چگونه اکانت تلگرام پریمیوم را برای آیفون فعال کنیم؟+ آموزش تصویری

  چهارشنبه، 17 خرداد 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
چگونه اکانت تلگرام پریمیوم را برای آیفون فعال کنیم؟+ آموزش تصویری
تلگرام پریمیوم نسخه پولی این پیام‌رسان است که همراه با ویژگی‌های اضافی عرضه می‌شود. این نسخه علاوه بر ویژگی‌های اضافی، برخی محدودیت‌های قبلی مثل حداکثر حجم فایل‌های ارسالی را نیز افزایش می‌دهد. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی فعال کردن اکانت تلگرام پریمیوم را برای آیفون را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

فعال سازی تلگرام پریمیوم

پس از مدتها گمانه زنی درخصوص نسخه پریمیوم پیام رسان تلگرام سرانجام پاول دورف با اطلاع رسانی این موضوع به تمام شایعات پایان داد و در حال حاضر با پرداخت درون برنامه ای تلگرام می توانید به نسخه پریمیوم دسترسی داشته باشید. در ادامه مقاله قابلیت های تلگرام پرمیوم باما همراه باشید. همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این نسخه شاهد اکانت های مختلفی خواهیم بود که هر یک از آنها با محدودیت زمانی برخوردار بوده اند که این مورد بازگو کننده این است که با نسخه پریمیوم دائمی مواجه نخواهید بود. مدت زمان حداقل یک ماهه و حداکثر یک ساله می تواند شما را با قابلیت و ویژگی های بسیاری که در متن فوق نیز به آن اشاره شده بود مواجه کند. در ادامه محتوا با ساعدنیوز همراه باشید که قصد داریم روند خرید و فعال سازی این بخش را به شما عزیزان آموزش دهیم. دقت داشته باشید همانطور که می دانید این پیام رسان در حال حاضر در داخل کشور میزبانی نمی شود و حتی با فیلتر مواجه شده که برای خرید نسخه اکانت پریمیوم نیاز به یک حساب دلاری و ارزی برای پرداخت خواهید داشت. اگر در این زمینه کیف پول مجازی و اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد می شود که ابتدا یک حساب ارزی برای خود افتتاح و سپس آن را شارژ کنید و در ادامه برای فعال سازی نسخه پریمیوم تلگرام با ما همراه باشید.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • برای شروع مطمئن شوید که آخرین نسخه از تلگرام را روی گوشی هوشمند خود نصب دارید.

  • در ادامه وارد برنامه تلگرام شوید.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • روی نماد ساعت یا همان تنظیمات که در پایین برنامه قابل مشاهده بوده کلیک کنید.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • به پایین صفحه باز شده اسکرول کنید و بدنبال گزینه ای بنام تلگرام پرمیوم باشید.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • با وارد شدن به این بخش تمام ویژگی های تلگرام پریمیوم روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود دقت داشته باشید که مبلغ اکانت Premium تلگرام نسبت به ارز منطقه شما نمایش داده می شود)

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • پاپ آپ فروشگاه App روی صفحه نمایش نمایش گوشی شما ظاهر می شود. به ازای هر برنامه از شما می خواهد که 4.99 دلار در ماه را پرداخت کنید که با زدن دکمه موجود در پایین صفحه میتوانید به مرحله پرداخت بروید.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • پس از آن، تاییدیه اشتراک تلگرام پریمیوم را دریافت خواهید کرد. این تائیدیه روی صفحه ای که در آن حضور دارید نمایش داده خواهد شد.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

  • تنظیمات تلگرام خود را باز کنید. یک لوگوی آبی رنگ در کنار نام پروفایل خود خواهید دید که این یک نشان پروفایل ویژه است که به کاربران Premium تلگرام اختصاص داده شده است.

فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام برای آیفون

سخن پایانی

بنابراین با توجه به قیمت، اشتراک تلگرام پریمیوم برای خیلی از کاربران ارزش خرید چندانی ندارد. البته برخی ویژگی‌ها مثل امکان ارسال فایل‌ها تا حجم 4 گیگابایت ممکن است توجه برخی کاربران را به خود جلب کند اما سایر موارد آنقدر ارزش خاصی ندارند. مثلا 2 برابر شدن سقف محدودیت کانال‌ها، فولدرهای چت، طول متن بیوگرافی، چت‌های پین شده یا گیف‌های ذخیره شده کاربرد چندانی ندارند و همین محدودیت‌های فعلی هم برای خیلی از کاربران کافی است. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (414 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس