دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه از حجم باقی مانده اینترنت مودم شاتل، مبین نت و رایتل مطلع شویم؟ 

چهارشنبه، 04 مرداد 1402
مانده اینترنت مودم و استعلام حجم باقی مانده اینترنت یکی از چالش های همیشگی کاربران اپراتورها به شمار می رود. نگران نباشید در ادامه ساعدنیوز راه حلی ارائه خواهد داد تا به راحتی از مقدار باقی مانده اینترنت مودم رایتل، شاتل و مبین نت خود مطلع شوید. همراه ما باشید.

برای خرید اینترنت دو پارامتر اصلی حجم مصرفی و مدت زمان در نظر گرفته می‌شوند. هر کاربر بنا به نیاز و مصرفی که دارد این دو فاکتور را انتخاب می‌کند. در خرید اینترنت، زمان یک فاکتور مشخص است و اصولا کاربران دغدغه‌ای برای آن ندارند. اما حجم خریداری شده خیلی مشخص نیست و باید چک شود. همین مسئله موجب شده است تا کاربران همواره دغدغه اتمام حجم اینترنت خود را داشته باشند. روش‌های مختلفی برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مودم وجود دارد. نحوه اطلاع از حجم اینترنت باقی‌مانده در اپراتورهای مختلف متفاوت است. اصولا شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت خانگی، از وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود جهت آگاه‌سازی مشترکان خود استفاده می‌کنند. با این حال اپراتورهای همراه و برخی از شرکت‌های ثابت، کدهای دستوری را هم در اختیار کاربران می‌گذارند تا اگر کاربر به اینترنت دسترسی نداشته باشد هم امکان اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت خود را داشته باشد. در این مطلب توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانیم متوجه شویم در سرویس‌ های مختلف حجم اینترنت باقی مانده چقدر است.

اطلاع از حجم اینترنت باقی‌مانده مودم شاتل

برای اطلاع از حجم باقی‌مانده اینترنت شاتل، می‌توانید به آدرس my.shatel.ir در مرورگر خود مراجعه کنید و پس از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن مای شاتل را دانلود کرده و با نصب آن روی گوشی موبایل، به آسانی ترافیک اینترنت خود را مشاهده نمایید.

اطلاع از حجم اینترنت باقی‌مانده مودم مبین نت

برای اطلاع از ترافیک باقی‌مانده اینترنت مبین نت می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی این شرکت که برای مشترکان ارائه شده است، استفاده نمایید. شما می‌توانید در این اپلیکیشن به اطلاعاتی مثل میزان مصرف و جزئیات کارکرد دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز اقدام به خرید مستقیم بسته یا حجم اضافی هم نمایید.

اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت مودم رایتل

برای مشاهده ترافیک باقی‌مانده اینترنت رایتل می‌توانید از سه روش زیر استفاده کنید. روش اول پیامک است، برای این کار فقط کافیست پیام View Internet را برای شماره 2020 ارسال کنید. مشاهده خواهید کرد که حجم اینترنت چقدر باقی مانده است. در روش دوم می‌توانید به قسمت برقراری تماس گوشی تلفن همراه خود مراجعه کنید. سپس کد دستوری 1442# را وارد و گزینه تماس را لمس کنید. در روش سوم می‌توانید اپلیکیشن رایتل من را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده و به راحتی استعلام و یا خرید و شارژ اینترنت را انجام دهید.

سخن پایانی

بنابراین همینطور که در بالا گفتیم برای اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت چند روش پیش رویتان وجود دارد که هر کدام برایتان مقدور بود میتوانید استفاده کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی