چگونه در بانک پارسیان حساب وکالتی باز کنیم؟+ فیلم آموزشی

  جمعه، 29 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه در بانک پارسیان حساب وکالتی باز کنیم؟+ فیلم آموزشی
شرکت ایران خودرو در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت، در اقدامی جدید، یکی از شرایط ثبت نام را، علاوه بر شرایط عمومی مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان، افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه به چگونگی افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان برای ثبت نام خودرو ارائه خواهیم داد.

بانک پارسیان با راه اندازی سامانه ای اینترنتی، برای افرادی که قصد افتتاح حساب وکالتی بانک پارسیان را دارند، این فرصت را فراهم کرده تا از طریق سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان، نسبت به افتتاح حساب وکالتی آنلاین اقدام نمایند. از آنجا که افراد نیاز دارند که با نحوه ورود و افتتاح حساب وکالتی آشنا شوند، این محتوا می تواند کمک شایانی به این افراد بنماید. به جهت اهمیت این موضوع، در این محتوا، ابتدا به معرفی سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان به آدرس vekalati.parsian-bank.ir پرداخته خواهد شد و سپس افتتاح حساب وکالتی آنلاین آن و نحوه ورود به سامانه حساب وکالتی توضیح داده خواهد شد.

معرفی سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان

افراد برای انجام معاملات خود در بورس نیازمند ثبت نام در سجام و دارا بودن کد بورسی هستند تا بتوانند معاملات خود را در بورس اوراق بهادار انجام دهند. علاوه بر بازار بورس اوراق بهادار، بازار دیگری تحت عنوان بازار بورس کالا نیز وجود دارد، که در آن معاملات به شکل فیزیکی صورت می گیرد. اقبال عمومی به سمت این بازار روز به روز در حال افزایش است.

  • به خصوص با اقدام دو شرکت خودرو ساز کشور در خصوص فروش محصولات خود در بورس کالا، بسیاری از مردم به دنبال انجام معامله در این بازار هستند. اما برای فعالیت در این بازار تنها، در اختیار داشتن کد بورسی کافی نیست و از شرایط ورود به این بازار دریافت کدبورس کالا از سامانه ebgo و افتتاح حساب وکالتی بورس کالا می باشد.

  • از آنجا که این اقدام، اقدامی جدید محسوب می شود و بسیاری از افراد اطلاعات کافی در خصوص افتتاح حساب وکالتی آنلاین ندارند، بسیاری از بانک ها به ارائه خدمت در خصوص حساب وکالتی بورس کالا مشغول هستند . یکی از بانک های پیش رو در این زمینه بانک پارسیان می باشد. از طریق سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان vekalati.parsian-bank.ir، اشخاص می توانند افتتاح حساب وکالتی آنلاین داشته باشند.

  • این افتتاح حساب از طریق معرفی سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان صورت می پذیرد. در واقع با استفاده از این فرم معرفی نامه حساب وکالتی به آدرس vekalati.parsian-bank.ir شخص می تواند اقدام به افتتاح حساب وکالتی نماید. در حساب وکالتی، به کارگزار وکالت داده می‌شود وجوه واریزی مشتری را مسدود نماید و پس از انجام معامله، وجه مسدود شده از حساب وی کسر می گردد. البته اگر معامله‌ای به نام مشتری انجام نشود، وجه مسدود شده در همان روز آزاد می‌شود.

نحوه ورود به سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول دارد این است که، نحوه ورود به سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان چگونه است؟ آیا می توان به سادگی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک اقدام به افتتاح حساب وکالتی کرد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت بانک پارسیان در سامانه خود به نشانی vekalati.parsian-bank.ir این خدمت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

  • برای ورود به این سامانه کافی است شخص در مرورگر خود، آدرس سایت به نشانی vekalati.parsian-bank.ir را جستجو کرده تا وارد سایت مورد نظر شود. در این مرحله لازم است شخص کد ملی و شماره همراه و کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه دریافت رمز یکبار مصرف کلیک نماید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

  • پس از این مرحله، سامانه برای متقاضی یک کد ارسال می کند که، لازم است شخص این کد را در سامانه وارد کرده و بر روی گزینه تایید کلیک نماید، که ادامه مراحل، در بخش بعد توضیح داده خواهد شد. لازم به ذکر است تنها افرادی می توانند در این سامانه ورود پیدا کنند که، در بانک پارسیان حساب بانکی داشته باشند، افرادی که قصد استفاده از این سامانه را داشته ولی فاقد حساب بانکی می باشند، باید در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب خود اقدام نمایند.

افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک پارسیان

برای افتتاح حساب وکالتی آنلاین بانک پارسیان، لازم است شخص یک حساب بانکی نزد بانک پارسیان داشته باشد. بنابراین اگر متقاضی وکالتی نمودن حساب بانک پارسیان، قصد دارد حساب وکالتی بانک پارسیان غیر حضوری افتتاح کند و حساب سپرده نزد این بانک ندارد، باید در اسرع وقت به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نماید و همانگونه که در بخش قبل اشاره شد از طریق نرم افزار زمرد نسبت به افتتاح حساب اینترنتی اقدام نماید.

  • پس از اینکه متقاضی وارد سایت شد با صفحه ذیل مواجه می گردد. همانگونه که در قسمت قبل نیز توضیح داده شد، شخص باید کد ملی و شماره همراه خود را در سامانه وارد کرده و بر روی عبارت دریافت رمز یکبار مصرف کلیک نماید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

  • در این مرحله به شماره همراه شخص، یک کد ارسال می شود که نمونه آن در ذیل نمایش داده شده است.

پوستر دریافت رمز یکبار مصرف برای افتتاح حساب وکالتی

  • در این کدی که برای متقاضی ارسال شده باید در کادر مربوطه وارد گردد.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

  • در این قسمت، شخص باید از بین شماره حساب های خود، یک حساب را انتخاب کرده و از بین سازمان ها نیز، ایران خودرو، سایپا یا وزارت صمت را انتخاب نموده و تیک مربوط به قوانین و مقررات را فعال نماید، در انتها نیز بر روی دکمه تایید کلیک نماید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

در تصویر زیر یک نمونه از فرم تکمیل شده، نمایش داده شده است.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

  • پس از کلیک بر روی دکمه تایید، سامانه یک کد رهگیری به نحوی که در تصویر ذیل مشخص است، برای فرد صادر می نماید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

پس از انجام مراحل، متقاضی می تواند با کلیک بر روی گزارش و ویرایش وکالت، گزارش حساب وکالتی خود را مشاهده کند. البته در این مرحله شخص با کلیک بر روی گزینه غیر فعال کردن می تواند، حساب وکالتی خود را غیر فعال کند.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک پارسیان

  • افراد می توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در این سامانه خدمات مربوط به وکالتی نمودن حساب خود را انجام دهند بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری و ایستادن در صف های طولانی داشته باشند. پس از فعال شدن حساب لازم است شخص وارد سامانه ایبیگو شده و شماره حساب وکالتی خود را در آن ثبت نماید.

سخن پایانی

بنابراین سامانه حساب وکالتی بانک پارسیان، سامانه ای است که افراد می توانند در آن نسبت به افتتاح حساب وکالتی به صورت آنلاین اقدام نمایند. برای این کار لازم است شخص، وارد سامانه vekalati.parsian-bank.ir​ شده و با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به افتتاح حساب وکالتی بانک پارسیان اقدام نماید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (186 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (110 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (104 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (84 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (51 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (19 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
علیرضا بیرانوند متهم به قتل یک جوان هوادار پرسپولیس شد؟!/ درویش علیه دروازه بان یاغی مدرک رو کرد؟ +سند
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
انتصاب مسئول جدید روابط عمومی انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
اکرم بانو از پرشورها کارت قرمز گرفت / استوری جنجالی و پرحاشیه همسر علیرضا بیرانوند به اجبار از اینستاگرام پاک شد +سند
20 ترفند برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه‌های کوچک
چرا مشارکت در چند انتخابات اخیر کم است؟
ماجرای ضرب المثل معروف «ماست را کیسه کردن» چیست؟
مهم‌ترین مطالبات از تیم اقتصادی رئیس جمهوری چیست؟
گزارش کامل مراسم افتتاحیه المپیک پاریس / نمایندگان اسرائیل هو شدند!
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....