چگونه در اسپاتیفای کشور و لوکیشن را تغییر بدهیم؟+ دو روش آسان

  یکشنبه، 08 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه در اسپاتیفای کشور و لوکیشن را تغییر بدهیم؟+ دو روش آسان
شاید اسپاتیفای محبوب‌ترین سرویس گوش دادن آنلاین موزیک در دنیا باشد اما این شرکت به خاطر حذف قابلیت‌ها و پنهان کردن تنظیمات مهم در مکان‌های عجیب معروف است. استفاده از یک رابط کاربری ضعیف و کاری دشوار است و ممکن است به کمک احتیاج پیدا کنید. یکی از آن‌ها تغییر کشور در اسپاتیفای است. در این مقاله ما به شما توضیح می‌دهیم که چگونه آن را تغییر دهیم.

آیا از کاربران اسپاتیفای هستید و دائم در حال سفر هستید؟ در این صورت نیاز دارید تا منطقه یا کشور خود را تغییر دهید 📍 تا این برنامه بدون مشکل برای شما کار کند. در این مطلب از ساعدنیوز به آموزش 2 روش تغییر کشور و لوکیشن در اسپاتیفای میپردازیم.

تغییر دادن لوکیشن اسپاتیفای

زمانی که شما در برنامه اسپاتیفای ثبت نام میکنید با توجه به IP شما یک ریجن یا کشور ثبت میشود. در صورتی که از کشور خارج شدید و IP شما تغییر کرد نیاز دارید تا ریجن یا کشور اسپاتیفای را تغییر دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در ادامه نحوه تغییر کشور در اسپاتیفای را بررسی خواهیم کرد.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

در صورتی که شما از نسخه رایگان اسپاتیفاتی استفاده میکنید میتوانید از طریق تنظیمات اکانت خود ریجن یا منطقه آن را تغییر دهید. این مراحل در گوشی و کامپیوتر یکی است و تفاوتی ندارد. بنابر این برای رفع محدودیت اسپاتیفای با تغییر کشور، با دستگاه مورد نظر خود وارد سایت اسپاتیفای شوید. سپس با وارد کردن ایمیل و پسورد خود وارد اکانت شوید. پس از وارد شدن به اکانت خود روی آیکن آدمک بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

  • با این کار یک منو برای شما باز خواهد شد. از منو باز شده Account را انتخاب کنید.

  • تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

  • در صفحه بعد صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه Edit profile را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این گزینه آن را انتخاب کنید.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

  • در صفحه باز شده اطلاعات مختلفی را میتوانید تغییر دهید. این اطلاعات شامل ایمیل، جنسیت، تاریخ تولد و… است. صفحه را به سمت پایین بکشید تا منو کشویی Country or region را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این منو روی آن کلیک کنید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب منطقه مورد نظر مجددا صفحه را تا آخر به سمت پایین بکشید و روی Save profile کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود.

تغییر ای پی برای اسپاتیفای با تغییر ریجن برای اکانت های رایگان

تغییر لوکیشن اسپاتیفای برای کاربران Premium

برخی از کاربران به جای نسخه رایگان از نسخه Premium اسپاتیفای استفاده میکنند. این نسخه ویژگی ها و قابلیت های بیشتری به کاربران ارائه میکند. در صورتی که شما از کاربران Premium اسپاتیفای هستید برای تغییر کشور از طریق سایت اسپاتیفای وارد اکانت خود شوید. روی آیکن آدمک بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و Account را انتخاب کنید. در صفحه Account به بخش Account Overview بروید. در صفحه جدید زیر قسمتی که پلن شما را نشان میدهد روی Update کلیک کنید. با این کار اسپاتیفای به صورت خودکار مکان شما را تشخیص داده و کشور را تغییر میدهد.

تغییر لوکیشن اسپاتیفای برای کاربران Premium

نحوه تغییر زبان در اسپاتیفای

در صورتی که بخواهید زبان اسپاتیفای را تغییر دهید مجددا روی ایکن آدمک بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. از بین گزینه های باز شده Settings را انتخاب کنید. با این کار صفحه تنظیمات اسپاتیفای برای شما باز میشود و شما به تنظیمات این سایت دسترسی دارید.

نحوه تغییر زبان در اسپاتیفای

  • در تنظمیات سایت اسپاتیفای گزینه Language را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن Language روی منو کشویی مقابل آن کلیک کنید. از منو باز شده، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. بعد از تغییر زبان در منو Language گزینه Reload را انتخاب کنید. با این کار صفحه اسپاتیفای رفرش میشود. بعد از باز شدن مجدد این صفحه تغییر زبان انجام شده و گزینه ها با زبان مورد نظر شما نمایش داده میشود.

نحوه تغییر زبان در اسپاتیفای

آیا کاربران پرمیوم نیز نیازی به تغییر کشور اسپاتیفای دارند؟

کاربرانی که از نسخه پرمیوم اسپاتیفای استفاده میکنند، بدون نیاز به تغییر کشور هر زمان و در هر مکانی میتوانند از این برنامه استفاده کنند و نیازی به تغییر کشور ندارند. با این حال در صورتی که بخواهید باز میتوانید با روش گفته شده کشور اسپاتفای را تغییر دهید.

چرا نمیتوان کشور اسپاتیفای را تغییر داد؟

در صورتی که مراحل بالا را طی کردید اما با مشکل کشور در اسپاتیفای مواجه شدید و نتوانستید کشور این برنامه را تغییر دهید، میتوانید برای رفع مشکل لوکیشن اسپاتیفای یک بار دستگاه خود را ریستارت کنید و یا از یک دستگاه دیگر برای تنظیم کشور در اسپاتیفای استفاده کنید.

سخن پایانی

در مطلب امروز راجع به روش های تغییر کشور در اسپاتیفای صحبت کردیم. آیا شما توانستید با روش های گفته شده، کشور اسپاتیفای را تغییر دهید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تغییر کشور اسپاتیفای در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (58 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (44 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (24 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (11 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت