چرا برخی از ایموجی هادر گوشی من نیست؟

  پنجشنبه، 11 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
چرا برخی از ایموجی هادر گوشی من نیست؟
در این مقاله قصد داریم که در مورد اضافه کردن و استفاده از اموجی‌ (Emoji) در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس اطلاعات دقیق‌تر خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

گاهی ما برای بیان احساس خود در بین نوشته هایمان از اموجی (ایموجی) یا همان شکلک های کوچک استفاده می کنیم. اموجی خیلی بهتر از متن می توانند احساس ما را منتقل کنند. اگر شما کاربر اندروید هستید و نحوه فعال کردن کیبورد اموجی را بلد نیستید و یا اگر کاربری هستید که گوشی شما از Emoji پشتیبانی نمی کند نگران نباشید در ادامه ما نحوه فعال کردن کیبورد ایموجی اندروید و نحوه استفاده از برنامه های کیبورد ایموجی را به شما آموزش خواهیم داد.

1-بروزرسانی ایموجی های ساختگی داخلی تلفن خود را بروزرسانی کنید

تصویر

  • بررسی کنید آیا نسخه Android شما به روز است یا خیر. اگر اخیراً Android خود را به روز کردید ، بسته emoji شما به روز خواهد شد.
  • در صورت لزوم اندروید خود را به روز کنید. اگر تلفن هوشمند شما جدیدترین بروزرسانی را ندارد، می توانید Android خود را به آخرین نسخه به روز کنید.
  • با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید و سؤال کنید که آیا تلفن هوشمند شما می تواند آخرین بروزرسانی را دریافت کند یا خیر. اگر تلفن شما به روز است و ممکن است ایموجی های شما به روز نباشد ، با شرکت مخابراتی تماس بگیرید تا بررسی شود آیا تلفن شما برای آخرین به روزرسانی واجد شرایط است یا خیر. ممکن است برخی از تلفن ها برای آخرین به روزرسانی واجد شرایط نباشند و دیگر نمی توانید emojis های داخلی را به روز کنید. برخی از شرکت های مخابراتی هنوز در انتظار بروزرسانی 9.0 Android در 2019 هستند. برای پرسش با شماره خدمات مشتری شرکت مخابراتی تماس بگیرید. همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه شرکت موردنظر خود مراجعه کرده و از یک نماینده خدماتی سؤال کنید. سامسونگ نسخه مخصوص emojis خود را داشته و این بروزرسانی را دریافت نمی کند.

    2- دانلود بسته استیکر

  • گوگل پلی استور را باز کرده و وارد بخش سرچ بار آن شوید.
  • “emoji stickers” را تایپ کنید. این چندین بسته emoji stickers را که می توانید دانلود کنید، برای شما آشکار می سازد.
  • روی یک بسته emoji که دوست دارید ضربه بزنید. همچنین می توانید بسته emoji موجود خود را در اندروید نیز تغییر دهید.
  • برای دانلود برنامه، روی نصب کلیک کنید. با این کار برنامه برای شما دانلود و نصب خواهد شد.
  • پس از اتمام دانلود، فروشگاه Play استور را باز کنید. این emoji stickers شما را باز می کند.
  • برای استفاده از emoji در سایر برنامه ها ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. بیشتر بسته های استیکر به شما نیاز دارند تا به برنامه پیام رسانه های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید. اگرچه دستورالعمل های خاصی را که در صفحه مشاهده می کنید، باید دنبال کنید. برخی از emoji stickers با تمام برنامه رسانه های اجتماعی کار نخواهند کرد، بنابراین قبل از دانلود حتما توضیحات استیکر را بخوانید.

3-به روزرسانی بسته های استیکر به صورت دستی

  • گوگل پلی استور را باز کرده و در این روش پک استیکر emoji را که نصب کرده اید به روز می کنیم.
  • روی منوی سه خط لمس کنید. لیستی از گزینه های منو از سمت چپ آشکار می شود.
  • گزینه My Apps and Games را انتخاب کنید. این شما را به برگه به روزرسانی ها می برد.
  • به پایین بروید و بسته استیکر ایموجی خود را پیدا کنید. در لیست برنامه های نصب شده که نیاز به بروزرسانی دارند، می توانید حرکت کنید.
  • روی گزینه Update لمس کنید و بسته ایموجی خود را بروزرسانی کنید. پس از اتمام دانلود، می توانید همچنان از emojis های به روز خود استفاده کنید!

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (518 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (111 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (22 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (13 نظر)
تیتر امروز   
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!