دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه پروفایل اینستاگرام را در آپدیت جدید سه سوته مخفی کنیم؟ + فیلم آموزشی 

پنجشنبه، 04 خرداد 1402
مخفی کردن پروفایل اینستاگرام یکی از نیاز برخی از افراد برای حفظ حریم شخصی میباشد. اینستاگرام با همه قابلیت هایی که دارد، معایبی هم دارد. یکی از این معایب قرار گرفتن پروفایل خود در لیست پیشنهادی سایر کاربران است. مخفی کردن پروفایل اینستاگرام باعث حفظ امنیت برای کاربران میشود. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی مخفی کردن پروفایل اینستاگرام خواهیم پرداخت.

مخفی کردن پروفایل اینستاگرام علت ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد ، ما در سایت تک تیپ بهترین روش مخفی کردن پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. میخواهید اکانت اینستاگرام خود را مخفی یا پروفایل اینستاگرام را مخفی کنید ؟ داشتن یک حساب کاربری خصوصی در اینستاگرام یک موضوع اجتماعی است که به اندازه کافی مورد بحث قرار نمی گیرد . مردم در همه جا عکس می گیرند بدون هیچ گونه نگرانی درباره اینکه چه کسی آنها را می بیند و چه کسی آنها را دنبال می کند. حقیقت این است که دلایل زیادی برای نگرانی درباره حریم خصوصی اینستاگرام شما وجود دارد که باید پروفایل اینستا را مخفی کنید . عکس ها می توانند اطلاعات کاملی از خود را نشان دهند ، آنها نشان می دهند که دوستان شما در کجا قرار دارند ، جایی که شما در آن قرار گرفته اید ، کار شما چیست و چه حتی در جایی که زندگی می کنید. در این صورت ، درجه ای از حریم خصوصی اینستاگرام لازم می شود . مخفی کردن پروفایل اینستاگرام یکی از راه های امن کردن اکانت اینستاگرام هست

آموزش مخفی کردن پروفایل اینستاگرام

  • برای مخفی کردن پروفایل اینستاگرام تنها چند قدم کوچک نیاز دارید با تک تیپ همراه باشید ، و مراحل زیر را دنبال کنید .

  • ابتدا باید وارد نسخه وب اینستاگرام شوید : www.instagram.com

  • حال بعد از اینکه صفحه ورود را مشاهده کردید نوبت به این می رسد که نام کاربری (UserName) و رمز عبور (Password) خود را وارد کنید و بعد روی Login کلیک کنید.

  • حال با استفاده از آیکون آدمک وارد پروفایل خود شوید.

  • بعد از وارد شدن به پروفایل خود روی Edit Profile کلیک کنید.

  • حالا برای اینکه پروفایل اینستاگرام شما در لیست پیشنهادی نمایش داده نشود باید تیک گزینه ی Similar Account Suggestions را بردارید. بعد از برداشتن تیک مورد نظر روی Submit کلیک کنید تا تنظیمات ثبت شود.

  • به همین سادگی توانستید پروفایل اینستاگرام را مخفی کنید.

سخن پایانی

بنابراین در هر صورت درجه ای از حفظ حریم خصوصی در تمام شرایط به خصوص در شبکه های اجتماعی بسیار ضروری است. یکی از راههای ایمن کردن اکانت مورد نظر خود مخفی کردن پروفایل اینستاگرام می باشد در صورتی که می‌خواهید پروفایلتان پنهان بماند از روش های ذکر شده از مطالب استفاده کنید. اگر شما از این روش استفاده کردید که باید در هنگام انجام این روش با مشکلاتی روبرو شدید می توانید به قسمت پشتیبانی اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید