دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه علامت دوربین سبز بالای گوشی سامسونگ و… را حذف کنیم؟+ آموزش تصویری 

دوشنبه، 16 مرداد 1402
علامت سبز بالای گوشی های سامسونگ، شیائومی به عنوان آیکون تیک از گزینه های امنیتی گوشی تان به حساب می‌ آید در واقع گوشی های اندروید با نشانه های مختلف نشان دهنده چیز خاصی است و شما با فهمیدن معنی این نشانه ها قادر خواهید بود گوشی خود را ایمن نگه دارید. برای نحوه پاک کردن آن تا انتهای مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

نحوه حذف علامت دوربین سبز بالای گوشی سامسونگ و…

  • در صورتی که از برنامه ای در حال استفاده هستید و این آیکون را مشاهده میکنید، بعد از بسته شدن برنامه باز پس زمینه این آیکون نیز از بین میرود. به عنوان مثال برای حذف علامت سبز بالای گوشی سامسونگ هنگام تماس کافیست تماس را قطع کنید و لازم نیس از طریق تنظیمات میکروفون را برای این برنامه قطع کنید.

  • در صورتی که از برنامه ای استفاده نمیکنید ولی این آیکن بالای گوشی نشان داده میشود، بعد از پیدا کردن برنامه ای که از دوربین یا میکروفون شما استفاده میکند، میتوانید اقدام به حذف علامت دوربین سبز بالای گوشی شیائومی و سایر مدل ها کنید. برای این کار باید وارد تنظیمات شوید. بنابر این Settings گوشی خود را باز کنید. در تنظیمات گوشی به دنبال گزینه Security and privacy بگردید.

  • سپس Privacy را انتخاب کنید.

  • در صفحه بعد گزینه Permission manager را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

  • در صورتی که آیکون دوربین بالای صفحه نشان داده میشود، صفحه را به سمت پایین بکشید. گزینه Camera را انتخاب کنید تا تنظیمات مرتبط با دوربین برای شما باز شود.

  • اکنون یک لیستی از برنامه هایی را میتوانید مشاهده کنید که از دوربین شما استفاده میکنند. برنامه ای که در مرحله قبل متوجه شدید دوربین گوشی شما را فعال کرده است، پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

  • در صفحه Camera Permission گزینه Don’t Allow را برای حذف نقطه سبز در اندروید 12 فعال کرده تا دیگر برنامه مورد نظر از دوربین استفاده نکند. حذف آیکون سبز اندروید 13 نیز مشابه اندروید 12 است. فقط ممکن است نام گزینه های گفته شده کمی متفاوت باشد اما در کل تفاوتی ندارد.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب راجع به علامت میکروفون بالای گوشی سامسونگ هنگام تماس و علامت دوربین حین استفاده از برنامه ها صحبت کردیم. آیا شما با نقطه سبز روی صفحه گوشی آشنا شدید و توانستید آن را با موفقیت حذف کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نشان داده شدن نقطه سبز هنگام تماس در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید