دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

چگونه در تعطیلات شهریور 1403 تور ترکیه ارزان بخریم؟ 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
تابستان قیمت‌های تور ترکیه سر به فلک می‌کشد. از این رو همه مسافران به دنبال رزرو تور ترکیه ارزان هستند؛ اما در این بازه زمانی به ویژه در شهریور که مسافران می‌خواهند از آخرین فرصت رزرو تور ترکیه در بهترین آب و هوا استفاده کنند، پیدا کردن تور ترکیه ارزان کمی سخت است. پس چاره چیست؟

خبر خوش این است که هنوز می‌توانید در این بازه زمانی تورهای نسبتا ارزان و قیمت مناسب پیدا کنید؛ اما چگونه؟ همراه ما باشید تا راهکارهای خرید تور ترکیه ارزان در تعطیلات شهریور 1403 را به شما بگوییم

بگردید تورهای لحظه آخری پیدا کنید

یکی از راهکارهای اصلی برای رزرو تور ترکیه ارزان در تعطیلات شهریور 1403، تورهای لحظه آخری است. اگرچه در این بازه تعداد مسافران زیاد بوده و ظرفیت تورها خیلی سریع تکمیل می‌شود؛ اما باز هم جای امید هست و می‌توانید با بررسی مرتب سایت و کانال‌های آژانس‌های گردشگری، تور لحظه آخری را با قیمت مناسب رزرو نمایید.

در انتخاب هتل دقت کنید

مراقب باشید! اگر می‌خواهید تور ترکیه ارزان رزرو کنید نباید به دنبال هتل‌های لوکس و گران قیمت باشید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان رزرو تور، یک هتل اقتصادی و مقرون به صرفه در شهر مدنظر ترکیه رزرو نمایید. هاستل، هتل‌های 1 ستاره و 2 ستاره در این زمینه انتخابی خوب و مقرون به صرفه هستند؛ بنابراین نیازی نیست در هتل‌های 3 تا 5 ستاره به دنبال اقامت باشید؛ چرا که طبیعتا هزینه‌های شما افزایش میابد و هتل نیز نقش موثری در افزایش قیمت دارد.

تعداد روزهای اقامت را کوتاه کنید

به جای رزرو تور ترکیه 4 شب و 5 روز، تور ترکیه 3 شب و 4 روز یا کمتر را رزرو کنید تا هزینه سفر شما کاهش یابد. مسلما قیمت تورهایی با اقامت طولانی مدت به طرز چشم‌گیری افزایش میابد و از طرفی هر یک روز اقامتی که در ترکیه دارید نیازمند هزینه است. از این رو با انتخاب تورهای کوتاه مدت می‌توانید با هزینه‌ای کمتر به ترکیه سفر کنید.

تور زمینی را به جای تور هوایی انتخاب کنید

در مقاصدی که امکان رزرو تور زمینی وجود دارد به دنبال تور هوایی نباشید تا هزینه سفر شما کاهش پیدا کند. به طور مثال تور وان هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می‌شود و هزینه تور زمینی آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود؛ اما در بیشتر مواقع انتخاب تور هوایی هزینه بیشتری می‌طلبد. از این رو اگر امکان سفر زمینی وجود دارد، با اتوبوس راهی ترکیه شوید.

شهرهای کمتر شناخته شده را انتخاب کنید

مسلما هزینه تور استانبول بالاتر از تور وان یا ترابزون است. اگر واقعا دوست دارید شهریور 1403 که پر از تعطیلی است را به یک سفر خارجی آن هم ترکیه با قیمت مناسبی بروید، می‌توانید به جای رزرو تور استانبول یا آنتالیا، تور ترابزون یا وان را انتخاب نمایید. مسلما هزینه تور و حتی اقامت در این شهرها کمتر از شهرهای محبوب ترکیه خواهد بود.

در انتخاب تاریخ سفر انعطاف‌پذیر باشید

شهریور 1403 به دلیل تعطیلات زیادی که دارد و از طرفی آخرین فرصت برای بهره‌مندی از آب و هوای تابستانی ترکیه و تفریحات آبی است، گردشگران بیشتری این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ اما باید بدانید قیمت تورهای ترکیه در تعطیلات بیشتر از ایام عادی است؛ چرا که هزینه پرواز هم افزایش میابد. از این رو می‌توانید به جای سفر در ایام تعطیلات شهریور، در ایام غیرتعطیلی به این کشور سفر کنید و در انتخاب تاریخ انعطاف‌پذیر باشید.

قسطی سفر کنید

یکی از بهترین راهکارهای رزرو تور ارزان ترکیه در شهریور ماه، سفر به صورت اقساطی است. شما می‌توانید با تورهای قسطی ترکیه لحظه آخر، بخشی از هزینه سفر با به صورت پیش پرداخت و باقی هزینه را به صورت اقساطی پرداخت نمایید و به هر جای ترکیه که می‌خواهید سفر کنید.

با پکیج‌های ارزان لحظه آخر سفر کنید

مجموعه لحظه آخر در شهریور 1403، تورهای مختلفی به ترکیه برگزار می‌کند که می‌توانید در بین آن ها، پکیج‌های ارزان و مقرون به صرفه را رزرو کنید. برخی از پکیج‌های محبوب تور ترکیه ارزان شهریور ماه در این مجموعه به شرح زیر است:

  • تور زمینی وان: این تور 3 شبه است و از تاریخ 15 مرداد تا 25 شهریور به صورت گشت هم برگزار می‌شود.

  • تور استانبول تابستان: این تور به مدت 3 شب و از تاریخ 15 مرداد تا 4 شهریور برگزار می‌شود. امکان قسط‌بندی نیز وجود دارد.

  • تور آنتالیا تابستان: تور آنتالیا تابستان از تاریخ 18 مرداد تا 30 شهریور برگزار می‌شود و یک تور 8 شبه است.

برای رزرو این تورها لازم است به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید.

لحظه آخر؛ مرجع معتبر تورهای ارزان به ترکیه در شهریور

شهریور 1403 را با قیمت مقرون به صرفه به ترکیه سفر کنید. لحظه آخر با برگزاری تورهای نقد و اقساط ترکیه به مقاصد و شهرهای مختلف این کشور، امکان سفری کم هزینه را در تعطیلات شهریور برای شما فراهم می‌کند. کافیست سری به این وب سایت بزنید و تورهای ترکیه را مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای دلبری زن آلمانی برای شاه قاجار!/دیگری‌های غریب و عجیب از خودش در میاورد ...
نگاهی به میز عزای خاص و اعیانی مادر ایمان اشراقی، بازیگر باکلاس و پزشک سریال خط قرمز در کانادا+عکس/ روحش شاد
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تصویری جالب از پدر خوشتیپ و مادر کم سن و سال رزیتا غفاری در روز عقدشان در لباس عروس و دامادی با رونمایی از لحظه دست کردن حلقه نامزدی
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
قلعه قجرها چگونه روسپی‌خانه شد؟/ پایان سبز یک داستان سیاه و غم‌انگیز