دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه در نوت اینستاگرام آهنگ اضافه کنیم؟ 

دوشنبه، 16 مرداد 1402
اینستاگرام اخیرا ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد تا به نوت های اینستاگرام خود موزیک اضافه کنند. 🎵 با این حال؛ همه کاربران از این ویژگی اطلاع ندارند. در آموزش کامل نحوه گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام امروز ما سعی داریم اطلاعات لازم را در اختیار کاربرانی که مراحل انجام این کار را نمی دانند قرار دهیم. همراه ساعدنیوز باشید.

گذاشتن موزیک در نوت دایرکت اینستاگرام

موسیقی روشی است که به ما کمک می کند احساسات و عواطف خود را به گونه ای بیان کنیم که متن ها نمی توانند به تنهایی بیان کنند. به همین دلیل است که اضافه کردن موسیقی به نت اینستاگرام یک روش عالی برای جذاب کردن محتوا و اضافه کردن احساسات به پیام است. بر اساس گفته مارک زاکربرگ مدیر عامل متا، کاربران اینستاگرام ممکن است حداکثر 30 ثانیه موسیقی را همراه با یک پیام متنی یا یک ایموجی در نوت های خود قرار دهند. به لطف این ارتقاء، کاربران می توانند کلیپ های صوتی را در نت های اینستاگرام خود به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارند.

قبل از شروع حتما برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

چگونه در نوت اینستاگرام موزیک بگذاریم؟

Notes که تنها در قسمت مکالمه قابل دسترسی است، یک نسخه جمع و جور از عملکرد استاتوس اینستاگرام است. کاربران قبلا فقط می توانستند متن و ایموجی را به عنوان نوت یا یادداشت در برنامه ارسال کنند اما حالا می توانند آهنگ ها و کلیپ های صوتی معروف را به اشتراک بگذارند. این نوت های موسیقی ممکن است هر لحظه تغییر یا حذف شوند و کاربران می توانند کنترل کنند که چه کسی به آنها دسترسی داشته باشند. برای گذاشتن صدا در نوت اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

  • به چت های خود بروید.

  • روی آیکن + در بالای صفحه ضربه بزنید این آیکن روی Your Notes یا یادداشت های شما قرار دارد.

  • روی Add Music یا افزودن موسیقی ضربه بزنید.

  • آهنگی که می خواهید اضافه کنید را پیدا کنید. هنگامی که موسیقی که دوست داشتید را پیدا کردید می توانید روی آن ضربه بزنید تا پیش نمایش آهنگ را شاهد باشید.

  • وقتی از انتخاب خود راضی بودید روی علامت تیک در گوشه ضربه بزنید.

  • یک متن یا ایموجی اضافه کنید و روی Share یا اشتراک گذاری ضربه بزنید. برای پلی موزیک در نوت اینستاگرام وقتی کسی که یادداشت شما را مشاهده کرد، موسیقی پخش می شود.

ویس در نوت اینستاگرام چیست؟

نوت موزیک اینستاگرام در اپدیت جدید یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد با تمام فالوورهای خود از طریق متن، ایموجی یا موسیقی ارتباط برقرار کنید. به طور کلی، نوت موزیک ها یادداشت های کوچکی هستند که می توانید برای مشاهده دیگران، استفاده کنید. می توانید از آنها برای بیان نظر خود در مورد وضعیت جهان یا صرفا برای تامل در مورد چیزی استفاده کنید.

قرار دادن نوت آهنگ در اینستاگرام برای شرکت ها و سازمان ها هم مفید می باشد. شما می توانید از این ویژگی برای تبلیغ کالاهای خود، ارائه پشتیبانی مشتری یا ارتباط ساده با فالوورهای خود استفاده کنید.

سخن پایانی

بنابراین در آموزش کامل نحوه گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام امروز انزل وب ما نحوه دسترسی به تنظیمات نوت اینستاگرام را یاد دادیم با این وجود ممکن است نکته ای وجود داشته باشد که از قلم افتاده باشد. اگر شاهد چنین موردی بودید یا نظر یا پیشنهادی داشتید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره