دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه عکس کاور را هنگام ارسال چند ویدئو در اینستاگرام انتخاب کنیم؟+ ویرایش کاور 

پنجشنبه، 11 خرداد 1402
برای برخی افراد، خوب جلوه کردن پست‌هایشان در فید مهم است. در حالی که برای افزایش بازدید در اینستاگرام، آپلود ویدیو تاثیر بسزایی دارد. انتخاب کاور ویدیو اینستاگرام نیز ‌می‌تواند اثربخشی ویدیوهای شما را افزایش دهد و در نهایت بازدید پیج شما را بالا ببرد. در ادامه به چگونگی انتخاب عکس کاور برای ویدیو اینستاگرام خواهیم پرداخت.

پیش‌تر در اینستاگرام تنها می‌توانستیم هنگام ارسال IGTV های خود کاور انتخاب کنیم. خوشبختانه اینستاگرام در آپدیت‌های جدید خود گزینه اضافه کردن عکس کاور به ویدئوهای خود را نیز ارائه کرده است. فاکتورهای مختلف زیادی مانند زمان ارسال پست وجود دارد. که هنگام اشتراک محتوای جدید در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود باید به آنها توجه کرد. در ادامه انتخاب عکس کاور هنگام ارسال چند ویدئو در اینستاگرام میپردازیم.

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا تنها در یک قاب نشان دهید که محتوای واقعی ویدئوی شما چیست. یا شاید بهتر است بگوییم، کاور ویدئوی اینستاگرام دلیلی است که مردم روی ویدیوی شما کلیک می‌کنند. البته برخی از سودجویان نیز از آن به‌عنوان طعمه برای جلب‌ توجه کاربران و بازدید بیشتر استفاده می‌کنند. در واقع کاور پست اولین عکسی که در زمان پخش ویدیو مشاهده می کنیم را گفته می شود. کاورهای پست نشان دهنده و معرفی کننده محتوای آن هستند و تصویر اول یا یک ثانیه اول را کاور پست می گویند. اگر می خواهید تعدادی تصاویر را در یک پست قرار دهید، اولین تصویر می تواند کاور شما باشد. برای اینکه ویدیوها را منتشر نمایید می توانید چند ثانیه اول آن را کاور قرار دهید. یک تصویر را ابتدا در فتوشاپ یا دیگر برنامه ها طراحی کرده و با استفاده از نرم افزارهایی نظیر اینشات به ابتدای ویدیوتان بیافزایید. البته خود برنامه اینستا نیز چنین قابلیتی را در زمان آپلود ویدیو فراهم نموده است.

انتخاب عکس کاور هنگام ارسال چند ویدئو در اینستاگرام

برای این منظور، بعد از انتخاب ویدئوهای خود و انتخاب گزینه فیلترهای مختلف برای اعمال بر روی آن، باید بر روی اولین ویدیو (ازآنجا که ویدیوی کاور است) کلیک کنید. اکنون گزینه‌ای برای انتخاب عکس کاور به‌صورت دلخواه (مانند مراحل آپلود کاور یک ویدئو) به شما ارائه می شود.

کاور ویدیوهای اینستاگرام

برای اضافه کردن کاور به IGTV نیز مراحلی تقریباً مشابه با ویدئو باید طی کنید. فقط توجه داشته باشید که نسبت استاندارد برای کاور IGTV 420px x 654px است. بعد از آپلود IGTV خود، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که ویدئو را همراه تایم لاین آن نمایش می‌دهد.

  • می‌توانید همانند ویدئو با کشیدن انگشت خود روی نوار یکی از فریم‌ها را به‌عنوان عکس کاور ویدئوی IGTV خود انتخاب کنید.

  • همچنین با زدن بر دکمه Add from Camera Roll می‌توانید کاور سفارشی که از قبل آماده کرده‌اید را برای کاور IGTV خود استفاده کنید.

نکته: به یاد داشته باشید که اینستاگرام در حال حاضر گزینه‌ای برای تغییر کاور بعد از انتشار ویدئو به شما نمی‌دهد. بنابراین قبل از اضافه کردن تصویر کاور دقت کنید. زیرا تنها گزینه برای تغییر کاور، حذف و بارگذاری مجدد ویدیو خواهد بود.

تغییر کاور ویدیو در اینستاگرام

متاسفانه امکان تغییر کاور ویدیوهای قبلی اینستاگرام را ندارید و باید در این زمینه شما در زمانی که در حال انتشار ویدیو و انتخاب کاور هستید، باید دقت زیادی کنید که از کاور زیبا و جذاب بهره ببرید، وقتی ویدیویی را با کاور منتشر کردید، دیگر قابلیت تغییر کاور را نخواهید داشت و باید از اول ویدیو را حذف بکنید و دوباره فیلم جدیدتان را با یک کاور جدید انتشار دهید. بنابراین امکان ویرایش کاور پست اینستاگرام را نخواهید داشت و تنها باید در زمان پست گذاشتن از یک کاور مناسب بهره ببرید تا دیگر دچار مشکل نشوید. تغییر دادن کاورها امروزه فقط در زمانی انجام می گیرد که می خواهید همان لحظه ویدیو را پست کنید و اگر بعدا بخواهید کاور ویدیو را عوض نمایید، باید ابتدا یک پست را حذف و از دوباره برای آن کاور قرار دهید.

ویرایش کاور پست اینستاگرام

برای ویرایش آنلاین عکس کاور خود، ابتدا به نمایه خود بروید. بر روی “Edit Profile” کلیک کنید و تا پایین صفحه به پایین بروید. سپس بر روی “Change Cover Photo” کلیک کنید. در مرحله بعد، یک عکس از رایانه خود یا عکسی که در آلبوم فیس بوک خود دارید انتخاب کنید.

  • ابتدا اینستاگرام را باز کنید

  • روی نماد نمایه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا کاور خود را تغییر دهید.

  • به بالای نمایه پروفایل بروید، سپس روی «ویرایش نمایه» کلیک کنید.

  • هنگامی که در صفحه ویرایش نمایه هستید، به بخش «عکس روی جلد» بروید و سپس یک عکس جدید از کتابخانه خود انتخاب کنید یا یک عکس جدید بگیرید.

  • می‌توانید پس از پست کردن، کاور ویدیوی اینستاگرام خود را تغییر دهید.

  • ویدیوی اینستاگرام را باز کنید و روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید.

  • برای انتخاب یک تصویر جدید برای کاور خود، روی دکمه “Cover” ضربه بزنید.

سخن پایانی

بنابراین در این محتوا با روش‌های تنظیم کاور ویدئو آشنا شدید. این را فراموش نکنید که هر چقدر کاور و متن آن جذابتر باشد، امکان بازدید کاربر نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از بلاگرها از تصویر خود به همراه یک نوشته جذاب برای کاور استفاده میکنند. پس شما نیز میتوانید با ساخت ویدیو و قرار دادن یک کاور جذاب بازدید پست های خود را چندین برابر نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
ترجمه تخصصی متن
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی