چگونه محدودیت عضویت در کانال تلگرامی گوشی را رفع کنیم؟+ آموزش تصویری

  چهارشنبه، 17 خرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه محدودیت عضویت در کانال تلگرامی گوشی را رفع کنیم؟+ آموزش تصویری
گاهی اوقات ممکن است هنگام ورود به یک کانال یا گروه تلگرام با خطا مواجه شوید و اینجاست که باید به فکر رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام باشید. برای برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام کافیست چند کار ساده را انجام دهید که در این راهنمای جامع از ساعدنیوز به این مشکل و راه‌حل‌های آن خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیت‌های جذاب تلگرام برای ما ایرانی‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها هستند و امروزه در اغلب حوزه‌ها کانال‌های مفیدی فعالیت می‌کنند. گاهی اوقات ممکن است هنگام ورود به یک کانال با خطای Too many Communities مواجه شوید و در این مواقع باید برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام اقدام کنید. برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام به دو روش پولی و رایگان امکان‌پذیر است که در ادامه این راهنما به هر دو مورد اشاره می‌کنیم.

چرا نمیتوانم عضو کانال تلگرام بشم؟

برای بسیاری از کاربران تلگرام حداقل یک بار این سؤال پیش آمده است که چرا نمیتونم وارد کانال تلگرام بشم؟ مشکل عضو نشدن در کانال تلگرام عمدتاً به یکی از محدودیت‌های مهم پیام‌رسان تلگرام مربوط می‌شود. به طور کلی کاربران نسخه رایگان تلگرام نمی‌توانند در بیش از 500 کانال و گروه عضو شوند و اگر از این تعداد عبور کنند با خطای «Too many Communities» روبرو می‌شوند.

عدم عضو در کانال تگلرام

اولین و ساده‌ترین راه برای رفع این مشکل این است که اکانت پرمیوم تلگرام را خریداری کنید تا این محدودیت به 1000 کانال و گروه برسد. مشکل این روش پرداخت هزینه است و به همین دلیل قصد نداریم در این مقاله به آن بپردازیم. تنها راه رفع محدودیت عضویت در گروه تلگرام به صورت رایگان این است که از تمام کانال‌ها و گروه‌های غیرضروری خارج شوید تا امکان عضویت در کانال‌ها و گروه‌های جدید را داشته باشید. در ادامه این مطلب به برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام از طریق گوشی موبایل را ارائه خواهیم داد.

آموزش رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام در گوشی

در این بخش قصد داریم به صورت تصویری و گام‌به‌گام نحوه رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام را به شما آموزش دهیم. قبل از برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام ابتدا به دلایل این مشکل می‌پردازیم تا دید بهتری نسبت به آن داشته باشید و در صورت مشاهده مجدد این خطا بتوانید سریعاً آن را برطرف کنید. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام در گوشی اندروید و آیفون

همان‌گونه که در بخش قبل گفتیم تنها راه برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام این است که از کانال‌ها و گروه‌های بلااستفاده خارج شوید. از آنجایی که رابط کاربری تلگرام در اندروید و آیفون به یکدیگر شباهت دارند، کاربران آیفون کافیست همین مراحل را روی گوشی خودشان دنبال کنند. برای خروج از کانال‌ها و گروه‌های تلگرام در گوشی به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا تلگرام خود را باز کنید و انگشت خود را روی کانالی که قصد خروج از آن را دارید نگه دارید. برای مثال در تصویر زیر قصد داریم از کانال Durov’s Channel خارج شویم.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

  • با نگه‌داشتن انگشت خود روی کانال، منویی مانند زیر به شما نمایش داده می‌شود. گزینه «Leave channel» را انتخاب کنید.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

  • پس از زدن دکمه «Leave channel»، پیغام زیر را می‌بینید که از شما می‌پرسد که آیا برای خروج از کانال اطمینان دارید؟ روی دکمه «OK» بزنید تا از کانال خارج شوید.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

توجه: اگر داخل کانال مورد نظر قرار داشته باشید کافیست مانند تصویر زیر روی سه نقطه بالای کانال بزنید تا منویی مانند زیر برای شما ظاهر شود. اگر گزینه قرمزرنگ آخر یعنی «Leave channel» را بزنید، پیام مرحله 3 برای شما ظاهر می‌شود و باید روی دکمه «OK» بزنید تا از کانال خارج شوید.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

سخن پایانی

بنابراین برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام به روش پولی مشکلات خاص خود را دارد و برای اکثر مردم ایران امکان‌پذیر نیست. تنها راه رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام به صورت رایگان، خروج از گروه‌ها و کانال‌های ناخواسته است که هر دو راه حذف تکی و یکجا را به شما آموزش دادیم. در صورتی که در خصوص رفع محدودیت عضویت در گروه تلگرام نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران ساعدنیوز به اشتراک بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (183 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (123 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (87 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....