دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / رشته های دانشگاهی / مشاوره تحصیلی /

چگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالعه کنیم ؟ 

یکشنبه، 05 فروردین 1397
کد خبر: 3854
ساعدنیوز: به دلیل اهمیت موضوع ساعد نیوز در این مقاله به بررسی راه های مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور ارشد پرداخته و این سوال را جواب خواهد داد که چگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالع

برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد تمامی متقاضیان باید با یکدیگر در امتحانی به نامه کنکور ارشد رقابت کنند و در این آزمون موفق شوند. اما برای موفقیت درکنکور کارشناسی ارشد نیاز دارید که مطالعه کرده و درس بخوانید و برنامه ای مدون را دنبال کنید. به دلیل اهمیت موضوع ساعدنیوز در این مقاله به بررسی راه های مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور ارشد پرداخته و این سوال را جواب خواهد داد که چگونه برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی و مطالعه کنیم ؟

 آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد 

شاید بتوان گفت که اولین قدم در راه برنامه ریزی و مطالعه برای کنکور ارشد آمادگی روانی و ذهنی برای این واقعه مهم تحصیلی و زندگی می باشد. تمامی افراد باید با اعتماد به نفس و این واژه که من می توانم در کنکور قبول شوم شروع به درس خواندن و مطالعه درسی کنند. روانشناسی ثابت کررده است که کسانی که از همان ابتدای شروع به کار ناامید هستند و به این موضوع فکر می کنند که توانایی قبولی را نخواهند داشت در نتیجه نهایی هم ضعیف عمل خواهند کرد. تمامی متقاضیان و پشت کنکوری ها باید با اعتماد به نفس و راسخ شروع به کار کنند و به خدا توکل کنند و مطمئن باشند که نتیجه تلاش و کوشش خود را خواهند دید.

دومین گام که می توان گفت مهمترین گام هر کنکوری است برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای درس خواند و قبولی در کنکور می باشد. در مقاله های قبلی به دلیل اهمیت موضوع در مورد نحوه برنامه ریزی صحبت کردیم. شما در شروع به کار برای درس خواندن به منظور آمادگی برای کنکور ارشد باید برنامه درسی دقیق و منعطفی طراحی کنید که به وسیله آن و عمل به آن بتوانید آمادگی لازم و کافی را برای موفقیت در کنکور به دست آورید. یادمان باشد که یک برنامه ریزی دقیق کلید موفقیت در هر کاری به خصوص کنکور می باشد.

در نهایت باید جزوات و کتبی که به عنوان منبع در کنکور ارشد استفاده می شوند را حمع آوری کرده و شروع به درس خواند کنیم. برای این کار می توانید از کمک دانشجویانی که در گذشته در کنکور ارشد شرکت کرده اند و یا اساتید استفاده کرده و از آن ها راهنمایی بگیرید. همچنین شیوه های ارزیابی و تست زنی را در برنامه درسی و فواصل مشخص برای خود تعیین کنید که شیوه پیشرفت خود را ارزیابی کرده و نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسید.

 


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی