ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه در بانک تجارت حساب وکالتی باز کنیم؟+ آموزش تصویری

  جمعه، 29 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 12 دقیقه
چگونه در بانک تجارت حساب وکالتی باز کنیم؟+ آموزش تصویری
شرکت ایران خودرو در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت، در اقدامی جدید، یکی از شرایط ثبت نام را، علاوه بر شرایط عمومی مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان، افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه به چگونگی افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت برای ثبت نام خودرو ارائه خواهیم داد.

با توجه به مسائل مربوط به فروش های اینترنتی و تخلفات و سوء استفاده های موجود در دنیای اینترنتی، افراد همواره به دنبال راهکاری می گردند تا با اطمینان بیشتری پول خود را برای خرید محصول مد نظر پرداخت نمایند. اما سوال اصلی این است که چگونه می توان به راحتی اطمینان کرد و هزینه خرید را به صورت غیر حضوری پرداخت نمود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که بانک تجارت با ایجاد سامانه جدید خود شرایط مناسبی را برای افراد ایجاد کرده است.

تلاش بانک تجارت در ایجاد سامانه حساب وکالتی موضوعی است که بسیاری از شرکت ها برای فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند و از طریق سایت car.farava.ir در دسترس افراد قرار گرفته است. حساب وکالتی امکانی ایجاد می کند تا مبلغ هزینه بدون جابجایی در حساب بانکی فرد باقی بماند و پس از تایید مراحل خرید، این مبلغ از حساب مشتری کم شود. در واقع تمامی این مراحل با حضور و دخالت خود بانک صورت می پذیرد. استفاده از حساب وکالتی بانک تجارت موضوعی است که باید با اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام آن مورد استفاده قرار بگیرد و فرد نمی تواند بدون آگاهی از این نوع حساب بهره ببرد که در متن حاضر به جزئیات استفاده از این نوع حساب، افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت، تکمیل فرم حساب وکالتی نمودن و ... پرداخته شده است.

معرفی سایت حساب وکالتی بانک تجارت car.farava.ir

  • سامانه های اینترنتی فروش کالا و محصولات به گونه ای در جامعه امروزی ما رشد داشته است که تقریبا تمامی صاحبان مشاغل و افراد عادی همواره تلاش می کنند تا ساده ترین و مناسب ترین گزینه را برای خرید محصولات مد نظر خود و یا فروش محصولات در نظر بگیرند. تمامی شرکت های خودروسازی، بورس کالا و وسایل منزل و ... همگی جزو مواردی هستند که محصولات خود را به صورت فروش اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهند. با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه خدمات اینترنتی صورت گرفته است شرکت ها و صاحبان مشاغل می توانند به ساده ترین شکل ممکن وسیله خود را به فروش رسانده و مبلغ آن را نیز دریافت نمایند.

  • یکی از مواردی که به تازگی در سامانه های بانکداری بانک تجارت ایجاد شده است و خدمات مناسبی را نیز به افراد ارائه می دهد، سامانه حساب وکالتی در بانک ها می باشد. در اصل سامانه حساب وکالتی مربوط به برخی شرکت های خاص مانند خودرو سازی سایپا، بورس کالا و ... می باشد که افراد می توانند با ایجاد این حساب وکالتی بانک تجارت مبلغ خرید خود را واریز نموده و پس از طی مراحل اداری، خرید خود را دریافت نمایند. عنوان حساب وکالتی به این معناست که فرد کل مبلغ خرید را در حساب وکالتی به نام شرکت فروشنده واریز می کند و این مبلغ تا زمان تایید نهایی خرید مسدود می گردد. در صورتی که خرید با موفقیت صورت بگیرد مبلغ از حساب فرد خارج می شود، اما اگر این پروسه خرید با موفقیت به اتمام نرسد، مبلغ واریزی از حالت مسدود خارج شده و به حساب فرد باز می گردد.

  • در همین راستا بانک تجارت اقدام به ایجاد سایت حساب وکالتی به نشانی car.farava.ir کرده است که در خصوص محصولاتی خاص به دارندگان این حساب ها خدمات ارائه می کند. به عنوان معرفی سایت حساب وکالتی بانک تجارت می توان گفت که این سامانه مراحل ثبت نام و ایجاد حساب وکالتی را برای افراد ایجاد می کند تا متقاضیان استفاده از این خدمات بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک این حساب را ایجاد نمایند. یکی از گسترده ترین کاربرد های وکالتی نمودن حساب بانک تجارت مربوط به همکاری بین بانک تجارت و شرکت های خودروسازی می باشد که متقاضیان خرید خودرو می توانند با ایجاد حساب کاربری وکالتی بانک تجارت و افتتاح حساب آنلاین مبلغ مربوط به خرید را در این حساب واریز کرده و مراحل خرید خود را بر اساس قانون معرفی شده تکمیل نمایند. در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص ورود به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت، افتتاح حساب و تکمیل فرم حساب وکالتی تجارت ارائه شده است.

راهنمای ورود به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت car.farava.ir

همانطور که گفته شد، امروزه یکی از خدمات ارزنده در بانک داری بانک تجارت موضوع ایجاد حساب وکالتی در این بانک می باشد که از چندین جهت به مشتریان و متقاضیان خرید کالا ارائه خدمت می کند. یکی از بانک هایی که خدمات مربوط به ایجاد حساب وکالتی را به صورت غیر حضوری و افتتاح حساب آنلاین ارائه می دهد بانک تجارت است و افراد می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در بانک و معطل شدن در صف طولانی ارائه خدمات به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نموده و از امکانات این نوع حساب بهره ببرند.

مشتریان و متقاضیان استفاده از خدمات وکالتی برای وارد شدن به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت می بایست ابتدا آدرس این سامانه را در فضای سایت گوگل وارد کرده تا صفحه اصلی این سامانه برای آن ها نمایش داده شود و ادامه مراحل درخواست خود را از طریق این صفحه انجام دهند. در این بخش راهنمای ورود به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت ارائه شده است.

  • با وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه وکالتی بانک تجارت به نشانی car.farava.ir، صفحه نمایش داده شده زیر نمایان می شود تا مشتریان این بانک پس از وارد کردن کد ملی و کد امنیتی ارائه شده اجازه ورود به حساب خود را دریافت نموده و از امکانات سامانه حساب وکالتی بهره ببرند.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت

  • وارد شدن به سامانه حساب وکالتی بانک تجارت مستلزم وارد کردن کد تاییدی است که از طریق پیامک به شماره همراه فرد ارسال گردیده است. مدت زمان وارد کردن این کد، 120 ثانیه می باشد و در صورتی که فرد در این مدت زمان نتواند کد را وارد نماید می بایست مجددا درخواست دریافت کد تایید را انتخاب کند.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت

  • پس از ثبت کد تایید و وارد شدن به صفحه سامانه وکالتی بانک تجارت، افراد می توانند به اطلاعات حساب خود در این بانک دسترسی داشته و قوانین و شرایط ایجاد حساب را با دقت مطالعه نمایند. با توجه به اینکه خدمات ارائه شده در هر بانک به صورت اختصاصی در اختیار افراد قرار می گیرد لذا به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از این موارد مشتریان بانک می بایست در وارد کردن کدها و انجام دادن محرمانه این خدمات دقت کافی را داشته باشند.

با توجه به اینکه در ایجاد حساب وکالتی بانک تجارت، مشتری ملزم به واریز مبلغ اعلام شده در حساب خود می باشد که این مبلغ تا زمان تایید نهایی خرید به صورت مسدود در حساب فرد باقی می ماند، لذا ضروری است که افراد پس از حصول اطمینان از خرید خود نسبت به ایجاد حساب وکالتی و افتتاح حساب آنلاین بانک تجارت اقدام نمایند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت

اولین مورد برای استفاده از خدمات حساب وکالتی بانک تجارت ایجاد این حساب کاربری در سامانه تخصصی این بانک می باشد که فرد با وارد کردن اطلاعات خود و پذیرفتن قوانین و شرایط معرفی شده، حساب وکالتی خود را ایجاد می نماید. تمامی مراحل مربوط به ایجاد حساب وکالتی بانک تجارت و افتتاح حساب آنلاین از طریق سایت صورت می پذیرد که در بخش قبل راهنمای ورود به این سامانه ارائه شد و در این قسمت به نحوه افتتاح حساب وکلاتی بانک تجارت پرداخته شده است.

پس از وارد شدن به صفحه اصلی سامانه حساب وکالتی بانک تجارت به ادرس اینترنتی car.farava.ir، صفحه اصلی این سامانه نمایش داده می شود و افراد ملزم به وارد کردن کد ملی خود هستند تا با ثبت آن کد تایید به شماره همراه مشتری ارسال گردد و در مدت زمان 2 دقیقه این کد را وارد نمایند که راهنمای تصویری این بخش در متن قبلی ارائه شده است. پس از وارد کردن شماره ملی و کد تایید صفحه مربوط به اطلاعات حساب برای مشتری نمایش داده می شود که شامل توضیحاتی در خصوص نوع حساب وکالتی بانک تجارت، اطلاعات مربوط به شماره شبا، آدرس محل سکونت و ... می شود. در این صفحه در کنار اطلاعات حساب مشتری، گزینه ای مربوط به تبدیل به وکالتی ارائه شده است که فرد می بایست این گزینه را انتخاب نموده تا به بخش بعدی از افتتاح حساب وکالتی وارد گردد.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت

پس از انتخاب گزینه تبدیل به وکالتی، مجموعه ای از قوانین و شرایط مربوط به این نوع حساب به فرد ارائه می شود که می بایست پس از مطالعه این موارد گزینه پذیرش کلیه قوانین و شرایط را انتخاب نموده و پس از آن ارسال کد تایید را ثبت نماید. در هر مرحله از انجام این درخواست، مشتری ملزم به وارد کردن کد های تایید ارسالی به شماره همراه خود می باشد.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت

  • در نهایت با وارد کردن کد ارسالی به شماره همراه و ثبت آن در صفحه اصلی سامانه حساب وکالتی بانک تجارت، پروسه افتتاح حساب وکالتی مشتری به پایان می رسد و وی می تواند از خمات این سامانه استفاده نماید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی در بانک تجارت

  • متقاضیانی که تمایل به افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت دارند می بایست شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک تجارت را در دسترس خود داشته باشند تا کد های ارسالی را در اولین فرصت وارد نمایند چرا که مدت زمان وارد کردن این کد تنها 2 دقیقه (120 ثانیه) می باشد و در صورتی که فرد در این مدت زمان نتواند کد را وارد نماید مجبور می گردد مجدد درخواست ارسال کد جدید داشته باشد. افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق سایت صورت می پذیرد و افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند افتتاح حساب انلاین حساب وکالتی تجارت و درخواست خود را ثبت و نهایی نمایند.

فرم حساب وکالتی بانک تجارت

  • معمولا خدمات بانکی از طریق تکمیل فرم های مخصوص در هر بخش صورت می پذیرد. در اصل سیستم بانکداری به منظور تفکیک خدمات و تسهیل در روند بررسی درخواست ها، برای هر درخواست فرم خاصی در نظر گرفته است که افراد می بایست متناسب با هدف خود، این فرم را تکمیل نمایند. بانک تجارت نیز به منطور ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان خود، فرم های خاصی را برای خدمات مختلفی در نظر گرفته است تا با تفکیک این موارد افراد بتوانند درخواست های خود را به راحتی ثبت نمایند.

  • یکی از فرم های بانکی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد فراوانی برای دریافت خدمات از بانک این فرم ها را ارائه می دهند، فرم حساب وکالتی بانک تجارت است. مشتریان این بانک که قصد استفاده از خدمات حساب وکالتی این بانک را دارند می بایست نسبت به تکمیل این فرم اقدام نموده و تمامی بخش های مد نظر را با دقت و به درستی وارد نمایند. اولین بخش از اطلاعات این فرم مربوط به وارد کردن اطلاعات شخصی مشتری از جمله نام، نام خانوادگی، اطلاعات شناسنامه ای و ... می باشد که می بایست به درستی و دقیق وارد گردند. در ادامه تکمیل اطلاعات فرم حساب وکالتی بانک تجارت، افراد ملزم به ارائه اطلاعات شغلی، آدرس محل کار و ... هستند که پس از آن نوبت به وارد کردن اطلاعات مالی مانند متوسط درآمد فرد، املاک و دارایی ها و ... است.

  • سپس متقاضی افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت باید اطلاعات حساب بانکی، شماره شبا، کد شعبه و ... را همگی وارد نموده و با پذیرش شرایط و قوانین مندرج در انتهای فرم، درخواست خود را ثبت نماید. با توجه به اینکه کارشناسان بانک، بر اساس اطلاعات درج شده در این فرم ها به درخواست افراد رسیدگی می کنند، لذا ضروری است که مشتری در وارد کردن اطلاعات و بررسی مجدد آن ها دقت کافی را داشته باشد. در صورت وجود هر گونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده افراد درخواست وی ملغی و می بایست از ابتدا نسبت به تکمیل فرم اقدام نماید.

افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو

  • شرکت ایران خودرو از شرکت هایی است که در راستای عرضه محصولات خود به بازار داخلی و فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، رویه ارائه محصول را تغییر داده است و برای این شرط داشتن حساب وکالتی را در نظر گرفته است. تمامی افراد به منظور وکالتی کردن حساب خود می بایست به یکی از بانک های عامل ایران خودرو که بانک تجارت یکی از این بانک ها می باشد، مراجعه و در صورت داشتن شرایط مورد نظر اقدام به افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو نمایند.

  • افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای ایران خودرو به صورت غیر حضوری از طریق سایت car.farava.ir و یا با مراجعه حضوری به بانک انجام می شود و از شرایط اصلی که متقاضیان می بایست برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو داشته باشند، عدم داشتن چک برگشتی، ارائه نامه درخواست از یکی از کارگزاری های فعال بورس و احراز هویت در سامانه احراز هویت سجام می باشد.

  • در حساب وکالتی بانک تجارت برای خرید محصولات ایران خودرو، مبلغ مورد نیاز جهت پیش پرداخت خودرو بلوکه می شود و امکان برداشت از حساب وجود ندارد، اما در صورتی که مشتری برنده نشود مبلغ بلوکه شده آزاد می شود و متقاضی می تواند در هر زمانی برداشت از حساب و انتقال وجه را انجام دهد.

افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای سایپا

متقاضیانی که قصد خرید خودرو از محصولات سایپا را دارند، می بایست ابتدا نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نمایند و مبلغ مورد نیاز پیش پرداخت خودرو را در این حساب بلوکه نمایند. زیرا براساس بخشنامه جدید تنها راه انتقال مبلغ پیش پرداخت خودرو از طریق حساب وکالتی امکان پذیر می باشد. بانک تجارت یکی از این بانک های عامل می باشد که در آن امکان افتتاح حساب وکالتی برای خرید محصولات سایپا وجود دارد.

افتتاح حساب وکالتی بانک تجارت برای سایپا به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق سامانه فراوا به نشانی car.farava.ir انجام می شود. متقاضیانی که در بانک تجارت یا یکی از بانک های ذکر شده شماره حساب نداشته باشند می بایست ابتدا از این طریق اقدام به افتتاح حساب نمایند و سپس سایر مراحل ثبت نام خودرو را در سایت ثبت نام سایپا تکمیل نمایند زیرا شماره شبای حساب وکالتی جهت تکمیل فرایند ثبت نام لازم می باشد.

افتتاح حساب بانک تجارت برای خودروهای وارداتی

متقاضیانی که قصد دارند برای ثبت نام خودروهای وارداتی اقدام نمایند، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های عامل نمایند. بانک تجارت یکی از این بانک ها می باشد که متقاضیانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند و در این بانک دارای حساب هستند، می توانند حساب خود را وکالتی نمایند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

پس از افتتاح حساب بانک تجارت برای خودروهای وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ذکر شده، متقاضیان می بایست از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir سایر مراحل ثبت نام خود را طی کنند، زیرا تنها راه انتقال وجه پس از برنده شدن در قرعه کشی خودروهای وارداتی از طریق حساب وکالتی می باشد و همچنین شماره شبای آن یکی از موارد مورد نیاز فرم ثبت نام می باشد.

سخن پایانی

بنابراین در راستای کاهش حضور دلالان در طرح های خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا، افتتاح حساب وکالتی و واریز بخش مشخصی از مبلغ خرید خودرو در حساب الزامی شده است. یکی از بانک‌های معرفی شده جهت وکالتی کردن حساب توسط دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خودرو، بانک تجارت است. دارندگان حساب در بانک تجارت می‌توانند به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به بانک، حساب خود را وکالتی کرده و اطلاعات آن را در اختیار شرکت خودروساز قرار دهند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (78 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده