ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه برنامه های ios را در اندروید اجرا کنیم؟+ فیلم آموزشی

  یکشنبه، 25 تیر 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه برنامه های ios را در اندروید اجرا کنیم؟+ فیلم آموزشی
کاربران گوشی‌های هوشمند امروزی یا در جبهه اندروید قرار دارند یا iOS. حال شاید برای شما پیش بیاید که گوشی اندروید داشته باشید و در آن لحظه بخواهید که یکی از اپلیکیشن‌های iOS را بر روی آن اجرا کنید. احتمالا غیر ممکن به نظر برسد ولی چنین نیست تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به چگونگی اجرای برنامه آیفون در اندروید بپردازیم.

اندروید یک سیستم عامل قدرتمند است و اجرای برنامه‌های تخصصی و پیشرفته‌ روی این پلتفرم به راحتی امکان‌پذیر است. با این وجود، گاهی برخی از کاربران نیاز به اجرای برنامه‌های ios در گوشی‌های اندرویدی خود دارند. به ویژه که معمولا رابط کاربری اپلیکیشن‌های گوشی‌های آیفون مثل سیستم عامل آن خاص به نظر می‌رسد. حالا، با توجه به این که سیستم‌های اندروید و ios زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند؛ آیا راهی برای اجرای برنامه های ios در اندروید وجود دارد؟ خوشبختانه باید بگوییم که بله، این محال هم در دنیای تکنولوژی امکان‌پذیر شده است. اگر به دنبال راهی برای اجرای برنامه‌های خاص اپل روی گوشی اندرویدی خود هستید، باید از شبیه‌سازها کمک بگیرید. با ما همراه باشید تا با انواع شبیه‌سازها آشنا شوید. این شبیه‌سازها شاید نتوانند اجرای تمام برنامه‌ها را امکان پذیر کنند؛ اما به طور قطع بیشتر آن‌ها را فریب خواهند داد.

اجرای برنامه اپل در اندروید

استفاده از شبیه ساز ios برای اندروید

برای این‌که بتوانیم برنامه‌هایی را که مختص سیستم‌عامل IOS طراحی شده‌اند، روی سیستم‌عامل اندروید پیاده‌سازی کنیم، نیاز به استفاده از شبیه‌ساز‌ها دارید. این شبیه‌سازها محیطی شبیه به ios را در گوشی شما ایجاد می‌کنند تا بستری برای اجرای برنامه‌های مختلف فراهم آورده باشند. این برنامه‌های شبیه‌ساز در انواع مبتنی بر وب، اپلیکیشن و لانچر تولید شده‌اند. استفاده از هر کدام از انواع شبیه ساز ios برای اندروید، شرایط ویژه و مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. در ادامه آموزش کار با هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

1- اجرای برنامه ‌های اپل روی اندروید با شبیه ساز مبتنی بر وب (APPETIZE)

اولین شبیه‌سازی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، یک برنامه شبیه‌ساز آنلاین یا همان مبتنی بر وب است. برای استفاده از این شبیه‌سازها نیازی به نصب هیچ برنامه‌ای نیست و کافی است که به سایت این شبیه‌سازها مراجعه کرده و از قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنید. معروف‌ترین شبیه ساز مبتنی بر وب Appetize است که به دلیل سادگی طرفداران زیادی دارد. برای استفاده از Appetize.io که روی موبایل شما، فضایی با ظاهر و حس و حال iOS در گوشی‌های اپل ایجاد می‌کند، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • مرورگر گوشی خود را باز کرده و وارد سایت appetize.io شوید.

  • هنگامی‌ که سایت بارگذاری می‌شود، عکس یک موبایل آیفون به شما نمایش داده می‌شود که باید روی گزینه tap to play ضربه بزنید.

  • با این کار محیط iOS برای شما شبیه‌سازی می‌شود و می‌توانید هر برنامه‌ای را در این محیط اجرا کنید. کافی است که در اینترنت به جستجوی برنامه مورد نظر خود بپردازید و سپس آن را روی گوشی نصب و باز کنید.

نکته: در صورتی که جستجوی برنامه مورد نظر در اینترنت یا نصب آن برای شما مشکل‌ساز شد، می‌توانید از قبل فایل اجرایی برنامه مورد نظر خود را که پسوند APK دارد، دانلود کنید. سپس هنگام مراجعه به سایت appetize.io روی منوی سه خطی که در بالای صفحه دیده می‌شود، ضربه بزنید. حالا گزینه upload را انتخاب کرده و فایل APK را بارگذاری کنید.

مزایا و معایب شبیه ساز مبتنی بر وب

استفاده از برنامه‌های شبیه‌‌‌ساز آنلاین؛ مثل آموزش تنظیمات پروکسی در گوشی اندروید، این مزیت را دارد که نیازی به نصب آن‌ها روی سیستم‌عامل اندروید نیست. بلکه کافی است که هر موقع نیاز به اجرای یک برنامه ios داشتید، به سایت مراجعه کنید. در نتیجه فضایی گوشی شما اشغال نخواهد شد و به کارت حافظه کمتر احتیاج پیدا خواهید کرد. به علاوه، نباید نگران سازگاری با نسخه سیستم‌عامل اندروید خود باشید. از همه مهم‌تر، این‌ که با شبیه‌سازهای آنلاین روی لپ‌تاپ‌های ویندوزی و مک بوک‌ها هم می‌توانید برنامه‌های ios را اجرا کنید.

Appetize.io برای توسعه دهندگان برنامه‌های ios طراحی شده است تا بتوانند برنامه‌های خود را به راحتی تست کنند. استفاده از این برنامه تا 100 دقیقه اول رایگان است؛ اما این برنامه معایبی هم دارد. از جمله این‌ که برنامه‌های جدید iOS را با تاخیر پشتیبانی می‌کند. دانلود برنامه‌ها از اپ استور هم در این شبیه‌ساز کار آسانی نیست. به علاوه، چالشی که ممکن است کاربران ایرانی را در هنگام استفاده از این برنامه‌های شبیه‌ساز اذیت کند، ناپایدار یا ضعیف بودن ارتباطات اینترنتی است.

2- اجرای اپلیکیشن های ios در اندروید با اپلیکیشن‌ها

می‌توانید از اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز هم برای اجرای برنامه‌ های ios در اندروید کمک بگیرید. این برنامه‌ها روی گوشی شما نصب می‌شوند و محیط گوشی شما را شبیه به گوشی‌های آیفون می‌کنند. در میان اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز، دو برنامه Cider و محبوبیت بیشتری دارند که در ادامه به آموزش استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن باید بدانید که اجرای این برنامه‌ها علاوه بر خالی بودن فضای داخلی، نیاز به حداقل 512 مگابایت رم و اندروید نسخه 2.3 دارد. بد نیست که اطلاعاتی در مورد رم مجازی اندروید هم داشته باشید.

برنامه شبیه ساز Cider؛ راهی برای اجرای برنامه های اپل روی اندروید

Cider یک برنامه محبوب شبیه‌ساز iOS است که می‌توان از آن به آسانی و کاملا رایگان استفاده کرد. شبیه ساز Cider این امکان را برای شما فراهم می‌کند که نه تنها به برنامه‌ها و بازی‌ها؛ بلکه تقریبا به همه عملکردها و قابلیت‌های یک گوشی اپل دسترسی پیدا کنید. البته در این صورت علاوه بر 512 مگابایت رم، شما به حداقل دو گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در گوشی خود هم نیاز خواهید داشت.

متاسفانه این برنامه را نمی‌توانید در فروشگاهGoogle Play پیدا کرده و به راحتی سایر برنامه‌ها نصب کنید. بلکه باید فایل APK آن را دانلود کرده و آن را مطابق با مراحل زیر بارگذاری کنید. در نظر داشته باشید که قبل از رفتن به سراغ این مراحل، باید گزینۀ «نصب برنامه از منابع ناشناخته» را در گوشی اندرویدی خود فعال کنید. برای این کار در بیشتر موبایل‌ها، باید به بخش Settings و پس از آن Security and enable بروید. سپس روی گزینۀ Allow the Device to Install Applications from Unknown Sources ضربه بزنید. پس از فعال‌کردن این گزینه، مراحل زیر را برای نصب و استفاده از برنامه Cider دنبال کنید:

  • مرحله 1: فایل APK Cider را از طریق آدرس cycada.en.softonic.com/android دانلود کنید .

  • مرحله 2: پس از کامل شدن دانلود، فایل APK را در فایل‌ Download گوشی خود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

  • مرحله 3: حالا گزینه Install را انتخاب کرده و منتظر نصب برنامه باشید.

  • مرحله 4: پس از نصب، در بین برنامه‌های گوشی خود، اپلیکیشنی با نام IOS EMULATOR را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

در نظر داشته باشید که این برنامه ممکن است با برخی از گوشی‌ها سازگار نباشد و به درستی اجرا نشود. به همین دلیل برخی کاربران به این نتیجه می‌رسند که خرید گوشی دست دوم آیفون راه‌حل بهتری باشد.

اجرای برنامه اپل در اندروید

نصب برنامه ios روی اندروید با شبیه‌ساز iEMU

دومین اپلیکیشن محبوب iEMU است که با نام Padiod هم شناخته می‌شود. iEMU با این که به برنامه Cider شبیه است؛ اما تجربه نشان داده که عملکرد بهتری دارد. جالب این‌جاست که برای استفاده از این شبیه‌ساز نیازی به روت کردن گوشی ندارید؛ اما می‌توانید این شبیه‌ساز را روی موبایل‌های روت شده هم اجرا کنید. IEMU با یک رابط کاربری ساده و صمیمی، نیاز به منابع سخت‌افزاری بیشتری در مقایسه با Cider دارد. بنابراین، اگر کمتر از یک گیگابایت رم داشته باشید، این برنامه برای شما خیلی خوب کار نمی‌کند. همچنین، برای اجرای آن باید تمام برنامه‌های موجود در پس زمینه را هم ببندید. برای نصب و اجرای شبیه ساز iEMU باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • فایل apk شبیه‌ساز را از یک سایت دانلود کنید و سپس روی آن ضربه بزنید.

  • ممکن است که پیغام خطایی دریافت کنید، مبنی بر این ‌که اجازه نصب برنامه‌ از منابع ناشناس را ندارید. در این صورت روی خود پیام ضربه بزنید تا مستقیما به تنظیمات مربوطه هدایت شوید.

  • اگر با ضربه‌زدن روی پیام، به تنظیمات مربوط منتقل نشدید، به قسمت Setting گوشی اندرویدی خود بروید و گزینه Application Manage و سپس Special Access را انتخاب کنید. حالا روی Install Unknown Apps و سپس iEMU ضربه بزنید.

  • در این مرحله به سراغ فایل apk iEMU بروید و برای نصب روی آن ضربه بزنید.

  • پس از نصب موفقیت آمیز شبیه‌ساز، نگاهی به لیست اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی خود بیندازید و به دنبال برنامه‌ای به نام AIO Downloader باشید. روی برنامه ضربه بزنید تا اجرا شود. حالا می‌توانید برنامه‌های iOS را دانلود کرده و با استفاده از شبیه ساز اجرا کنید.

اجرای برنامه اپل در اندروید

مزایا و معایب استفاده از برنامه شبیه ساز ios برای اندروید

اپلیکیشن‌های شبیه ساز معمولا رابط کاربری آسانی دارند و بیشتر آن‌ها به صورت رایگان قابل استفاده هستند. بعد از نصب برای اجرا کافی است که روی آن‌ها کلیک کنید و نیازی نیست، مثل شبیه‌سازهای آنلاین به سایتی مراجعه کنید. با این وجود، شاید بزرگ‌ترین معایب آن‌ها را بتوان اشغال فضای ذخیره‌سازی دانست. به علاوه احتمال ناسازگار بودن آن‌ها با نسخۀ اندروید یا برنامه‌ها هم وجود دارد.

3- اجرای برنامه های آیفون در اندروید؛ با لانچرها

Launcher یا لانچر برنامه‌هایی هستند که امکان شخصی‌سازی سیستم‌عامل اندروید را برای کاربران فراهم می‌سازند. شاید این برنامه‌ها را بتوان بهترین روش برای اجرای برنامه های ios در اندروید دانست. با کمک لانچرها تمام قابلیت‌ها و ظاهر سیستم‌عامل خود را شبیه به یک ios می‌بینید؛ حتی تصاویر پس زمینه و فونت‌های شما هم رنگ و بوی گوشی‌های آیفون را به خود می‌گیرند. برای تجربه هر کدام از ورژن‌های ios باید لانچر مربوط به آن را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای مثال اگر به ios 15 علاقه دارید، کافی است که launcher ios 15 را روی گوشی خود اجرا کنید

آموزش استفاده از تلگرام آیفون برای اندروید

برخی از کاربران علاقه دارند که ظاهر و تم برنامه تلگرام خود را شبیه به تم‌های گوشی آیفون متنوع و زیبا کنند. اگر شما هم تمایل دارید که تلگرامی با رنگ و لعاب آیفون داشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های زیادی که در اینترنت مختص این کار طراحی شد‌ه‌اند، کمک بگیرید. برای مثال می‌توانید یکی از دو برنامه زیر را انتخاب کنید:

  • Themes for telegram: در این برنامه می‌توانید به صدها تم زیبا و متنوع دسترسی پیدا کنید استفاده از این برنامه بسیار آسان است. کافی‌ست که تم مورد نظر خود را آپلود و سپس به صورت مستقیم روی برنامه تلگرام خود اجرا کنید.

  • Turbotel pro: این برنامه، علاوه بر تم‌های مختلفی که در دسترس شما قرار می‌دهد، قابلیت‌های دیگری مثل: رمزگذاری یا پنهان کردن چت‌ها، نشان‌دادن تغییرات در لیست مکالمات، امکان تنظیم پس‌زمینه‌های مختلف برای هر صفحه و غیره را هم دارد. برای دسترسی به تم‌های آیفون باید در منوی تنظیمات این برنامه وارد گزینه Dialogs شوید و سپس در پایین صفحه گزینه ios icons را برای فعال‌سازی لمس کنید.

سخن پایانی

بنابراین در این مقاله سه روش مختلف برای اجرای برنامه های ios در اندروید به شما معرفی کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فضای ios را در گوشی خود شبیه‌سازی کنید. هم‌چنین، برنامه‌هایی برای لذت‌بردن از تم‌های تلگرام آیفون در اندروید به شما پیشنهاد دادیم. حالا می‌توانید طعم برنامه‌ها و بازی‌های آیفون را درست مثل کاربران اپل بچشید. شما کدام روش را برای این کار انتخاب کردید؟ از کدام روش‌ها راضی بودید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (235 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (178 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (86 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (80 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (47 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (43 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست خلاقیت خنده دار نصاب باهوش در وصل کردن دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ دست و پنجه ات درد نکنه اوستا😂
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده