دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه هم زمان دو اسپیکر را به تلویزیون وصل کنیم؟ 

پنجشنبه، 15 تیر 1402
امروزه بسیاری از افراد برای بهبود هر چه بهتر صدای تلویزیون از اسپیکر استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید اسپیکر تلویزیون تا حد مشخصی توان دارد و برای صداهای بلندتر باید از اسپیکر بهره برد. درصورتی که شما هم میخواهید از این مورد استفاده کنید باید از نحوه اتصال اسپیکر به تلویزیون اطلاع پیدا نمایید. پس همراه ما باشید تا نحوه اتصال آن را بررسی کنیم.

چگونه دو اسپیکر را به هم وصل کنیم؟ آیا می‌توان هم‌زمان، دو دستگاه مثل دو هندزفری یا دو اسپیکر بلوتوثی را به یک گوشی، لپ‌تاپ یا تلویزیون متصل کرد؟ چنین سوالاتی را این روزها زیاد از کاربران می‌شنویم. اسپیکرها، هندزفری‌ها و سایر گجت‌های بلوتوثی در طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و به وفور توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین امر باعث شده که بسیاری از مواقع کاربران نیاز پیدا کنند که این دستگاه‌های بلوتوثی را به هم وصل کنند. البته که به ندرت راه مستقیمی برای اتصال این گجت‌ها وجود دارد؛ با این وجود می‌توان آن را به روش‌های مختلف و به صورت هم‌زمان به یک گوشی، لپ‌تاپ، تلویزیون و غیره نصب کرد. اگر شما هم به دنبال راهی برای اتصال دو اسپیکر به هم یا به طور کلی دو گجت بلوتوثی به یک دستگاه هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه دو اسپیکر را به تلویزیون متصل کنیم؟

با این که اتصال تلویزیون‌های هوشمند به گوشی با وای فای در بیشتر مواقع امکان پذیر است؛ اما همۀ این تلویزیون‌های هوشمند قابلیت پخش صدای دوگانه یا همان dual audio را ندارند. از این رو، نمی‌توان بیشتر آن‌ها را به صورت هم‌زمان به دو دستگاه بلوتوثی متصل کرد. بنابراین بهتر است قبل از هر کاری ابتدا در دفترچه راهنمای تلویزیون خود به دنبال این ویژگی جستجو کنید. سپس اگر مطمئن شدید که تلویزیون هوشمند شما از این قابلیت پشتیبانی کند، به راحتی و با پشت سر گذاشتن مراحل زیر آن را فعال کنید:

  • وارد Settings تلویزیون خود شوید.

  • گزینۀ Bluetooth و پس از آن Advanced Bluetooth Options را انتخاب کنید.

  • در این قسمت، در صورت مشاهده گزینۀ Dual Audio باید آن را انتخاب کنید.

  • در صورتی که این گزینه را در تنظیمات بلوتوث تلویزیون خود مشاهده نکردید، باید به سراغ همان برنامه‌های جانبی که پیشتر معرفی کردیم، بروید. باز هم به عنوان اولین انتخاب برنامه AmpMe را برای این منظور به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب یاد گرفتیم که چگونه دو اسپیکر را به تلویزیون وصل کنیم. اما حواسمان باشد مهم‌ترین شرطی که در تمام این موارد باید در نظر بگیرید، مجهز بودن دستگاه‌ها به بلوتوث نسخه 5 و بالاتر است. چرا که در نسخه‌های قدیمی‌تر بلوتوث هیچ راهی برای اتصال همزمان دو دستگاه وجود ندارد.همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به میز عزای خاص و اعیانی مادر ایمان اشراقی، بازیگر باکلاس و پزشک سریال خط قرمز در کانادا+عکس/ روحش شاد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ماجرای دلبری زن آلمانی برای شاه قاجار!/دیگری‌های غریب و عجیب از خودش در میاورد ...
مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟