دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / خانه داری /

وسایلی که شما نباید در اتاق خوابتان نگه داری کنید 

یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398
اگر می خواهید شب راحت بخوابید و صبح با آرامش بیشتری بیدار شوید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هرگز لوازم غیر ضروری را وارد اتاق خواب نکنید.

هماهنگی یک اتاق خواب و حتی خانه از طریق جزئیات انجام میشود اما خیلی ها به آنها بی توجه هستند، در حالی که شاید از عواقب منفی آن رنج میبرند مطمئن شوید که در اتاق خوابتان احساس راحتی میکنید و در نتیجه برای اینکه بتوانید به خوبی در آن استراحت کنید باید از برخی اصول پیروی کنید ؛ اکثر آنها مربوط به وسایل موثر بر انرژی و آگاهی های ذهنی است

چیزهایی که نباید در اتاق خواب نگه داریم

در اتاق خوابتان گل قرار ندهید

گل ها :

بسیاری از مردم در سرتا سر خانه خود گل دارند در حالی که داشتن آن در اتاق خواب ایده خوبی نیست این مسئله هیچ ربطی به این افسانه ی مسخره که میگوید گل ها در شب اکسیژن شما را میدزدند ندارد و بیشتر مربوط به انرژی است . همچنین گل ها در اتاق خواهند مرد (پژمرده میشوند) زیرا اتاق خواب ها به خوبی روشن نیستند و همچنین گل ها میتوانند گرد و غبار را جمع کنند و که برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار مضر است اما باید به نکته های مثبت نگهداری گل در اتاق خواب نیز توجه کنید مثل اینکه گیاهان به تنظیم دما, کاهش سر و صدا کمک می کنند و تاثیرات آرامبخش دارد .

در اتاق خوابتان از رنگ های روشن استفاده نکنید

رنگ های روشن :

رنگ در اتاق خواب اهمیت ویژه ای دارد به طوری که رنگهای نارنجی, قرمز و زرد نشان دهنده انرژی آتش است که کاملا بر خلاف استراحت در اتاق خواب است در حالی که برای اشتیاق مثبت است همچنین انگیزه برای حسادت و بی اعتمادی را ایجاد میکنند در عوض رنگهایی با زمینه قهوه ایی را پیشنهاد میکنیم.

استفاده از رنگ های رنگهای نارنجی, قرمز و زرد در اتاق خواب ممنوع

تلویزیون یا اتصال بی سیم :

درازکشیدن وتماشا کردن تلویزیون بدون شک یک لذت است که بیشتر مردم از آن لذت میبرند هرچند که این جایگزین مناسبی در اتاق خواب نیست . تلوزیون و دستگاه های بی سیم مانند وای فای شب ها از خود اشعه هایی تابش میکنند که برای خواب شبانه مضر است اگر شما نمیتوانید آنها را از اتاق خواب خود بیرون کنید ،لطفا یک کوارتز (سنگ چینی ) در کنار او قرار دهیدزیرا قدرت جذب این امواج را دارد .

چرا نباید در اتاق خواب از کمد لباس کثیف استفاده کرد

فنگ شویی اتاق خواب، این وسایل را همین حالا دور بیاندازید

کمد لباس کثیف :

کمد لباس بهم ریخته یکی از چیزهایی است که باید از وجود آن در اتاق خواب جلوگیری کنید اینها چیزهایی هستند که از ورود انرژی های جدید جلوگیری میکنند همچنین تصمیم گرفتن برای اینکه چیزهایی را که نیاز ندارید دور بیاندازید این یک برنامه برای زندگیتان است که به چیز های مادی برمیگردد.

استفاده از آیینه در اتاق خواب ممنوع

آیینه ها :

یکی از اصلی ترین هشدارهای فنگ شویی در رابطه با جایی است که استراحت میکنیم ، آیینه ها انرژی را منعکس میکنند بنابراین انرژی بین بدن شما و آیینه در طول شب منتقل میشود .شما میتوانید آیینه رابه اتاق دیگری منتقل کنید. که یکی دیگر از گزینه هایی است که زمانی که شماخواب هستید به بدن شما انرژی را منتقل نمیکند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس