چیدمان اتاق خواب شیک و باسلیقه

  جمعه، 20 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
چیدمان اتاق خواب شیک و باسلیقه
اتاق خواب های کوچک در آپارتمان های امروزی یکی از مشکلاتی است که زوج های جوان با آن درگیر هستند. مشکل اصلی چیدن و قرار دادن لوازم مورد نیاز است. اگر شما هم نمی دانید تخت خواب و دیگر لوازم تان را چطور در اتاق خواب های کوچک قرار دهید، پیشنهاد می کنیم از این ایده های ساده و کاربردی استفاده کنید

اتاق خواب کوچک را چگونه بچینیم؟

اتاق خواب های کوچک در آپارتمان های امروزی یکی از مشکلاتی است که زوج های جوان با آن درگیر هستند. مشکل اصلی چیدن و قرار دادن لوازم مورد نیاز است. اگر شما هم نمی دانید تخت خواب و دیگر لوازم تان را چطور در اتاق خواب های کوچک قرار دهید، پیشنهاد می کنیم از این ایده های ساده و کاربردی استفاده کنید. در ادامه چند دکوراسیون اتاق خواب مخصوص اتاق خواب های کوچک را گردآوری کرده ایم.

اهمیت زیبایی در طراحی داخلی اتاق خواب :

برای داشتن یک اتاق خواب آرام و دوست داشتنی که بتوان ساعت های استراحت در طول شبانه روز را در آن سپری کرد نیاز به هزینه های هنگفت برای طراحی داخلی اتاق خواب نیست برای داشتن یک محیط آرامش بخش کافیست در کنار استاندارد بودن تشک و تخت خواب به زیبایی اتاق خواب توجه کنیم. همانطور که می دانید زیبایی در هر نقطه ای از این دنیای خاکی می تواند انرژی های مثبت زیادی را همراه داشته باشد. زیبایی در طراحی داخلی اتاق خواب نیز انرژی های مثبت فراوانی را به شما القا می کند شما می توانید با تزئین اتاق خواب و تخت خواب و یا استفاده از برچسب های دیواری و نقاشی روی دیوار و استفاده از رنگ های آرامش بخش، زیبایی را بدون صرف هزینه های زیاد به اتاق خواب خود هدیه دهید. در ادامه چند طراحی داخلی اتاق خواب که دارای زیبایی های خاص و ارزان قیمتی هستند را با هم مشاهده می نماییم.

چیدمان اتاق خواب با وسایل ساده

کوسن و بالش های مختلف روی تخت تان بچینید

برای شیک شدن و مرتب شدن تختتان از بالش های استاندارد و کوسن های با سایز متفاوت استفاده نمایید و بالش های بزرگ و بی قواره را روی تختتان نگذارید. انتخاب بالش برای تختتان باید طبق طرح و نقش کالای خواب باشد تا تختتان نمای زیباتری داشته باشد.

تزئین روی میز آرایش

در اتاق خواب خود یک سینی تزئینی کوچک روی میز آرایش یا پاتختی قرار دهید و عطرها، جواهرات و اشیاء قیمتی، گلدان یا ظروف شیشه ای و کریستال را در آن بگذارید . یکی از شیک ترین شیوه ها در دکوراسیون داخلی ترکیب چند شی تزئینی با هم در اتاق خواب است.

در دکور اتاق از وسایل شخصی تان استفاده کنید

به اتاق خواب تان با استفاده از وسایل شخصی زیبا و مورد علاقه تان مانند کیف های نفیس، جواهرات و هر چیزی که مختص فضاهای پنهان نیستند، روح ببخشید. مثلاً کیفتان را روی در آویزان نمایید و یا یکی از کفش های پاشنه دار خود را بیرون کمد بگذارید یا روی میز آرایش خود عینک های آفتابی تان را قرار دهید

یک صندلی خاص و زیبا کنار اتاق، بگذارید

در اتاق تان مبل راحتی یا صندلی های مدرن را در جای مناسبی که برای آن مشخص کرده اید، قرار دهید.

از رانر روی تخت تان استفاده کنید

انداختن یک رانر مجلل نرم، لطیف و بزرگ روی تختتان اتاق خواب شما را شیک و زیبا می کند . رانر را بهتر است به صورت مورب یک گوشه تخت پهن کنید تا اتاق شما به اوج ظرافت و زیبایی خود برسد.

جالباسی های یک شکل استفاده نمایید

راز داشتن یک کمد مرتب و منظم استفاده از چوب لباسی های یک شکل و باریک برای نگهداری از لباس ها است که سبب می شود لباس ها از روی آنها لیز نخورد بنابراین چوب لباسی های فلزی و بد شکل را دور بریزید و از این چوب لباسی ها استفاده نمایید.

کتاب های تان را در معرض دید قرار دهید

کتاب های شما باید در جلو دید تان قرار گیرند پس کتاب ها را مخفی نکنید چرا که کتابخوانی همیشه ستودنی است بنابراین چنانچه در این بخش از دنیای مد نمناک می خوانید برای اتاق خوابتان قفسه های دیواری یا کتابخانه های کمجا و مدرن در نظر بگیرید.

ایده برای تزیین اتاق خواب با ریسمان دیواری

برای اینکه برنامه، اهداف و نوشته هایی که برایتان خیلی ارزشمند هستند را فراموش نکنید و همیشه جلوی چشم تان داشته باشید، ریسمانی تهیه کنید و آن را روی دیوار نصب کنید. حال می توانید این نوشته و گفته ها را روی کاغذ بنویسید و با گیره های کوچک از ریسمان دیواری آویزان کنید. از این ایده برای عکس های خانوادگی هم می توانید استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز