ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه در موسسه اعتباری ملل حساب وکالتی باز کنیم؟+ آموزش تصویری

  یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه در موسسه اعتباری ملل حساب وکالتی باز کنیم؟+ آموزش تصویری
شرکت ایران خودرو در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت در اقدامی جدید یکی از شرایط ثبت نام را علاوه بر شرایط عمومی مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه به چگونگی افتتاح حساب وکالتی در موسسه اعتباری ملل برای ثبت نام خودرو ارائه خواهیم داد.

برای خرید خودرو و کالای ارائه شده در بورس کالا همه افراد به افتتاح یک حساب وکالتی در بانک احتیاج دارند و در صورتی که فرایند وکالتی کردن حساب خود را انجام نداده باشند، امکان خرید خودرو یا کالا از بازار بورس را نخواهند داشت. موسسه اعتباری ملل از بانک هایی می باشد که متقاضیان در صورت داشتن شرایط می توانند در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایند و سپس اقدامات لازم برای ثبت نام و خرید خودرو از بورس کالا را انجام دهند. با استفاده حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل خیلی راحت و سریع انجام معاملات در بازار بورس کالا فراهم می شود. با توجه به اینکه وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با این حال بسیاری از متقاضیان اطلاعی از افتتاح حساب وکالتی در موسسه اعتباری ملل ندارند و نمی دانند چه اقدامات برای وکالتی کردن حساب موسسه اعتباری ملل باید انجام دهند. به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در خصوص حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل، نحوه افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل و فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل ارائه شده است تا متقاضیان با جزئیات این حساب آشنا شوند.

حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل چیست؟

  • حساب وکالتی از خدمات جدید بانکی است که برای افراد امکان خرید و فروش خودرو از برخی از شرکت های خودرو سازی و انجام معامله در بورس کالا را فراهم می نماید. موسسه اعتباری ملل نیز از جمله بانک هایی است که می توان در آن اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمود و فرایند انجام معاملات در بورس کالا را از طریق حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل انجام داد.

  • ممکن است برای برخی از متقاضیان این سوال پیش آید که حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل چیست و نحوه وکالتی کردن حساب در این بانک به چه صورتی انجام می شود؟ در پاسخ به سوال این دسته از متقاضیان می توان گفت که حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل حسابی است که به کارگزاری بورس متصل می باشد و خرید خودرو از بورس کالا تنها از این طریق امکان پذیر می باشد. پس از وکالتی کردن حساب و تکمیل فرایند ثبت نام خودرو، مبلغ پیش فروش خودرو در این حساب بلوکه می شود و پس از اینکه معامله قطعی شود این مبلغ به صورت خودکار به حساب شرکت کارگزاری واریز می شود.

  • اما در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط خرید خودرو نباشد، وجه مسدود شده آزاد و به حساب برمی گردد و متقاضیان می توانند برداشت از حساب و انتقال وجه را انجام دهند. متقاضیان برای افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل می توانند مستقیما به شعبه های این بانک مراجعه کنند و یا برای اینکه بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری حساب خود را در موسسه اعتباری ملل، وکالتی نمایند می توانند از طریق سامانه بانکداری نوین موسسه اعتباری ملل به نشانی https://melalbank.ir/services/12 این فرایند را انجام دهند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

همان طور که گفته شد، امکان افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل به صورت حضوری و با مراجعه به شعبه های موسسه اعتباری ملل و به صورت آنلاین و غیر حضوری فراهم می باشد. متقاضیانی که قصد افتتاح حساب وکالتی به صورت حضوری را دارند می بایست فرم افتتاح حساب خود را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت نمایند و پس از تکمیل کردن آن به یکی از شعبه های موسسه اعتباری ملل مراجعه کرده و از این طریق حساب خود را وکالتی کنند.

اما افرادی که قصد افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل به صورت آنلاین و غیر حضوری را دارند می بایست از طریق سامانه بانکداری نوین موسسه اعتباری ملل به نشانی https://melalbank.ir/services/12 این مراحل را انجام دهند. لازم به ذکر است متقاضیانی که قصد دارند حساب خود را وکالتی نمایند می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب موسسه اعتباری ملل نمایند یا از قبل در این موسسه حساب داشته باشند.

  • در ابتدا با وارد کردن آدرس https://melalbank.ir/services/12 در آدرس بار مرورگر و یا سرچ کردن سامانه بانکداری نوین موسسه اعتباری ملل در سایت گوگل می توانید صفحه سامانه وکالتی کردن حساب موسسه اعتباری ملل را مشاهده نمایید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

  • پس از ورود به این صفحه، می بایست اطلاعات مورد نیاز که شامل کد ملی، شماره همراه و کد امنیتی نمایش داده شده می باشد را وارد نموده و بر روی گزینه "شروع" کلیک نمایید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

  • در این بخش می بایست شرایط و قوانین ارائه شده را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه "می پذیرم" کلیک نمایید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

  • پس از آن یک پیامک برای تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن را در بخش مشخص شده وارد نمایید تا وارد صفحه شخصی خود شوید.

پوستر افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

  • پس از آن می بایست سپرده مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا فرایند حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل با موفقیت به پایان برسد.

فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل

  • یکی از مدارک لازم و ضروری برای افتتاح حساب وکالتی، فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل یا همان فرم معرفی نامه می باشد. تمامی افراد برای ایجاد حساب وکالتی باید ابتدا این فرم را از یکی از کارگزاری های بورس دریافت کرده و پس از تکمیل اطلاعات فرم به شعبه مورد نظر مراجعه نمایند و حساب خود را وکالتی کنند.

  • فرم افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل شامل اطلاعاتی در خصوص اطلاعات شخصی و شناسنامه ای، اطلاعات شغلی و محل کار و همچنین اطلاعات مالی (متوسط درآمد متقاضی، املاک و دارایی ها) می شود که این فرم می بایست به صورت دقیق و با دقت تکمیل شود. پس از افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل لازم است شماره حساب وکالتی متقاضی در سایت ایبیگو ثبت گردد تا از این حساب بتوان برای انجام معاملات بورسی استفاده کرد.

افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل برای ایران خودرو

  • شرکت ایران خودرو از شرکت هایی است که در راستای عرضه محصولات خود به بازار داخلی و فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، رویه ارائه محصول را تغییر داده است و برای این شرط داشتن حساب وکالتی را در نظر گرفته است. تمامی افراد به منظور وکالتی کردن حساب خود می بایست به یکی از بانک های عامل ایران خودرو که موسسه اعتباری ملل یکی از این موسسه ها می باشد، مراجعه و در صورت داشتن شرایط مورد نظر اقدام به افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل برای ایران خودرو نمایند.

  • افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل برای ایران خودرو از طریق سامانه بانکداری نوین موسسه اعتباری ملل به نشانی https://melalbank.ir/services/12 انجام می شود و از شرایط اصلی که متقاضیان می بایست برای افتتاح حساب وکالتی ایران خودرو داشته باشند، عدم داشتن چک برگشتی، ارائه نامه درخواست از یکی از کارگزاری های فعال بورس و احراز هویت در سامانه احراز هویت سجام می باشد.

  • در حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل برای خرید محصولات ایران خودرو، مبلغ مورد نیاز جهت پیش پرداخت خودرو بلوکه می شود و امکان برداشت از حساب وجود ندارد، اما در صورتی که مشتری برنده نشود مبلغ بلوکه شده آزاد می شود و متقاضی می تواند در هر زمانی برداشت از حساب و انتقال وجه را انجام دهد.

افتتاح حساب موسسه اعتباری ملل برای خودروهای وارداتی

  • متقاضیانی که قصد دارند برای ثبت نام خودروهای وارداتی اقدام نمایند، در صورتی که واجد شرایط لازم باشند می بایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های عامل نمایند. موسسه اعتباری ملل یکی از این بانک ها می باشد که متقاضیانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند و در این بانک دارای حساب هستند، می توانند حساب خود را وکالتی نمایند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

  • پس از افتتاح حساب موسسه اعتباری ملل برای خودروهای وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ذکر شده، متقاضیان می بایست از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir سایر مراحل ثبت نام خود را طی کنند، زیرا تنها راه انتقال وجه پس از برنده شدن در قرعه کشی خودروهای وارداتی از طریق حساب وکالتی می باشد و همچنین شماره شبای آن یکی از موارد مورد نیاز فرم ثبت نام می باشد.

سخن پایانی

بنابراین حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل، حسابی است که افراد برای فعالیت در بورس کالا به آن نیاز خواهند داشت. برای افتتاح این حساب، لازم است شخص، به صورت حضوری به موسسه اعتباری ملل مراجعه کرده و با ارائه معرفی نامه حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل، نسبت به افتتاح حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل اقدام نماید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (94 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (85 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (80 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (51 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (36 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (30 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (27 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...