دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

چه خودروهایی مجهز به ماساژور صندلی هستند؟ 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
ماساژور صندلی یکی از آپشن های جالب و جذاب خودرو های لوکس است که می تواند راننده و یا سرنشینان را در حین رانندگی ماساژ دهد. در ادامه خودروهایی که مجهز به این آپشن هستند معرفی می شوند.

با زیاد شدن برندهای تولیدکننده خودروهای لوکس، رقابت برای به کارگیری آپشن های خاص بیش تر شد. در این میان، ماساژور نیز یکی از آپشن های خودروهای لوکس است که برای راحتی و آرامش بیش تر راننده و سرنشینان بر روی خودروها نصب می شود. البته به کارگیری این آپشن می تواند جنبه ایمنی هم داشته باشد، زیرا با ماساژ دادن، جریان خون در بدن بهتر می شود و راننده در سفرهای طولانی هوشیارتر باقی می ماند.

چه خودروهایی مجهز به ماساژور صندلی هستند؟

حدوداً از سال 2007 بود که برای اولین بار از این آپشن برای خودرو های لوکس استفاده شد و ولوو جزو اولین برندهایی بود که از آن استفاده کرد.این آپشن متناسب با لوکس بودن خودرو در درجه اول برای صندلی راننده نصب می شود و در مرحله بعد، از آن برای صندلی شاگرد هم استفاده می شود. در نهایت، در خودروهای لوکس با درجه بالا از ماساژور برای همه صندلی های به کاررفته در خودرو استفاده می شود تا همه افراد حاضر در خودرو بتوانند از ماساژور استفاده کنند.

در گذشته، از کیسه های هوای ماساژور فقط برای قسمت پشتی صندلی استفاده می شد که فقط کمر و پهلوهای سرنشین را پوشش می داد، اما با گذشت زمان از کیسه های هوای ماساژور برای بخش پایینی صندلی نیز استفاده شد تا پاها و بخش تحتانی فرد هم تحت پوشش باشد.

زمانی که می‌گوییم ماساژور صندلی تنها در خودروهای لوکس قابل مشاهده است منظورمان خودروهایی نظیر تیگو 8 پرومکس، دیگینیتی پرستیژ، سوناتا 2018 یا حتی لکسوس GS2014 نیست؛ بلکه بی ام و سری 7، مرسدس بنز اس کلاس یا محصولات بنتلی و رولز رویس هستند که لوکس و محسوب می‌شوند و از این آپشن بهره‌مندند!

البته کی ام سی K7 تنها خودروی چینی بازار ایران است که به آپشن ماساژور صندلی مجهز است. شاید کمی عجیب باشد که خودرویی در بازه قیمتی مناسب مجهز به این سیستم باشد؛ اما درهرصورت می‌تواند آپشنی جذاب برای خریداران این خودرو باشد.

سخن نهایی

ازآنجاکه خرید خودرویی که مجهز به ماساژور باشد برای اکثر مردم تقریباً ناممکن است برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند امکان نصب این آپشن را به‌صورت افتر مارکت فراهم کنند. شما می‌توانید برای نصب این آپشن بر روی خودروی‌تان اقدام به خرید یک روکش صندلی دارای ماساژور کنید. نصب این نوع روکش‌ها بسیار ساده و در چند ثانیه صورت می‌پذیرد. برق کمپرسور هوا بالشتک‌ها نیز توسط برق فندکی خودرو تأمین می‌شود.

شما میتوانید قبل از خرید این محصول، مطالب کاربرد ماساژور خودرو و راهنمای خرید ماساژور صندلی خودرو را بخوانید تا با دید بهتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست