دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه آهنگ پیشواز ایرانسل را غیر فعال کنیم؟+ فیلم آموزشی 

چهارشنبه، 18 مرداد 1402
هر یک از اپراتورها با سرویس‌های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را فعال و یا در صورت نارضایتی غیرفعال‌ کرد. در اداکمه ساعدنیوز به چگونگی غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

آهنگ پیشواز یکی از انتخاب‌هایی است که شاید بعد از مدتی قصد داشته باشید آن را لغو کنید. حذف آهنگ پیشواز ایرانسل راه‌های غیرفعال‌سازی متفاوتی دارد که با آنها آشنا می‌شویم. چند روش غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل برای مشترکین این اپراتور فراهم شده است تا بتوانند بسته به انتخاب خود، از یکی از آنها برای حذف این سرویس اقدام کنند. در ادامه با آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به شما کمک می‌کنیم تا به راحتی این سرویس را از روی خط خود حذف کنید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

  • ساده‌ترین روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل آن هم در شرایطی که کد آهنگ را بخاطر نمی‌آورید، استفاده از پیامک است.

  • برای استفاده از این سرویس، می‌توانید درخواست مورد نظرتان را به 7575 پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال‌سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانید از روش ارسال کد GHF به شماره 7575 استفاده کنید.

  • همچنین اگر می‌خواهید از خدمات آهنگ پیشواز انصراف دهید، می‌توانید کد ENS را به این شماره ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

  • برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می‌توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر و یا به صورت کلی، این کار را انجام دهید. در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید، می‌توانید عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال کنید.

استفاده از کد دستوری

کد دستورسی #7777 یک روش غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل است. ابتدا این کد دستوری را شماره گیری کرده و در مرحله بعد، گزینه «سرویس آهنگ پیشواز» را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه «سرویس آهنگ پیشواز عادی» را انتخاب کنید و در این مرحله آهنگ پیشواز شما مشخص خواهد شد. عدد گزینه آن را انتخاب کنید. حالا کد آهنگ پیشواز شما مشخص می‌شود. با انتخاب گزینه حذف و تائید نهایی، آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما حذف خواهد شد.

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق وبسایت

وارد سایت ایرانسل شوید و در مرحله بعد وارد سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل شوید. در این بخش همه تغییراتی که برای آهنگ پیشواز خود لازم دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • وارد پروفایل خود در پیشواز هوشمند شوید و پیشوازهای فعال من را باز کنید. در ان مرحله اگر آهنگ پیشواز برای شما فعال باشد با کلیک روی سه نقطه مقابل کلمه فعال، با دو گزینه غیر فعال‌سازی و حذف روبرو می‌شوید.

  • بعد از انتخاب گزینه حذف، یک بار دیگر از شما در خواست تائید حذف خواسته می‌شود. در صورت کلیک روی گزینه تائید، آهنگ پیشواز به طور کامل حذف خواهد شد.

  • در این مرحله بخش پیشوازهای فعال شما خالی خواهد شد و در قسمت پایین سمت راست پیغام حذف را خواهید دید.

حذف با استفاده از ارسال کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارین کافیست کد # کد آهنگ پیشواز 5 777 را شماره گیری کنید. اما اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را ندارید باید اول کد آن پیدا کنید. برای این کار باید کد # 2777* رو شماره گیری کنید.

بعد از شماره‌گیری کد دستوری، پیامی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شماست. در این مرحله با شماره گیری # کد آهنگ پیشواز 5 777* می توانید آهنگ پیشواز ایرانسل خود را حذف کنید.

سخن پایانی

در نهایت هم اگر امکان حذف با هیچ یک از این روش‌ها ممکن نشد، با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا آهنگ پیشواز شما به شکل دستی حذف شود. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لیستی کامل از بازیگران زنی که با سر تراشیده و کچل جلوی دوربین ظاهر شدند+عکس/ از الناز شاکردوست تا رویا نونهالی، ناتاشایِ خواب و بیدار
قاب عاشقانه و خانوادگی مصطفی امامی، مجری صدا و سیما، در جشن تولد دختر بامزه اش/ریحانه افشار چه سلیقه ای خرج کرده برای دیزاین تولدش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مصاحبه فوتبالی بهرنگ علوی و شباهت خودش و دوستاش به بازیکنای فوتبال/ چه سنگ مومی هم گذاشت واسه دوستاش بخصوص احسان علیخانی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
(ویدئو) پخت یک غذای ساده و جدید آلمانی با بادمجان / اگه عاشق بادومنجانی حتما این غذارو امتحان کن