چگونه میتوانیم فونت استوری اینستاگرام را عوض کنیم؟+ آموزش تصویری

  جمعه، 12 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه میتوانیم فونت استوری اینستاگرام را عوض کنیم؟+ آموزش تصویری
به طور پیش فرض اینستاگرام یکسری فونت را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که میتوانند از آنها استفاده کنند، اما اکثر کاربران میخواهند فونت های را داشته باشند که باب سلیقه خودشان هست تا استوری هایشان جذابیت بیشتری داشته باشد. در ادامه ساعدنیوز به معرفی و کاربرد انواع اپلیکیشن برای تغییر فونت استوری را معرفی خواهد کرد.

غالبا تغییر فونت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به منظور افزایش جذابیت و برجسته شدن در بین دیگر اکانت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اپلیکیشن اینستاگرام در حالت عادی یک فونت پیش فرض دارد که مورد استفاده تمام کاربران است. با وجود اینکه اینستاگرام به بخش استوری خود تعدادی فونت اضافه نموده اما تنوع این فونت ها کم است و قابل استفاده برای سایر بخش های اینستاگرام نخواهد بود. بنابراین به منظور تغییر فونت بخش هایی همچون بیو اینستاگرام نیاز به استفاده از اپلیکیشن های جانبی و یا سایت های تغییر فونت خواهید داشت. در این مطلب از میزبان فا مگ به آموزش تغییر فونت اینستاگرام می پردازیم.

برنامه تغییر فونت اینستاگرام

در اینستاگرام برای جذب مخاطبین هر روز نیاز به تغییرات خواهیم داشت. بنابراین وقت آن است که استفاده از فونت های ساده را کنار بگذاریم و از فونت های جذاب برای ایجاد تحول در اکانت اینستاگرام خود استفاده نماییم. به کمک فونت های جذاب می توانید اکانت خود را سفارشی سازی کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام می پردازیم.

اپلیکیشن تغییر فونت اینستاگرام Fonts for Instagram

اپلیکیشن رایگان تغییر فونت در اینستاگرام که از گوگل پلی قابل دانلود و نصب هست. این اپلیکیشن استایل های جذابی از انواع فونت ها را ارائه می کند و با زیباتر کردن پیج اینستاگرام آن را شخصی سازی می کند. همچنین امکان پیش نمایش فونت و تغییر سریع فونت ها را برای شما فراهم می کند. تغییراتی که می توان با استفاده از اپلیکیشن Fonts for Instagram روی متن اعمال کرد شامل تغییر نوع فونت، سایز، رنگ، چرخش و… هست. روش کار به این صورت است که متن را داخل اپلیکیشن تایپ می کنید پس از انتخاب نوع فونت، رنگ و … آن را کپی و در اینستاگرام Paste کنید.

 تغییر فونت اینستاگرام Fonts for Instagram

تغییر فونت استوری اینستاگرام Cool font

cool font یکی از اپلیکیشن های رایگان تغییر فونت اینستاگرام است که از گوگل پلی می توان آن را نصب نمود. امکان تغییر فونت بیو، کپشن و استوری های اینستاگرام را فراهم می کند. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز مشابه سایر برنامه های تغییر فونت است. استایل های اپلیکیشن Cool font بر اساس یونیکد ایجاد شده اند و بنابراین فونت های استفاده شده برای دیگر کاربران قابل مشاهده خواهد بود. این اپلیکیشن برای تغییر فونت رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، واتس آپ و… مناسب خواهد بود.


cool font یکی از اپلیکیشن  تغییر فونت اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام Text Font Generator

این اپلیکیشن دارای تعداد 30 فونت متنوع و جذاب است و مشابه دیگر اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام استایل های متنوعی از فونت های اینستاگرامی را ارائه می کند. علاوه بر این تعدادی کاراکتر جذاب به ابتدا و انتهای متن می افزاید. Text Font Generator از طریق فعالسازی گزینه Encode امکان رمزگذاری متن ها را برای کاربران فراهم می کند. این کار یک روش محافظت از متن نوشته شده است. در این صورت مطمئن خواهید بود که هیچ کسی نمی تواند متن شما را بخواند. تنها کسی که secret key را در اختیار داشته باشد قادر به رمزگشایی متن رمز شده خواهد بود.

تغییر فونت اینستاگرام Text Font Generator

اپلیکشن تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

  • یکی دیگر از ابزارهای رایگان تولید کننده فونت است که بیش از 130 استایل متنوع ارائه می دهد.

  • دارای رابط کاربری جذاب است.

  • قابلیت کپی کردن استایل انتخابی روی هر متنی را فراهم می کند.

  • این برنامه امکان ویرایش و یا سفارشی کردن فونت ها را با اضافه کردن نمادها و شکلک ها در اطراف حروف، کلمات و عبارت فراهم می کند. متن مورد نظر خود را در کادر متنی بالای برنامه تایپ کنید. با نگه داشتن انگشت روی فونت مورد نظر آن را کپی و در اینستاگرام paste کنید.

اپلیکشن تغییر فونت اینستاگرام Stylish Text

ساخت عکس نوشته فارسی آنلاین با Canva

اپلیکیشن های معرفی شده همگی فقط قابلیت تغییر فونت را دارند و برای تغییر دادن فونت بیو، کپشن، کامنت، استوری و… اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. اما اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید به کمک آن عکس دلخواهتان را با فونت های جذاب ایجاد کنید و آن را پست یا استوری کنید می توانید از کانوا استفاده کنید. کانوا یک اپلیکیشن گرافیکی برای تولید تصاویر با فونت های جذاب است. تصاویر ایجاد شده در این اپلیکیشن قابل استفاده برای پست ها و استوری اینستاگرام است. تنوع تعداد فونت ها در این اپلیکیشن بسیار زیاد است و در هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است. می توان الگوی استوری و یا پست اینستاگرام را انتخاب نمود.

سخن پایانی

بنابراین با استفاده از و برنامه های تغییر فونت اینستاگرام می توان فونت اکانت اینستاگرام را شخصی سازی کرد. در این مطلب به معرفی اپلیکیشن هایی پرداختیم که برای این منظور استفاده می گردند. اپلیکیشن های معرفی شده به شما در جذاب تر کردن پست ها، استوری و بیو اینستاگرام کمک می کند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (208 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (157 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (96 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....