چگونه اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم؟+ فیلم آموزشی

  سه شنبه، 16 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه

اگر تمایل دارید که محیطی با قابلیت‌های یکسان و مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشته باشید و به نوعی اینستاگرام را در کامپیوترتان نصب و استفاده کنید، بهتر است با این مقاله همراه باشید. در این محتوا قصد داریم که به آموزش روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر بپردازیم. با ساعدنیوز همراه باشید.

نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

بنابراین اگر قصد دارید که نسبت به نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام کنید، اکتفا به سایت رسمی اینستاگرام و مراجعه به آن از طریق مرورگر معنایی ندارد. به طور کلی چهار روش مختلف و کاربردی به منظور نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد. در این محتوا قصد داریم که این چهار روش را به طور جامع خدمت شما عزیزان شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده است.

چرا نیاز به نصب اینستاگرام روی کامپیوتر داریم؟

همان‌طور که گفتیم، نسخه مرورگر وب اینستاگرام همیشه محدودیت‌های زیادی داشته است. شاید در سال‌های اخیر امکانات اینستاگرام از طریق مرورگر وب، کمی بیشتر از قبل شده است، اما در گذشته محدودیت‌های زیاد آن، کاربران را کلافه می‌کرد. برخی از امکانات مانند آپلود کردن عکس و ویدئو، هنوز هم در نسخه مرورگر وب اینستاگرام وجود ندارد. یعنی اگر بخواهید توسط مرورگر وب عکس یا ویدئوتان را روی این پلتفرم آپلود کنید، موفق به انجام این کار نخواهید شد. با این که بسیاری از کارها نظیر پاک کردن دائمی یا موفقت اکانت اینستاگرام، توسط مرورگر وب انجام می‌شود، اما برای استفاده کردن از این پلتفرم شما نیاز به برنامه آن خواهید داشت.

مزایای استفاده از برنامه اینستاگرام در سیستم عامل ویندوز

شاید برای اکثر ما استفاده کردن از اینستاگرام، حالت مفرح و تفریحی داشته باشد. اما ممکن است برای برخی از افراد قضیه کاملا متفاوت و جدی باشد. چرا که بیشتر افراد از این طریق کسب درآمد کرده و کارشان کاملا حرفه‌ای است. برای مثال، ممکن است یک فرد هنرمندی، صفحه عکاسی داشته باشد و نمونه کارهایش را در آنجا قرار دهد. اگر کمی در مورد عکاسی اطلاعات عمومی داشته باشید به خوبی می‌دانید که ویرایش عکس توسط اپلیکیشن‌های گوشی، نتیجه حرفه‌ای نخواهد داشت. یعنی هیچ یک از اپلیکیشن‌های اندرویدی و یا iOS قادر به انجام دادن کار فتوشاپ و یا لایت‌روم نخواهند بود. به همین دلیل، عکاسان حرفه‌ای اغلب به دنبال روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر خود هستند.

6 روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

با استفاده از روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر، هنرمندان می‌توانند پس از ادیت کردن عکس‌ها و یا ویدئوهایشان توسط لپ‌ تاپ یا PC خود، آن‌ها را به صورت مستقیم از همان جا، روی صفحه شخصی‌شان آپلود کنند. در چنین شرایطی، دیگر برای آپلود کردن تصاویر و ویدئوهایشان نیاز نخواهند داشت آن‌ها را روی گوشی‌شان کپی پیست کرده و سپس فرایند آپلود را انجام دهند. این کار می‌تواند زمان‌بر و بسیار خسته‌کننده باشد. چرا که هر روز باید دفعات و زمان زیادی را صرف کپی پیست کردن محتواهای تصویری کرد. اما با استفاده از نرم‌افزار اینستاگرام در سیستم عامل ویندوز، دیگر نیازی به این کارها وجود نداشته و همه چیز به راحتی انجام خواهد شد.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

یکی از رایج‌ترین راهکارها و روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر، نصب آن از طریق مایکروسافت استور (Microsoft Store) است. همان‌طور که می‌دانید مانند App Store و یا Play Store که به ترتیب مختص سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید هستند، مایکروسافت استور یا فروشگاه مایکروسافت هم، مخصوص برنامه‌های سیستم عامل ویندوز است.

یعنی اگر قصد داشته باشید یکی از برنامه‌های کاملا رایگان و اورجینال ویندوز را در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و سپس نصب کنید، بهتر از این طریق مایکروسافت استور اقدام کنید. چرا که قادر خواهید بود، بهترین نرم‌افزارهای و گیم‌ها را از این طریق دانلود نمایید. اما ممکن است یک مشکل برای این کار وجود داشته باشد.

از آنجایی که اکثر ما، ویندوز کرک شده استفاده می‌کنیم، ممکن است مایکروسافت استور برایمان فعال نباشد. نصب کردن مایکروسافت استور نیازمند قلق‌هایی است که چندان راحت نبوده و البته غیرممکن هم نیست! یعنی می‌توانید با کمی تلاش این کار را انجام داده و اقدام به اجرای مایکروسافت استور کنید. با نصب کردن مایکروسافت استور از آخرین و به‌روزترین نسخه اینستاگرام در سیستم‌تان، بهره‌مند خواهید شد. اگر موفق به فعال کردن مایکروسافت استور شدید، پس از نصب آن باید طبق مراحلی که در زیر برایتان توضیح خواهیم داد، عمل کنید تا بتوانید نرم‌افزار اینستاگرام را از این طریق روی سیستم‌تان نصب نمایید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

  • وارد مایکروسافت استور شوید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

  • برنامه Instagram را در آن جست و جو کنید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

  • گزینه Get را کلیک کنید تا برنامه اینستاگرام دانلود شود.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

  • حالا گزینه Install را کلیک کنید تا نصب شود و سپس روی login کلیک کنید تا وارد حساب کاربری‌تان شوید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

  • از برنامه اینستاگرام خود روی سیستم‌عامل ویندوزتان نهایت لذت را ببرید.

دانلود از سایت‌های داخلی

یکی دیگر از راهکارها و روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر، با استفاده از وب‌سایت‌هایی است که این نرم‌افزار را برای دانلود کردن در صفحات خود قرار می‌دهند. بدین معنا که می‌توانید با مراجعه کردن به این وب‌سایت‌ها، به راحتی اقدام به دانلود کردن اینستاگرام کرده و سپس آن را در سیستم‌تان نصب کنید.

این کار ممکن است برای افرادی که به مایکروسافت استور دسترسی ندارند، بسیار راحت‌تر از روش فوق باشد، چرا که می‌توانند به راحتی آن را نصب کرده و استفاده کنند. اما یک مشکل عمده در این روش‌ها وجود دارد و آن هم بحث به‌روز بودن نرم‌افزار است.

معمولا و‌ب‌سایت‌هایی که چنین خدمات رایگانی را برای کاربرانشان انجام می‌دهند، خودشان به طور جداگانه این نرم‌افزارهای را دریافت کرده و سپس فایل نصب آن را برای دانلود کردن، در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند. این یکی از آسان‌ترین راهکارها و بهترین روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر است.

اما از آنجایی که ممکن است آخرین نسخه اینستاگرام کمی با تاخیر به دست این وب‌سایت‌ها برسد، شاید نتوانید از نسخه‌ی به‌روزشده‌ آن بهره‌مند شوید. اما به طور کلی هیچ مشکلی در نصب و یا اجرای اینستاگرام از این طریق، نخواهید داشت. شما می‌توانید بهترین سایت‌های داخلی‌مان را جست‌وجو کرده و نرم‌افزار اینستاگرام را از این طریق پیدا کنید.

روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر توسط شبیه‌سازی اندروید

نرم‌افزارهای شبیه ساز اندروید، یکی از بهترین ابزارها برای نصب انواع اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان اجرای آن‌ها در گوشی هوشمندمان وجود ندارد. برای مثال، ممکن است گوشی شما آیفون باشد و به شدت نیاز به یک اپلیکیشن اندرویدی داشته باشید.

برای این کار هیچ نیازی به صرف هزینه بالا و یا خرید گوشی اندرویدی نخواهید داشت. بلکه فقط کافی است یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه ساز اندروید را روی سیستم ویندوزتان نصب کنید. شما با این کار یک گوشی اندرویدی در سیستم‌تان خواهید داشت که با استفاده از آن، می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. برای مثال، می‌توانید اپلیکیشن‌های متعددی را در آن نصب کرده و بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن استفاده کنید.

نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید متعددی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این نرم‌افزارها BlueStacks و یا Droid4X است. با نصب این نرم‌افزارها در سیستم عامل ویندوزتان، می‌توانید اینستاگرام را بدون کوچک‌ترین مشکلی در آن اجرا کنید. بدین شکل که ابتدا یکی از این نرم‌افزارها را در لپ‌ تاپ و یا PC خود نصب کنید. سپس داخل آن، اپلیکیشن Play Store را نصب کرده و اینستاگرام را جست و جو کنید.

حالا باید آن را دانلود و سپس نصب کنید. این فرایند هیچ فرقی با نصب اینستاگرام در گوشی هوشمندتان نخواهد داشت. پس از نصب، می‌توانید وارد اینستاگرام شده و تصاویری که داخل سیستم‌تان است را داخل آن آپلود کرده و با سایر دوستانتان هم به اشتراک بگذارید.

روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر توسط شبیه‌سازی اندروید

استفاده از افزونه‌های شبیه‌ساز اندروید در مرورگر گوگل

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، یکی از بهترین راهکارها و روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر، نرم‌افزار شبیه‌ساز اندروید است. اما این تنها روش شبیه سازی اندروید در سیستم‌تان نیست. بلکه امروزه افزونه‌های بسیار قدرتمندی در مرورگر گوگل کروم وجود دارند که امکاناتشان هم بسیار عالی است.

یکی از این افزونه‌ها ARC Welder است. این افزونه بی‌نظیر می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی را به خوبی شبیه‌سازی کند. یکی از این موارد اینستاگرام است که می‌تواند توسط ARC Weld شبیه سازی شود. پس از آن می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکلی از اینستاگرام در مرورگرتان بهره‌مند شوید.

حالا ممکن است چنین سوالی برایتان پیش بیاید که تفاوت این روش با شیوه استفاده از اینستاگرام به صورت مستقیم در مرورگر گوگل کروم چیست؟‌ در واقع زمانی که شما به طور مستقیم وارد مرورگر وب می‌شوید، از اینستاگرام به صورت تحت وب استفاده می‌کنید.

امکانات تحت وب هم، بسیار محدود بوده و توضیح دادیم که چه مشکلاتی دارد. اما ARC Welder به نوعی کار شبیه سازی نرم‌افزار را تحت وب انجام می‌دهد. یعنی با این که این روش هم تحت وب است، ولی شما در بستر وب، از یک نرم افزار مستقل استفاده خواهید کرد که هیچ گونه محدودیتی برایتان نخواهد داشت.

استفاده از افزونه‌های شبیه‌ساز اندروید در مرورگر گوگل

استفاده از افزونه Instagram for Chrome

آیا همچنان برایتان جای سوال است که چگونه اینستاگرام روی کامپیوتر نصب کنیم؟ اگر چنین است، باید بگوییم که حتما افزونه Instagram for Chrome را در مرورگر گوگل کروم‌تان امتحان کنید. در بالا هم راجع به استفاده از یک افزونه بسیار کاربردی صحبت کردیم که می‌توانید با استفاده کردن از آن، اینستاگرام را در سیستم‌تان استفاده کنید. سلیقه و ترجیحات کاربران در این مورد بسیار متفاوت است.

ممکن است برخی از افراد از افزونه و برخی دیگر هم از نرم‌افزار خود اینستاگرام استفاده کنند. اما نصب کردن این افزونه کار بسیار سختی نبوده و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. نکته جالبی که راجع به افزونه‌های گوگل کروم وجود دارد، بحث نصب و یا پاک کردن آن‌ها است. به طور کلی فرایند نصب و با پاک کردن تمام افزونه‌های گوگل کروم، بسیار آسان است. بدین معنا که می‌توان در کمترین زمان ممکن، با یک جست و جوی ساده، انواع افزونه‌ها را نصب کرده و سپس آن‌ها را پاک کرد. یعنی اگر به هر دلیلی از افزونه‌ای که نصب کرده‌اید خوشتان نیامد، می‌توانید آن را پاک کنید. در نتیجه، امتحان کردن افزونه Instagram for Chrome هم، خالی از لطف نخواهد بود.

یعنی فقط کافی است ان را در گوگل سرچ کنید تا این افزونه را پیدا کنید. سپس می‌توانید با نصب کردن آن، از امکانات اینستاگرام در سیستم‌تان بهره‌مند شوید. این روش هم تحت وب بوده اما با مرورگر یا همان وب‌سایت خود اینستاگرام تفاوت زیادی خواهد داشت.

استفاده از افزونه Instagram for Chrome

چگونه اینستاگرام روی کامپیوتر نصب کنیم؟ معرفی نرم‌افزار Webbygram

آخرین موردی که می‌توانیم به عنوان بهترین روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر معرفی کنیم، استفاده از نرم‌افزار Webbygram است. گاهی اوقات ممکن است مشکلات زیادی در نصب نرم‌افزار اصلی اینستاگرام برایتان پیش بیاید. در چنین شرایطی، همگی به دنبال نسخه‌های جایگزین و بهتری برای سیستم‌مان خواهیم گشت. برای چنین مواقعی، استفاده از نرم‌افزار Webbygram می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

چرا که این نرم‌افزار بسیار شبیه به اینستاگرام ساخته شده است. بدین معنا که تقریبا می‌توانید در این نرم‌افزار، از تمام امکانات اینستاگرام برخوردار شوید. اگر همچنان به دنبال بهترین روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر خود بودید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما نرم‌افزار Webbygram را نصب کنید.

با نصب کردن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربری‌تان شده و پست‌های دوستانتان را چک کنید. شما همچنین می‌توانید سایر کارهای دیگر نظیر لایک کردن، کامنت گذاشتن و… را هم با استفاده از نرم‌افزار Webbygram انجام دهید.

به همین دلیل، این برنامه به عنوان بهترین روش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر شناخته می‌شود. چرا که با استفاده از آن می‌توان از اکثر امکانات اینستاگرام روی سیستم‌مان استفاده کنیم. اگر هیچ کدام از افزونه‌هایی که معرفی کردیم، باب میل‌تان قرار نگرفت، همچنان می‌توانید از این نرم‌افزار به خوبی بهره‌مند شوید و از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

بنابراین همان‌طور که در این محتوا خواندید، می‌توانیم بدون نیاز به گوشی هوشمندمان، از اینستاگرام در سیستم‌مان هم استفاده کنیم. روش‌های مختلف و متعددی برای این کار وجود دارد که در اینجا به چند نمونه از رایج‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. امیدوارم نهایت استفاده را برده باشید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (336 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (246 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (122 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (106 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (88 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (71 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (53 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (46 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (40 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (36 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (22 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت