دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

چهره جدید بهاره رهنما با آرایش متفاوت 

دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400
ساعد نیوز : عکسی که بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پارس نیوز، بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.وی پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد.

عکسی که بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر کرده است.

واکنش به شام ایرانی

در بخشی از مهمانی برنامه «شام ایرانی» بهاره رهنما می گوید: «ماشاءالله دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر» این اظهارنظر که رهنما در پستی در صفحه شخصی اش نوشت آن را در حالی گفته که قرار بوده نقش یک خواهرشوهر عصبی را ایفا کند و منظورش «دختر لر» اولین فیلم سینمای ایران بوده است، با واکنش های متفاوتی روبه رو شد.

بهاره رهنما، پیرو اعتراض مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد و چگنی نسبت به سخنان این بازیگر در برنامه «شام ایرانی»، پیامی صوتی را خطاب به این نماینده مجلس شورای اسلامی و مردم لُر کشورمان منتشر کرد.

بهاره رهنما در این پیام گفته است:
«جناب آقای دکتر محمودوند، شما به نمایندگی از مردم غیور لر، صحبت هایی کردید که حتما به جا بوده است؛ بابت اشتباهی که پیش آمده عذرخواهی می کنم و به هیچ عنوان قصد اهانت نداشتم.
خوشحالم که روی مهربانی و شفقت بزرگان قوم لر به من هم نشان داده شد. من هم رگ و ریشه لُری دارم و در کنار مردم غیور لر هستم. از بزرگواری و بخشش قوم لر بسیار ممنونم.
از شما و همه عزیزانی که همراهی کردند تا سوءاستفاده و یک تفرقه داخلی از این موضوع شکل نگیرد، سپاسگزاری می کنم. بسیار بسیار خوشحالم که این قضیه ختم بخیر شد.
امیدوارم که ان شاءالله از این به بعد در امور خیریه و رسیدگی به روستاها و مناطق محرومی که در لرستان وجود دارد در کنار برادران و خواهران مهربان لر باشیم.»

در ادامه، محمودوند، نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، طی تماسی تلفنی، از این بازیگر برای اعتراف به خطا و عذرخواهی تشکر کرد.


14 پسندیدم 58 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

😐😐😐🤦🏼‍♀️
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خانم رهنما سلطان ایرانی پرچمت بالاست حرف نداری
پاسخ
سارینا
3 سال پیش

اره
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

ربطی به هم نداشتن ولی آفرین😂♥️
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

وا عزیزم این چه حرفیه؟ با حاجی روزه می‌گیرن... البته با چاشنی ناخن کاشته شده و آرایش و بیرون انداختن مو😆😂
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

مطمئن باش چشماشم لنزه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

مطمئن باش چشماشم لنزه
پاسخ
اسما
3 سال پیش

خب الان ک گفتین 😂😂
پاسخ
بی نام
3 سال پیش

سلام. من طرفدار هیچ بازیگری نیستم ولی لطفا اینقدر زندگی دیگران را قضاوت نکنید،این کار سلبریتی ها که هر روز عکس از زندگی شون میذارن ،درست یا غلط خودشون می‌دونن و خداشون چرا ما با گفتن حرفای توهین آمیز شخصیت خودمون را خراب کنیم.
پاسخ
علی
3 سال پیش

چندین مرتبه گفته من زیباییم از خودم هست .خدایش بگید این کاری هست که روی صورتش نکرده باشه . ابرو پوست مژه لب بینی و... تنها رنگ چشماش که از خودش . کاش حداقل دروغ نمیگفتن
پاسخ
بی نام
3 سال پیش

سلام .من طرفدار هیچ بازیگری نیستم ولی خواهش میکنم این‌قدر قضاوت نکنید دیگران را ،اکثر سلبریتی ها هر روز دارن یه تصویری از خودشون میذارن از ماشین و خونه گرفته تا.......کارشون درست یا غلط ،خودشون میدونند.یادمون بمونه هر توهينی به هر شخصی نشاندهنده شخصیت ماست ،پس به فکر خودمون باشیم نه زندگی دیگران .متشکرم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خانم خوب من ،این حرف رو نزن ،از خدا بترس ،یادتون میاد برا آزاده نامداری خیلی ها عذاب وجدان گرفتن ،کاری نکنیم که عذاب وجدان بگیریم.ما چ کار داریم ،هر کاری که دوست داره انجام بده ،بخدا زندگی ما آدمها همینجوریشم نمیگذره ،وای ب روزی که که یع دلخوری یا رنجش یا یع دل شکسته یا ناراحتی یا هر نوع حق الناسی هم ب گردنمان باشه ،قطعا باید تقاصش رو در همین دنیا پس بدهیم .آرزوی خوبی وشادی وخوشی برای همدیگر کنیم .
پاسخ
Mahshid
3 سال پیش

همه چیتون خوبه از همه لحاظ خوب هستین از خیلی ها بهترید ولی از خیلی ها پایین ترید سعی کنید بین خوب و عالی عالی باشید 🌹
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اره چشاش بالا پایینه ی عکس داره تو ی فیلم رو دهنش چسب انداختن اونجا دیگه تابلوعه ک چشاش چپه
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

بهاره شوهرم به من پول اصلاح نمیده بعد پول بده من لوازم آرایش بخرم من 6 ساله که حتی برا اصلاح صورتم آرایشگاه نرفتم چون پول نداشتم به زور نونمونو جور میکنیم خوشبحال شما که این همه آرایش میکنید
پاسخ
..
3 سال پیش

این بازیگر ها کاری جز بزک کردن بلدن؟؟؟🤔🤔
پاسخ
...
3 سال پیش

هعییی😑💫
پاسخ
ع.ط
3 سال پیش

به چه مینازین.طولی نمی کشه همین جسم وقتی روح ازش جدا شد.چنان بو میگیره که حتی عزیز تر از جانت هم جرات نمیکنه بهش نزدیک شه.چه برسه بهش نگاه کنه.
پاسخ
گل بانو
3 سال پیش

خانم رهنمانماز روزه هاتون قبول🤣🤣🤣🤣🤣 والا خجالتم خوب چیزیه تواین وضعییت خوشم میییییاد روحیتو نمیبازی😁 اگه بی پولی بکشی وضع خیلیارو میفهمی عزیزم🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
پاسخ
گل بانو
3 سال پیش

خانم رهنما نماز روزه های نگرفتنتون نخونده هاتون قبول باشه خوش میگذره از بس خودتون خودتونو تبلیغ کردی🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍