دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه بفهمیم چه کسی شماره ما را در موبایلش ذخیره کرده است یا نه؟+ فیلم آموزشی 

پنجشنبه، 04 خرداد 1402
شما نیز گاهی اوقات خواستید که بدانید که آیا شماره شما در گوشی افراد دیگر وجود دراد یا نه. برای اینکار روش های زیادی وجود ندارد! ولی یک روش است که میتواند به صورت تضمینی به شما بگوید که شماره گوشی شما در تلفن کسی وجود دارد و چه کسانی شماره شما را در گوشی خود ذخیره کرده اند. در ادامه ساعدنیوز به آن روش خواهد پرداخت.
فهرست []

همانطور که میدانید شماره گوشی موبایل یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که امروزه هر فردی دارا میباشد.برای استفاده از گوشی موبایل، انواع اپلیکیشن ها و بسیاری از قابلیت های دنیای تکنولوژی بشما به سیم کارت فعال نیاز دارید. برای دریافت شماره تلفن هر کشور باید راهکار و روش مخصوص آن کشور را پیش بگیرید.در ایران شما برای دریافت سیم کارت باید ابتدا باید به دفاتر خدماتی،موبایل فروشی ها یا پیشخوان های دولت مراجعه کنید و در آنجا با در دست داشتن مدارک شناسایی اقدام به خرید سیم کارت کنید. امروزه به دلیل قابلیت رجیستری گوشی های هوشمند و اس ام اس بانک ها حتما باید سیم کارت یا به اصطلاح شماره موبایل به اسم خودتان باشد. برای اینکه به سوال کی شمارمو تو گوشیش سیو کرده پاسخ دهید تنها دو راه دارید :

  • یکی اینکه به گوشی شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید و طریق آن چک کنید.که راه حلی بسیار غیر منطقی و نشدنی است.

  • راه دوم این است که از تلگرام استفاده کنید.این روش را در ادامه مطلب برای شما شرح و آموزش میدهیم.

  • حالا بالای صفحه سمت راست اون سه تا نقطه رو انتخاب کنید تا یه پنجره باز شود:

  • اگر گزینه share my contact رو دیدید یعنی طرف مقابل شماره شما رو سیو نکرده است. اما اگه این گزینه رو ندیدید یعنی طرف مقابل شماره تان را ذخیره کرده است.

سخن پایانی

بنابراین البته به این نکته دقت داشته باشید که شما نیز نباید شماره فرد موردنظر را ذخیره کنید.اگر میخواهید که بدون ذخیره شماره تلفن شخص اکانت تلگرام او را بدست آورید،میتوانید ابتدا شماره را ذخیره کنید و سپس ایدی اکانت را بدست آورید و سپس شماره را پاک کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
ترجمه تخصصی کتاب