دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

چراغ سبز اصلاح‌طلبان برای استیضاح روحانی 

چهارشنبه، 01 اسفند 1397
کد خبر: 25418
ساعد نیوز: یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مردم عزیز مطمئن باشند، اگر شورای عالی اصلاح‌طلبان تشخیص دهد که این دولت یا هر دولت دیگری در مقابل خواسته‌هایشان ایستاده است، توان، شجاعت و راهکار نقد و استیضاح را مورد استفاده قرار خواهد داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مردم عزیز مطمئن باشند، اگر شورای عالی اصلاح‌طلبان تشخیص دهد که این دولت یا هر دولت دیگری در مقابل خواسته‌هایشان ایستاده است، توان، شجاعت و راهکار نقد و استیضاح را مورد استفاده قرار خواهد داد.

 احمد بیگدلی در جلسه نوبت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) مجلس، گفت: دیروز در صحن علنی مجلس مسئله درباره جمع امضاء برای استیضاح رییس‌جمهور مطرح شد. بنده عضوی از نمایندگان عضو فراکسیون امیدم و این سخنان، سخنان شخصی بنده است. تفکرات اصلاح‌طلبان همیشه بر اصلاح امور، قوانین و مسائلی بوده که باعث ایجاد مشکل و معضل برای جامعه، کشور و مردم شده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: همانطور که مستحضرید اکثریت مردم و سیاسیون معتقدند دولت اصلاحات از نظر اقتصادی و پاکدستی بهترین دولت بوده و کمترین مشکلات اقتصادی، رانت‌ها، اختلاس‌ها و مشکلات جامعه مربوط به این دوره بوده است. اصلاح‌طلبی تفکری است که برای خود خط قرمز دارد و قانون اساسی، منویات مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران، منافع ملی و خواسته اکثریت جامعه، معیشت و مشکلات مردم جزو این خطوط قرمز است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس افزود: تفکر اصلاح‌طلبی برای حل معضلات جامعه برنامه دارد. اگر جمع‌بندی شورای عالی اصلاح‌طلبان بر این باشد که هر دولتی یا این دولت که اصلاح‌طلبان به خاطر منافع ملی و مردم و جامعه از آن حمایت کردند در مقابل خواسته مردم یا بر خلاف مصالح جامعه بایستد، مردم عزیز مطمئن باشند اصلاح‌طلبان نیز هم توان، هم شجاعت و هم راهکار نقد و استیضاح را بلد هستند و در صورت تشخیص مورد استفاده قرار خواهند داد اما چون اصلاح‌طلبان در عمل معتقد به پیروی از مقام معظم رهبری هستند، آرامش جامعه، اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان را بر این کار ترجیح داده و نمی‌خواهند با برخی دشمنان نظام و کشور همراهی کنند.

علی مطهری پس از تذکر چند باره به بیگدلی برای پایان دادن به تذکرش با قطع میکروفن وی، گفت: این تذکر در حقیقت واکنش به سخنان دیروز آقای کواکبیان بود که درباره اصلاح‌طلبان در جلسه علنی صحبت کرد. امروز صبح آقای پزشکیان به ایشان (بیگدلی) قول داد تذکرش را بیان کند. این سخنان نیز در واقع تذکر اصل 75 بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت