دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه حساب اینستاگرام خود را از حالت بیزینس خارج کنیم؟+ فیلم آموزشی 

جمعه، 05 خرداد 1402
خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام یکی از دغدغه هایی است که کاربران با آن مواجه هستند. از زمان ارائه این قابلیت بسیاری از شرکت‌های تجاری تصمیم گرفتند تا حساب‌های اینستاگرامی خود را از یک پروفایل شخصی به ‌بیزینس پروفایل اینستاگرام تغییر و از این طریق بتوانند کسب و کار خود را معرفی کنند. در ادامه به چگونگی خارج کردن پیج از حالت بیزینس خواهیم پرداخت.

اینستاگرام امکانات زیادی را برای اکانت‌های بیزینسی فراهم کرده است. از جمله بخش آمار و رصد کردن میزان درگیری مخاطبان که اطلاعات بسیار مفیدی برای بهبود کیفیت صفحه و موفقیت در اینستاگرام به حساب می‌آیند. اما اگر دیگر تمایلی به داشتن یک صفحه بیزنسی داشتید چه باید کرد؟ آیا امکان امکان خارج شدن از حالت بیزینس وجود دارد؟ اگر این امکان وجود دارد، چگونه از اکانت اینستاگرام خود را از حالت بیزینس خارج کنیم؟ خبر خوب این است که راه بسیار ساده‌ای را در پیش دارید. در این محتوا با ما همراه باشید تا راهکار این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

خارج کردن پیج از حالت بیزینس ؟

  • ابتدا باید وارد اکانت خود شوید. برای این کار، مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند.

  • در بالای صفحه اصلی پروفایل اینستاگرام، سه خط بالای هم نمایش داده شده است. روی آن بزنید.

  • روی علامت سه خط بالای صفحه ضربه بزنید. سپس در بخش باز شده روی setting کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید. (در نسخه وب‌سایت باید از بخش بالای صفحه setting را انتخاب کنید)

  • در صفحه باز شده روی account کلیک کنید

  • در این قسمت کافی است گزینه “Switch to Personal Account” را انتخاب کنید تا اکانت شما به حالت عادی باز گردد.

  • اکنون باید بر گزینه برگشت (Switch Back) بزنید.

اکنون خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام را مشاهده میکنید و تنظیمات حساب خصوصی در دسترس خواهد بود.

نکته مهم: در مورد تغییر اکانت؛ اگر تغییر وضعیت (Switch Back to personal Account) را زدید و تغییرات اعمال نشد، به احتمال زیاد حساب شما به اکانت فیسبوک تبدیل شده است. برای رفع این مشکل به تنظیمات بخش حساب رفته، وارد حساب های پیوند شده بروید. اگر تیک مربوط به فیسبوک روشن باشد به این معناست که به حساب فیسبوک متصل هستید. باید روی آن کلیک نمایید تا Unlink نمایش داده شود. سپس تغییر به حساب شخصی را بزنید تا اکانت شما شخصی شود.

سخن پایانی

بنابراین در این محتوا درباره خارج شدن از حالت بیزینس اینستاگرام به طور کامل صحبت نمودیم و شما توانستید به سادگی اکانت خود را شخصی نمایید. برای تصمیم گیری درباره اینکه کدام پیج اینستاگرام برای شما بهتر است، بهتر است مزایا و معایب پیج ها، و سپس نیازهای خود را از اکانت اینستاگرام بسنجید. آنگاه با خیال راحت می توانید نوع پیج خود را انتخاب کنید. حالا اگر می خواهید پیج تان را از بیزنس به شخصی تغییر دهید به راحتی در این مقاله می توانید انجام دهید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ویراستاری تخصصی مقاله