه دانه جوش شیرین حل شده و از تخت جدا می شوند. در این روش بدون اینکه نیاز باشد رطوبتی روی تشک ایجاد کنید، می توانید لکه چربی را حذف کنید. کافی است مقداری جوش شیرین روی لک چربی بریزید و چند ساعت آن را به حال خود رها کنید. بعد از چند ساعت جوش شیرین را با جاروبرقی از روی تشک پاک کنید. با این روش بوی بد تشک هم از بین می رود.

از بین بردن لکه رنگ از تشک

با توجه به اینکه لکه رنگ از چه جنسی باشد، روش تمیز کردن آن متفاوت خواهد بود. تمیز کردن رنگ هایی بر پایه آبرنگ و گواش به نسبت دیگر انواع رنگ ساده تر است. این رنگ ها حتی با مایع ظرفشویی نیز تمیز می شوند! اما لکه برخی رنگ ها برای پاک کردن نیاز به روش های تخصصی تری دارند.

پاک کردن لکه خون از تشک

لکه خون جزء لکه های سرسخت است که هر چه از زمان ایجاد آن روی تشک بیشتر بگذرد، سخت تر پاک خواهد شد. برای پاک کردن این لکه نیز از موادی مانند جوش شیرین، آبلیمو و نمک، سرکه، آب اکسیژنه و … می توان استفاده کرد.

پاک کردن لاک از تشک

این مورد هم جزء لکه هایی است که بسیار سخت از روی تشک پاک می شود. سعی کنید در اسرع وقت برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای پاک کردن لکه لاک، آب اکسیژنه بهترین گزینه است. اسپری مو نیز تأثیر خوبی در از بین بردن این نوع لکه دارد.

از بین بردن لکه قهوه از تشک

اگر لکه تازه ایجاد شده باشد، معمولاً با آب نیز پاک خواهد شد. در صورتی که مدت زیادی از ایجاد لکه روی تشک گذشته است، از مایع ظرفشویی برای پاک کردن کمک بگیرید. اسپری لکه بر نیز برای پاک کردن لکه هایی مانند لکه قهوه خوب عمل می کند.

از بین بردن لکه جوهر از تشک

آبلیمو برای پاک کردن لکه جوهر از روی تشک بسیار مناسب است. آبلیمو ماده ای طبیعی است که کمک می کند بدون نیاز به مواد سفیدکننده شیمیایی از شر لکه جوهر ایجاد شده روی تخت خود خلاص شوید.

از بین بردن لکه نوشابه از تشک

در این مورد می توانید از نمک استفاده کنید. لکه نوشابه نیز مانند بسیاری از لکه ها هر چه سریع تر باید پاک شود. هر چه زودتر برای پاک کردن آن اقدام کنید، لکه بهتر پاک خواهد شد. برای از بین بردن لکه نوشابه با نمک، ابتدا با اسفنج آب اضافی آن را بگیرید. سپس مقداری نمک روی لکه بریزید و اسفنج مرطوب را روی آن بمالید تا لکه تمیز شود.

چگونه طول عمر تشک تخت را افزایش دهیم؟

تشک یکی از مهم ترین لوازم استراحت هست که اگر غیر استاندارد باشد میبتواند مشکلات زیادی به بار آورد ولی اگر در حین خرید به استاندارد بودن تشک توجه کنیم میتوانیم برای افزایش طول عمر تشک باید برخی نکات که در ادامه آورده شده است را رعایت کنید:

  • به نحوه شستشو و تمیز کردن آن دقت کنید. در این محتوا در مورد انواع لکه ها و همچنین از بین بردن لکه زرد روی تشک صحبت شد. سعی کنید موارد گفته شده را رعایت کنید.
  • نگذارید تشک مرطوب شود. هر گونه لکه ایجاد شده روی تشک را در اسرع وقت پاک کنید.
  • تشک را در مکانی قرار دهید که انحنا و خمیدگی پیدا نکند.
  • نگذارید بچه ها روی تشک های فنری بالا و پایین بپرند. این کار باعث آسیب رساندن به فنرهای آنها خواهد شد. همچنین از قرار دادن وسایل سنگین روی تشک خودداری کنید.
  • برای تشک کاور و محافظ تهیه کنید. برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به لایه های زیرین تشک حداقل ماهی یک بار آن را جارو بزنید. با انجام این کار تشک نیاز کمتری به شستشو پیدا می کند.
  • خوشبوکننده ها در طولانی مدت بافت تشک را تخریب می کنند. برای از بین بردن بوی بد تشک بهتر است آن را بشویید. مرطوب بودن دیوارها و فضای اطراف تشک نیز باعث آسیب رساندن به آن می شود.

ملافه کشیدن روی تشک

قبل از اینکه ملافه خود را روی تشک بکشید، روی تشک را با فشار دادن یک دست خشک یا حوله خشک چک کنید تا ببینید که آیا رطوبت زیادی وجود دارد یا خیر. ملافه کشیدن روی تشک مرطوب می تواند باعث رشد باکتری ها و کپک ها شود، بنابراین مهم است که قبل از پوشاندن و خوابیدن روی آن مطمئن شوید که کاملا خشک است. اگر مراحل شستن تشک را صبح شروع کرده اید، باید تا شب بتوانید روی تشک بخوابید.

بنابراین بدون شک تمیز کردن تشک، عمر تشک شما را طولانی تر می کند و آن را به گزینه ی مناسب تری برای خوابیدن تبدیل می کند. اما همه وسایل نیز عمر محدودی دارند. بعد از هشت سال یا بیشتر، خرید یک تشک جدید را نیز در نظر بگیرید. اگر هنگام تمیز کردن تشک به لکه ای برخورد کردید باید آن را نیز پاک کنید. با توجه به نوع لکه روش مختلفی برای پاک کردن آن وجود دارد. امیدوارم از محتوای خانه داری نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به خانه داری علاقمند هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سبک زندگی ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (56 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (46 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (41 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (41 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (38 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (36 نظر) نگاهی به امضای زیبا و هنرمندانه ی آیتک سلامت ستاره چشم رنگی تیم ملی + عکس / شیک بودن در آیتک خلاصه می شود (35 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (33 نظر) روزی که آیت الله خامنه ای پای حرف های شهربانو منصوریان نشست +عکس/ خواهران منصوریان مهمان ویژه بیت رهبری (32 نظر) نگاهی به خونه زندگی اعیانی متین ستوده خانم بازیگر خرم آبادی برنامه جوکر/ ماشالا سلیقش حرف نداره+عکس (29 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (28 نظر) موتور سواری حسن یزدانی در سطح شهر / وسیله نقلیه باور نکردنی پر افتخار ترین کشتی گیر تاریخ ایران + عکس (26 نظر) اولین غذای "جان" پسر بهرام رادان که مامان مینا براش درست کرده+عکس/ نوش جونش (26 نظر) نگاهی به پذیرایی دلباز و شاهانه عمارت لاکچری علی دایی +عکس/ از فرش های ابریشمی تبریزبافت تا پیانوی کنسرتو مارک پتروف (24 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در یزد ؛ مقصدی زیبا برای رقم زدن روزی خاطره انگیز در کنار عزیزانتان
فال روزانه امروز دوشنبه 29 مرداد 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 29 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 29 مرداد ماه 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 29 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 29 مرداد 1403+فیلم
فال انبیاء روزانه دوشنبه 29 مرداد 1403
هدیه خاص رهبر معظم انقلاب به الهام چرخنده/ رهبری فرموردند این خانم کیست؟ گفتم من سرباز شما هستم
برگزاری جلسه رفع موانع تولید باحضور رییس مرکز حل اختلاف کشور در گلوگاه مازندران
برگزاری آئین تکریم آزادگان رسانه ملی
گله و انتقاد یاسین سبزی پور سلامات، ریاست کمیته قهرمانان تمامی ورزش‌ها در اتحادیه و انجمن صنفی باشگاه‌داران خوزستان
تصادف زنجیره ای اتوبوس با بیش از ده خودرو در آزادراه کرج _ تهران 10 مصدوم برجای گذاشت+ویدئو
رونمایی از تندیس بی‌نظیر و متفاوت بیتا فرهی/چگونه قد، وزن و جزئیات ویژگی‌های در این مجسمه محاسبه شد؟+عکس
شرایط مربوط به طرح جذب و کسر خدمت سربازی فارغ التحصیلان دانشگاهی ‌
محمدمنان رئیسی: مدافعان وزیر راه سال دیگر او را استیضاح می‌کنند
منتخب روز   
شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت!