چگونه سه سوته برای استوری اینستاگرام آهنگ دلخواه را اضافه کنیم؟+ فیلم آموزشی

  جمعه، 12 خرداد 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
چگونه سه سوته برای استوری اینستاگرام آهنگ دلخواه را اضافه کنیم؟+ فیلم آموزشی
اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود قابلیت افزودن موزیک را به بخش استوری اضافه نموده . این ابزار قطعا در جذابتر کردن استوری های اینستاگرام و به تبع افزایش فالوور در اینستاگرام تاثیر خواهد داشت. پیش از این سوال بسیاری از کاربران این بود که چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی قرار دادن استوری در اینستاگرام خواهد پرداخت.

اگر اینستاگرام محل درآمدزایی شما است، حتما تجربه‌های متعددی در پست گذاری و یا اضافه کردن استوری داشته‌اید. تصور کنید شغل شما آموزش ترفندهای آشپزی است بعد از اضافه کردن یک ویدیوی جذاب از آموزش یک غذای خوشمزه، احساس می‌کنید ویدیوی آموزشی، جذابیت لازم را ندارد، استیکر و فیلتر هیجان‌انگیز هم به ویدیو اضافه می‌کنید، اما باز هم دنبال یک چیز خاص هستید، قطعا موسیقی تاثیرگذاری ویدیوی شما را چندین برابر می کند، اینستاگرام به تازگی این قابلیت را به نسخه جدید آن اضافه کرده است. در این محتوا قصد داریم همه آنچه که نیاز دارید تا درباره گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام آیفون و اندروید بدانید، بپردازیم. پس با نحوه اضافه کردن موزیک به استوری همراه ما باشید.

یادگیری گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از مواردی در این برنامه است که در گرفتن و بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام بسیار موثر است. برای همین است که برنامه اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی ها و قابلیت های جدید به استوری، کاربران را تشویق به استفاده و به کار بردن این موارد می کنند. قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام به طور حتمی استوری ها را برای کاربران و دنبال کنندگان جالب تر می کند که می تواند منجر به نتایج بهتری همچون جذب فالوور شود. همچنین اضافه کردن آهنگ به استوری برنامه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا محتوای پیشرفته و جالبی تولید کنید و به علاوه به تعداد دنبال کنندگان شما نیز افزوده می شود. بنابراین این قابلیت برای افرادی چون بلاگرها، اینفلوئنسرها و کسب وکارها بسیار حائز اهمیت می باشد. چنانچه از کاربران حرفه ای اینستاگرام می باشید می بایست از کلیه ویژگی ها و قابلیت هایی که هر سری در به روز رسانی های این برنامه می‌آید، خبر داشته باشید. اگر این کارها را انجام دهید در نتیجه می توانید محتوای بهتر و قوی تری نیز تولید کنید.

نحوه گذاشتن آهنگ در استوری برنامه اینستاگرام

برنامه اینستاگرام در نسخه آخر آپدیت خود ویژگی اضافه کردن موسیقی را به قسمت استوری افزوده است. این ویژگی این امکان را فراهم می کند که استوری ها اینستاگرام جالب تر و پشم نوازتر شوند و در نتیجه تعداد دنبال کنندگان آن پیج نیز افزایش یابند. قبل ازین قرار گرفتن این قابلیت در نسخه جدید این برنامه خیلی از کاربران می خواستند نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام را یاد بگیرند.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با ویژگی HANDS-FREE

در اینجا این سوال حتما برایتان پیش می‌آید که ویژگی هندزفری چیست. برای جواب به این سوال باید بگوییم که از جمله قدیمی ترین راهی هایی است که استفاده کنندگان این برنامه جهت ضبط صدای در حال انتشار و به علاوه گرفتن فیلم استوری اینستاگرام به کار می بردند. نام این ویژگی HANDS-FREE در برنامه اینستاگرام می باشد. با کمک این امکان یعنی ویژگی هندزفری اینستاگرام قادر می باشید تا بدون احتیاج به نگه داشتن انگشت، شروع به گرفتن فیلم برای استوری اینستاگرام کنید. این قابلیت می تواند صداهای در حال انتشار را نیز بگیرد. جهت انجام این کار می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • در آغاز باید برنامه اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید.

  • سپس برنامه را اجرا کنید و در در صفحه اصلی این برنامه نماد دوربین را کلیک کنید.

  • در این قسمت در بخش پایین صفحه گزینه دایره ای شکل وجود دارد که با حرکت انگشت خود به طرف چپ می توانید نوع استوری خود را برگزینید. حال در این منو آخرین گزینه یعنی HANDS-FREE را برگزینید.

  • موسیقی مورد نظر خود را در برنامه پخش موسیقی گوشی خود منتشر کنید.

  • در این مرحله بار دیگر به برنامه اینستاگرام بروید و گزینه گرفتن استوری را بزنید.

  • بعد از گرفتن فیلم با آهنگ مورد نظر شما، اگر بخواهید می توانید با انتخاب گزینه استیکر، نماد sound on را بر روی صفحه موجود بگذارید تا مخاطبین برای دیدن این استوری صدا را فعال کنند.

  • در پایان بر روی your story زده و آن را به اشتراک بگذارید.

ویژگی HANDS-FREE در برنامه اینستاگرام از راحت ترین راه های اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام محسوب می شود ولی خوب است بدانید که این قابلیت نه تنها صدای آهنگ بلکه صداهای اطراف را نیز می گیرد.

اضافه کردن آهنگ به استوری برنامه اینستاگرام با به کار گیری قابلیت MUSIC

خوب است بدانید که قابلیت MUSIC استوری اینستاگرام در ماه ژوئن سال 2018 به قسمت ویژگی های استوری اینستاگرام افزوده شد. این قابلیت قادر بود تا انتشار اهنگ را در استوری اینستاگرام در دسترس مخاطبین قرار دهد. ولی احتمالا شما در کشوری زندگی می کنید که از این ویژگی پشتیبانی نمی شود. در نتیجه تمامی مخاطبین نمی توانند از آن استفاده کنند. با ما همراه باشید تا چگونگی این روش را به شما یاد دهیم.

چگونگی اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام با کمک قابلیت MUSIC

  • جهت اضافه کردن و گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام می بایست گام های زیر را به ترتیب طی کنید.

  • در ابتدا برنامه اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

  • سپس برنامه را اجرا کنید و در در صفحه اصلی این برنامه نماد دوربین را کلیک کنید.

  • در این مرحله یک تصویر یا فیلم را جهت استوری مد نظر قرار دهید.

  • حال نماد استیکر در بالای صفحه را انتخاب کنید.

  • سپس استیکر MUSIC را بر روی استوری قرار دهید.

  • اکنون آهنگ مورد نظر خود را از لیست موجود برگزینید. همچنین می توانید به کمک قابلیت جستجو در کادر جستجو اهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید.

  • در این زمان نماد آهنگ را روی استوری خود خواهید دید. با جا به جا کردن علامت آهنگ قسمتی از آهنگ را برش دهید.

  • نکته: حتما این نکته را در نظر بگیرید که حداکثر زمان آهنگ شما می تواند یک دقیقه باشد.

  • در پایان بر روی your story زده و آن را به اشتراک بگذارید.

  • چنانچه نماد music در قسمت استیکرهای خود دارید قادر می باشی تا از آن چهت گذاشتن استوری های اینستاگرام استفاده کنید. ولی چنانچه این قابلیت را ندارید می توانید از راه های دیگری که به شما یاد می دهیم، استفاده کنید.

نکات مهم در کاربرد قابلیت MUSIC اینستاگرام

  • پیش از به اشتراک گذاشتن استوری قادر می باشید تا پیش نمایش استوری خود را ببینید که اگر مشکلی داشت اصلاح کنید.

  • چنانچه قصد پاک کردن موسیقی یا گذاشتن موسیقی دیگری را دارید می توانید با نگه داشتن انگشت روی علامت MUSIC آن را به قسمت سطل زباله را در پایین صفحه بفرستید تا پاک شود.

  • همچنین قادر می باشید تا آهنگ مورد علاقه خود روی استوری تصویر و یا فیلم به کار ببرید.

  • استوری شامل آهنگ همانند استوری فیلم سیو می شود.

  • بعد از اضافه کردن برچسب MUSIC روی صفحه استوری قادر می باشید تا با انتخاب آن، شکل طاهری آن را عوض کنید.

  • دنبال کنندگان با انتخاب علامت MUSIC به پیج اینستاگرام خواننده آهنگ می روند و به علاوه می توانند آهنگ را کامل گوش دهند.

  • همچنین با کمک قابلیت MUSIC نمی توانید آهنگی را از حافظه گوشی خود انتخاب کنید بلکه فقط قادر می باشید تا موسیقی های موجود در لیست مورد نظر را برگزینید.

  • به علاوه می توانید آهنگ مورد نظر خود را طبق دسته بندی های موجود و یا از طریق جستجوی آهنگ در باکس جستجو بیابید.

 اضافه کردن آهنگ به استوری  با کمک قابلیتMUSIC


 اضافه کردن آهنگ به استوری با کمک قابلیتMUSIC

 اضافه کردن آهنگ به استوری با کمک قابلیتMUSIC

 اضافه کردن آهنگ به استوری با کمک قابلیتMUSIC

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی

چنانچه قابلیت MUSIC استوری اینستاگرام را ندارید می توانید با کمک برنامه های شخص ثالث به ساخت یک فیلم با آهنگ مورد نظر خود بپردازید. فیلم خود را با کمک برنامه های ایجاد فیلم بسازید. توجه کنید که تایم استوری های اینستاگرام دارای محدودیت بوده و یک دقیقه می باشد. در نتیجه چنانچه تایم فیلم شما بیشتر از یک دقیقه باشد به چند قسمت یک دقیقه ای بخش بندی می شود.

  • سپس بعد از ساخت ویدیو به برنامه اینستاگرام بروید.

  • در این مرحله در صفحه اصلی علامت دوربین در بالای صفحه را انتخاب کرده و به بخش استوری اینستاگرام بروید.

  • انگشت خود را روی صفحه به طرف بالا بکشید تا گالری شما بیاید و بتوانید فیلم تولید شده را برگزینید.

  • در این حال جهت به اشتراک گذاری فیلم در استوری اینستاگرام خود بر روی your story زده تا استوری شود.

نکته: توجه داشته باشید که در زمان اشتراک گذاری استوری قادر می باشید تا برچسب sound on را بر روی استوری مورد نظر بگذارید و تا دیگران جهت دیدن استوری صدا گوشی خود را فعال کنند. این مورد در قسمت آیکون استیکر دیده می شود. زمانی که به دیدن یک استوری فیلم یا تصویر همراه با صدا می پردازید، صدای استوری در حالت پیش فرض قطع است. بنابراین جهت انتشار صدا قادر می باشید تا روی استوری کلیک کنید و یا کلیدهای کم و زیاد کردن صدا گوشی هوشمند خود را به کار بگیرید.

سخن پایانی

بنابراین شاید شما عکس ها یا فیلم های فوق العاده و برخی فیلترها و استیکرهای جالب در اختیار داشته باشید اما استوری شما کماکان یک جزء مهم را کم دارد: موسیقی. اگر می خواهید آهنگ یا موزیک را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، می توانید از راه های گذاشتن موزیک در استوری که در این مطلب ساعدنیوز، آموزش دادیم، استفاده کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (210 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (158 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (107 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (96 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (25 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....