دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

چه کسی پشت پرده ترکیب نهایی کابینه پزشکیان است؟ 

چهارشنبه، 24 مرداد 1403
کد خبر: 403209
ساعدنیوز: رئیس‌جمهور از منتقدان کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم خواست پس از شروع به کار، کابینه را از روی عملکرد آن مورد نقد قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز مهدی جهان تیغی در فارس نوشت:

یک: اولین واکنش توییتری دکتر پزشکیان به برخی انتقادات درباره ترکیب کابینه او، اصلی‌ترین خبر درباره پشت پرده چینش و انتخاب وزاری دولت جدید است. بر اساس پیام توییتری او سه مولفه شکل‌دهنده کابینه دولت جدید بوده است؛ مشورت از صاحب نظران متعدد، رویکرد وفاق و همدلی و ظرفیت‌های موجود

دو: پزشکیان در پیام توییتری خود تاکید می‌کند که با توجه به ظرفیت‌های موجود بهترین وضعیت ممکن را رقم زده و در پایان تاکید کرده است: «صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید». مجموع فرامتن توییت پزشکیان این است که او هم مسئولیت چینش کابینه را پذیرفته و هم معتقد است که با توجه به ظرفیت‌ها از نگاه او این ترکیب بهترین ترکیب برای کارآمدی و آغاز کار دولت او و همچنین ایجاد وفاق و همدلی به ظن وی هست.

سه: با توجه به دو بند بالا تکلیف برخی نحله‌های سیاسی و به خصوص آن طیف تندرو اصلاحات که مدعی هستند همه کابینه را در اختیار ندارند و از ترکیب کلی کابینه انتقاد می کنند چیست؟ به تعبیر دیگر چرا این طیف‌های سیاسی منتقد، همه کابینه را در اختیار ندارند؟ جواب در پیام توییتری رئیس جمهور مشخص است؛ آقای پزشکیان در اختیار گذاشتن همه اختیار و کابینه دولت را به این طیف و نحله سیاسی خلاف کارآمدی و صد البته وفاق و همدلی در کشور و همچنین خلاف میانگین خروجی صاحب نظران می‌داند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 24 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
روزی که آمریکایی ها برای دست دادن با هادی چوپان کنار استیج مستر المپیا صف بستند +فیلم/ مرام و معرفت گرگ پارسی رو ببینید تا کمر خم شده 😍
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نگاهی به عکس کودکی بازیگران و سلبریتی های مشهور سینمای ایران +عکس/ از یکتا ناصر و رضا گلزار تا ساره بیات و سامان صفاری