دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه دو زیرنویس را همزمان در VLC Player اجرا کنیم؟+ فیلم آموزشی 

سه شنبه، 10 مرداد 1402
افراد زیادی برای دیدن فیلم از زیرنویس استفاده میکنند و روی فیلم های خود زیرنویس قرار میدهند تا بهتر بتوانند متوجه حرف های داخل فیلم شوند. 🎬 همچنین درصورتی که بخواهید میتوانید به جای یک زیرنویس، از دو زیرنویس برای فیلم های خود استفاده کنید. در این مطلب از ساعدنیوز به آموزش نمایش دو زیرنویس همزمان در VLC Player میپردازیم.

نرم افزار های مختلفی برای ویندوز وجود دارند که شما میتوانید از آن ها برای فیلم دیدن استفاده کنید. هر کدام این نرم افزار ها ویژگی های مختلفی دارند، اما با این حال یکی از قابلیت های یکسان آن ها گذاشتن زیرنویس روی فیلم یا استفاده از دو زیر نویس به صورت همزمان روی یک فیلم است. با وجود اینکه این قابلیت روی همه نرم افزار های پخش کننده ویدیو مانند VLC Player وجود دارد اما نحوه دسترسی به تنظیمات آن و استفاده از این قابلیت میتواند متفاوت باشد. در ادامه نحوه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان را بررسی میکنیم.

بازکردن زیرنویس دوم در نرم افزار VLC Player

در آخر شما در نرم افزار VLC Player نیز میتوانید فیلم خود را با دو زیرنویس ببینید. باز کردن دو زیرنویس همزمان در VLC به راحتی دو نرم افزار دیگر نیست و کمی پیچیدگی دارد. ابتدا به این دلیل که VLC Player قابلیت باز کردن همزمان دو زیرنویس را ندارد باید افزونه نمایش دو زیرنویس را دانلود و بعد از فایل زیپ خارج کنید. سپس فایل را درون پوشه ای که نرم افزار VLC Player را نصب کرده بودید قرار دهید.

  • اکنون وارد نرم افزار VLC شوید. از منو بالای صفحه View و بعد VLsub را انتخاب کنید.

  • سپس یک پنجره کوچک باز میشود که کلید Refresh را روی آن میتوانید مشاهده کنید. شما برای دیدن دو زیرنویس به صورت همزمان باید به صورت مرتب روی Refresh کلیک کنید. همچنین میتوانید برای راحت تر کردن کار خود از برنامه های کلیک خودکار مانند KeyPresser استفاده کنید. برای این کار ابتدا KeyPresser را دانلود و نصب کنید. پس از نصب این نرم افزار و تنظیم آن زمان کلیک را 100ms قرار دهید.

سخن پایانی

بنابراین در مطلب امروز راجع به نحوه قرار دادن دو زیرنویس همزمان در VLC Player صحبت کردیم. آیا شما توانستید روی فیلم های خود دو زیرنویس را به صورت همزمان قرار دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نمایش فیلم با دو زیرنویس همزمان در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استوری تسلیت متفاوت رضا گلزار برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به کیک تولد دوقلوی پرنقش و نگار سلاطین پرسپولیس علی آقا پروین و محمود خوردبین / عجب عکس های خوشگلی روی کیکا کار شده 😍
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدئو) حضور سرزده دکتر پزشکیان در محل کار سابقش بدون تشریفات و واکنش جالب رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی