دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه تبلت سامسونگ را به تلویزیون سامسونگ وصل کنیم؟+ فیلم آموزشی 

پنجشنبه، 15 تیر 1402
اتصال تبلت سامسونگ به تلویزیون سامسونگ یکی از راهکارهایی است که به کاربر این اجازه را می دهد تا بتواند محتوای تبلت خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کند. خوشبختانه وصل کردن تبلت به تلویزیون تا حدودی ساده بوده و با چند قدم به راحتی قابل انجام است. همراه ما باشید تا نحوه ی اتصال تبلت را به تلویزیون بررسی کنیم.

اتصال تبلت سامسونگ به تلویزیون سامسونگ یکی از راهکارهایی است که به کاربر این اجازه را می دهد تا بتواند محتوای تبلت خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کند. خوشبختانه وصل کردن تبلت به تلویزیون تا حدودی ساده بوده و با چند قدم به راحتی قابل انجام است. البته اتصال تبلت و گوشی های تلفن همراه به نمایشگرهای بزرگ و تلویزیون تقریبا در تمامی گوشی های جدید و تلویزیون های هوشمند امکان پذیر است اما در چنین مواردی برقراری اتصال بین تبلت و تلویزیون از یک کمپانی، مانند وصل کردن تبلت سامسونگ به تلویزیون سامسونگ، ساده تر از موارد دیگر خواهد بود و امکان بروز ناهماهنگی در جین اتصال نیز بسیار کمتر خواهد بود

چگونه تبلت سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟

اگر می‌خواهید بدون نیاز به نصب برنامه‌های جانبی، تبلت سامسونگ را به تلویزیون وصل کنید، می‌توانید از همان گزینۀ Smart View کمک بگیرید. کافی است که بعد از متصل کردن تبلت و تلویزیون خود به یک شبکه وای فای یکسان، به تنظیمات تبلت مراجعه کنید. سپس به ترتیب گزینۀ More networks، Smart View و در آخر Screen Mirroring را انتخاب کنید. در صورت روشن بودن تلویزیون بعد از چند دقیقه نام آن را روی صفحه تبلت خود می‌بینید، که باید روی آن ضربه بزنید. اگر گزینۀ Smart View را در تبلت پیدا نمی‌کنید یا تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند، ناچار به نصب اپلیکیشن‌های مخصوص هستید. از بهترین این برنامه‌ها می‌توان به ApowerMirror و LetsView اشاره کرد که از پین کد، کدهای QR و تشخیص خودکار برای برقراری ارتباط بین گوشی و تلویزیون استفاده می‌کنند. در ادامه مراحل وصل کردن تبلت سامسونگ به تلویزیون با برنامه ApowerMirror را با هم مرور خواهیم کرد:

  • ابتدا برنامه ApowerMirror را هم روی تبلت و هم تلویزیون خود نصب و اجرا کنید.

  • پس از اجرای این برنامه در تلویزیون احتمال دارد که با تشخیص خودکار اتصال میان دو دستگاه برقرار ‌شود. در غیر این صورت می‌توانید یکی از گزینه‌های scan to connect یا PIN code را انتخاب کنید.

  • اگر پین کد را انتخاب کنید، یک رمز روی تلویزیون به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را در گوشی هم وارد کنید. اگر هم scan to connect را انتخاب کنید، یک کد QR دیده می‌شود که باید آن را با گوشی خود اسکن کنید.

  • حالا می‌توانید از اتصال بین تبلت سامسونگ و تلویزیون خود لذت ببرید.

سخن پایانی

بنابراین نحوه اتصال تبلت سامسونگ به تلویزیون سامسونگ بررسی کردیم. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی