چطور برای شوهرمان یک زن نمونه و استثنایی باشیم؟

  سه شنبه، 07 مرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چطور برای شوهرمان یک زن نمونه و استثنایی باشیم؟
ساعد نیوز : مردان از زنانی که در خانه به ظاهر خود اهمیت نمی دهند، ناراضی هستند، بهتر است در خانه خود را همیشه برای همسرتان بیارایید. در زندگی زناشویی سعی کنید همواره مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

لحظه ای که شوهر در منزل را باز ميکند ، انتظار دارد همسرش آراسته و زیبا و با رویی گشاده و شادمان، در حالی که منزل منظم و مرتب است و بوی غذای دلخواهِ جا افتادهِ ايراني، به مشام میرسد ، به استقبالش برود، ولی، منزل را شلوغ و بی نظم و همسرش را با موهای آشفته و لباس خواب که از صبح عوض نکرده و اخمو مشاهده ميکند ، وی هم ناخود آگاه اخمهایش در هم رفته و به سراغ تلويزيون میرود .

تصویر

غر زدن ممنوع

از نظر مردان یکی از خصوصیت های یک زن خوب این است که غر نزند. یک ضرب المثل مشهور است که در آن زن غرغرو با شیرآبی مقایسه ميشود که چکه ميکند . درصورتی که شما دائما غر بزنید و گلایه کنید، فاصله ای ناخواسته بین شما و همسرتان ایجاد خواهد شد و به چرخه ای باطل و غلط تبدیل ميشود که وی را ناچار ميکند تا از شما دوری کند.

همین مسأله مشکلات و عوارضی جانبی را در روابط شما بوجود می آورد و با گذشت زمان این مشکلات را خطرناک تر ميکند . درصورتی که همسر شما حس کند که شما همیشه از وی ناراضی و دلسرد هستید پس نمی توانید از وی انتظارداشته باشید که دوستتان داشته باشد.

غر زدن هیچوقت مؤثر نخواهد بود پس بهترین کار این است که آن را متوقف کنید. در عوض ، به گونه ای با وی حرف بزنید که وی را ترغیب کند تا به شما گوش دهد و باین ترتیب هر مشکل احتمالی بین خودتان را برطرف کنید. فراز و نشیب ها روابط بین شما دو نفر را بهبود خواهند بخشید.

غذای همسرتان همیشه حاضر باشد

از آن جا که نود درصد مردها همواره خسته و گرسنه از سرکار به منزل می آیند در دلشان به امید یک غذای گرم و دلچسب به کانون گرم خانواده شان باز می گردند. پس درصورتی که شما بنا به دلایلی آن روز در منزل نیستید ٬ بهتر است از شب قبل غذایی براي همسرتان تهیه کنید تا با این کار وی بداند که شما چه قدر به وی علاقمند هستید و برایش ارزش قائل هستید و وی هم بطور متقابل به شما اهمیت خواهد داد.

به ظاهرتان برسید

شاید بی اهمیت به نظر برسد ولی اینطور نیست. پس از ازدواج از خودتان مراقبت کنید و به ظاهرتان برسید. بسياري از زن ها این اشتباه را مرتکب شده و به ظاهر خود پس از ازدواج اهمیت نمی دهند. واقعیت این است که ظاهر شما شوهرتان را مجذوب خود نگه می دارد. اطمینان حاصل کنید که به شما توجه ميکند .

مراقب سلامتی خود باشید چون شرایط سلامت شما بر ظاهر و خلق و رفتار شما اثر می گذارد. مردان دوست دارند همسرانی داشته باشند که به خود اهمیت می دهند و ظاهر خوبی دارند. ظاهر خوب داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس شما را بالا برده و شما را براي همسرتان جذاب ميکند .

تصویر

به حرف های شوهرتان گوش دهید

اگر چه امکان دارد شما هزاران حرف براي گفتن داشته باشید و بخواهید ماجراهای زيادي را تعریف کنید، یا حتی از خيلي چیزها و خيلي از اشخاص گله و گلایه کنید. ولی بهتر است عجله نکنید، اندکی دندان روی جگر بگذارید تا شوهرتان خوب استراحت کند و خستگی اش بیرون برود. آن گاه به حرف های وی گوش بدهید. احتمالا وی هم بخواهد با شما درد دل کند و یا از ماجراهای اتفاق افتاده در محل کارش بگوید. زمانیکه خوب به حرفهایش گوش دادید و برایش ترحم و هم دردی کردید، آن گاه میتوانید ، اما باز هم درصورتی که شوهرتان سرحال بود و حوصله ای آن را داشت، از تعریفی های خودتان برایش بگویید.

منزل را منظم نگه دارید

دوست دارید که در منزلی بی نظم و بهم ریخته زندگی کنید؟ شوهرتان همچنین چیزی را نمی خواهد. همیشه منزل خود را تمیز و مرتب نگه دارید. محیط سالم منزل روح و روان و خلق و خوی وی را تازگی می بخشد. به روش هایی خلاقانه فکر کنید تا منزل تان را براي همسرتان پناهگاهی مسالمت آمیز بسازید. هرچند کارهای معمولی و روزانه منزل سخت و مشکل است ولی شما با انجام دادن آن ها میتوانید شوهرتان را بخود وابسته کرده و زمانی که در منزل نیستید وی دلتنگتان خواهد شد.

این جمله مشهور را شنیده اید که ميگويد :” زن نخست دوست شوهرش است، دوم معشوقه و سوم – و احتمالا مهم تر از همه- خدمتگزار”. شوهر شما به خاطر تمام کارهایی که براي وی و زندگی تان انجام می دهید از شما قدردانی کرده و شکرگزار شما خواهد بود و مطمئن خواهد بود که به خاطر داشتن شما خوشبخت ترین مرد دنیا است!

تصویر

صداقت داشته باشید

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک راستگویی و صداقت است پس هیچگاه حتی زمانیکه حقیقت به نفع ما نباشد، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم برای این که دروغ پایه های زندگی را سست ميکند .

سورپرایز شیرین است پس یکدیگر را شگفت زده کنید

مثل يادداشت های خاص، هدایای کوچک، پخت غذای مورد علاقه آنها و یا برنامه ريزي یک تعطیلات پایان هفته. این به همسرتان می فهماند که شما هنوز عاشق وی هستید و سبب ميشود که شما هم عشق را حس کنید از طرف ديگر، زمانیکه همسرتان کار ویژه ای براي شما انجام ميدهد ، قدردانی خود را نشان دهید. آنها ممکن است بدانند، ولی خوب است که به آنها با صدای بلند بگویید.

خودتان را در لیست وارد کنید. هر روز یک زمانی را در لیست براي فرد خودتان در نظر بگیرید، زمانی براي استراحت، ورزش، درست کردن ناخنها، کتاب خواندن و غیره. این کار ها را حتماً در لیست وارد کنید و گرنه اصلاً به آن نمی رسید.

- نزديک برگشت شوهر به منزل میتوانید دوش گرفته، لباس مناسب بپوشید، آرایش کنید و با ارامش در انتظار وارد شدن همسرتان شوید و شب بسیار ارامو رویایی را داشته باشید، مانند زمان نامزدی.

تصویر

  دیدگاه ها
مهسا
4 سال پیش

عزیزم شاید اون طور که باید شاید براش وقت نمی زاری تو خونه با همسرت صحبت کن غذای مورد علاقه رو درست کن تو خونه مرتب و زیبا باش و صد البته از یک مشاوره بعد از ازدواج که کارش خوب باشه کمک بگیر اگه این کارها رو انجام بدی و از یک مشاور کمک بگیری زندگی تون عالی میشه🥰🥰🥰
هیچی
4 سال پیش

فقط بایدب خداتوکل کردوبعدشم هیچی واسه شوهراتون کم نذاریدک اگ چیزیم شدمقصدرش شمانباشید
هیچی
4 سال پیش

من میگم نبایدب هیچ مردی اعتمادکردهمیشه ازهمه مردابوخیانت میاد
سارا
4 سال پیش

عزیزم بهترین راه صحبت کردنه... شاید این وسط یه مشکلی وجود داشته باشه... باهم حلش کنید...
زینب
4 سال پیش

خانمای عزیز من با وجود اینکه ۱۴ سال زندگی عاشقانه ای دارم وخداروشکر می کنم بهتون توصیه می کنم که حتماحتما یه ملکی به اسم خودتون بزنید چون همیشه زن جوون وخوشکل وسرحال نمی مونه ومرد هم موجودی هست که قدرنشناسه
بازدیدکننده
4 سال پیش

🤣🤣🤣🤣 این چه طرز راهنمایی هست؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگه واقعا تصمیم گرفتی و میدونی که دیگه زندگی امکان نداره زودتر جدا شو بهتر از این که این سختی و کشش بدی یا بچه دار شی بخاطر مردم کاری نکن تو زندگیت نیستن
بازدیدکننده
4 سال پیش

بوی خیانت میاد خواهرم از الان به فکر مهریه باش
بازدیدکننده
4 سال پیش

اخی . عزیزم خدا بهت صبر بده . بله بعضی از مردان کمی خودخواه هستن ولی شما هم سعی کن رگ خوابش رو به دست بگیری هرکسی یه قلقی داره
Sajjad
4 سال پیش

با دمپایی بیفت به جونش 😄😄😄
شاهیکا
4 سال پیش

در پاسخ به: من که عاشق شوهرمم
آفرین به شما حتما شوهرتونم عااااااشق شماست❤❤❤
شاهیکا
4 سال پیش

😔😔😔😔 عزیزم
بازدیدکننده
4 سال پیش

من که عاشق شوهرمم
بازدیدکننده
4 سال پیش

با وجود همه ی اینها بازم اهمیت نمیده همه ی اینا رو از روی وظیفه میدونه از اخلاق و رفتارش خسته شدم‌ میخام طلاق بگیرم ولی چون ۱سال بیشتر نیست که ازدواج کردیم واسه حرف مردم دست نگه داشتم میخام به دختر خانم هایی که وسط رابطه هستن یه چیزی بگم از همه لحاظ امتحانش کنین . چون بعدش . دیگه راه برگشتی نیست .😔😔😔
بازدیدکننده
4 سال پیش

من و همسرم الان ۱۲ ساله ازدواج کردیم و یه پسر ۱۰ ساله داریم خداروشکر هنوز زندگی مون خوبه . ولی یه ماهیه رفتارش تغیر کرده . همش سر کاره و بی حوصله و برا ما وقت نداره بهش شک کردم کاراش مشکوکه . وای دارم دیونه میشم باید چیکار کنم؟
پربحث های هفته   
رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (155 نظر) رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (131 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (128 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (83 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (77 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (68 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (65 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (65 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (64 نظر) خلاقیت خنده دار راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پراید حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (57 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (56 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (55 نظر) دانلود آهنگ جدید «مرور» حامیم +فیلم/ من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم… (53 نظر) حواسمان باشد مبینا گم نشود! / تحصیل او در دانشگاه جای کسی را تنگ می کند؟ (51 نظر) آماده کردن غذای شبِ "جان" پسر بهرام رادان توسط مامان منظم و با سلیقه‌اش+عکس/ مادر نمونه شمایی مینا خانوم😍 (50 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 6 شهریور 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 6 شهریور 1403
فال انبیاء روزانه سه شنبه 6 شهریور 1403
بیوگرافی و زندگی شخصی بهروز تابانی رقیب هادی چوپان + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
خادمیاران شهرداری مرند به صف شدند / پای دل در مسیر دلدادگی
آش نذری اربعین ملکانی‌ها قسمت چینی‌های چشم بادامی شد + عکس
پارا تکواندوکار جوان مرندی از پارا المپیک پاریس می‌گویند: برایم دعا کنید
1 کشته و 4 مصدوم بر اثر واژگونی سمند در جاده اهر قره درویش
آشنایی با زنوزق، ماسوله خطه آذربایجان + تصاویر
بیوگرافی و زندگی خصوصی متین ستوده، بازیگر برنامه جوکر2 و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
صهبا شرافتی، روناک سریال نون خ: آقایی با من تماس گرفت و گفت من درباره چهره شما نظر دادم!
ویدیو/ ماجرای شنیدنی یک روزنامه‌نگار که برای رسیدن به موفقیت، 600 مقاله برای "واشینگتن پست" نوشت/ کارمند رویایی دیگران هستید یا کارفرمای ایده‌های خودتان!؟
منتخب روز   
زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی