چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟

  شنبه، 13 دی 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟
در این آموزش کوتاه تک قسمتی می آموزید که چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه و یا جابه جا کنیم ؟

شما می توانید صفحات اضافی را در یک فایل PDF با استفاده از برنامه هایی که ویرایش این اسناد را پشتیبانی می کنند قرار دهید. بهترین گزینه Adobe Acrobat DC و ABBYY FineReader است، بر اساس آن ما این روش را نشان می دهیم.

روش 1: ABBYY FineReader

برنامه Multifunctional Abby Fine Reader به شما امکان می دهد تا نه تنها اسناد PDF را ایجاد کنید، بلکه همچنین نسخه های موجود را ویرایش کنید. بدون شک می توان گفت که امکان اضافه کردن صفحات جدید به فایل های ویرایش شده وجود دارد.

ABBYY FineReader را دانلود کنید

  1. اجرای برنامه و کلیک بر روی مورد. "باز کردن سند PDF"واقع در سمت راست پنجره کار است.

تصویر

  1. یک پنجره باز خواهد شد. "اکسپلورر" - استفاده از آن برای رسیدن به پوشه با فایل هدف. سند را با ماوس انتخاب کنید و کلیک کنید "باز".

تصویر

  1. در حال بارگیری سند در برنامه ممکن است کمی طول بکشد. وقتی فایل باز می شود، به نوار ابزار توجه کنید - روی آن دکمه ای با تصویر صفحه با علامت + پیدا کنید. روی آن کلیک کنید و گزینه مناسب برای اضافه کردن صفحه به فایل را انتخاب کنید - برای مثال "اضافه کردن یک صفحه خالی".

تصویر

  1. یک صفحه جدید به فایل اضافه خواهد شد - آن هم در پنل سمت چپ و هم در قسمت سند نمایش داده می شود.

تصویر

  1. برای اضافه کردن چند برگه، مراحل را از مرحله 3 تکرار کنید.

ناکارآمدی این روش هزینه بالای ABBYY FineReader و محدودیت نسخه آزمایشی برنامه است.

روش 2: Adobe Acrobat Pro DC

Adobi Acrobat یک ویرایشگر قدرتمند برای فایل های PDF است، که باعث می شود آن را برای اضافه کردن صفحات به اسناد مشابه ایده آل کنید.

توجه کن! Adobe Acrobat Reader DC و Adobe Acrobat Pro DC - برنامه های مختلف! قابلیت های لازم برای حل مشکل تنها در Acrobat Pro وجود دارد!

دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Pro DC

  1. باز کردن Acrobat Pro و انتخاب "پرونده"سپس کلیک کنید "باز".

تصویر

  1. در کادر محاوره ای "اکسپلورر" به پوشه ای با سند PDF دلخواه بروید، آن را انتخاب کنید و کلیک کنید "باز".

تصویر

  1. بعد از بارگیری فایل به سوئیچ Adobe Acrobat به برگه "ابزار" و بر روی مورد کلیک کنید "سازماندهی صفحات".

تصویر

  1. صفحه ویرایش صفحات سند باز می شود. بر روی سه نقطه در نوار ابزار کلیک کنید و انتخاب کنید "قرار دادن". در منوی زمینه چند گزینه برای افزودن وجود دارد، برای مثال، انتخاب کنید "صفحه خالی ...".

    تصویر

    تنظیمات اضافه شروع خواهند شد. پارامترهای دلخواه را تنظیم کنید و کلیک کنید "خوب".
  2. صفحه ای که اضافه کردید در پنجره برنامه نمایش داده می شود.

تصویر


استفاده از آیتم "قرار دادن" دوباره اگر میخواهید ورقهای بیشتری اضافه کنید

معایب این روش دقیقا همانند گذشته است: نرم افزار پرداخت می شود، و نسخه آزمایشی بسیار محدود است.

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (63 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (30 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (20 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (18 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز