چطور در اینستاگرام از بین کامنت‌ها و لایک‌ها قرعه کشی کنیم؟

  چهارشنبه، 01 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
چطور در اینستاگرام از بین کامنت‌ها و لایک‌ها قرعه کشی کنیم؟
نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام یا ربات قرعه کشی اینستاگرام یک برنامه رایگان جهت قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی می باشد سایت قرعه کشی اینستاگرام امکان دانلود و استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل را بر اساس بیشترین تگ یا کامنت برای شما فراهم امکان پذیر می کند.

آموزش قرعه کشی در اینستاگرام

برای رشد بهتر صفحه اینستاگرامی و بهبود کسب و کار باید تعامل بیشتری با کاربران یا مخاطبین هدف داشته باشید. یکی از روشهایی که تعامل کاربران را در صفحه شما بیشتر می کند، پستهای مسابقه ای و نظر سنجی است. برای انتخاب برنده از میان کاربرانی که کامنت گذاشتند، شما نیاز به قرعه کشی خواهید داشت. برای انجام قرعه کشی های اینستاگرامی سایتهای زیادی وجود دارند. برخی از این سایتها پولی یا فیلتر هستند. هر چند سایتهایی هم وجود دارند که ما را تحریم کرده اند!! اما در این میان سایتهایی وجود دارند که قرعه کشی رایگان دارند. برخی از سایتهای رایگان پیچیدگی های خاص خودشان را دارند که استفاده از آن ها تا حدودی سخت است. در این مطلب قصد داریم تعدادی سرویس دهنده رایگان و ساده ای که در دسترس قرار دارند را بررسی کنیم. شما عزیزان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و قرعه کشی اینستاگرامی تان را به خوبی به پایان برسانید.

1.INSTAGRAM RANDOM COMMENT PICKER

تصویر

یکی از سرویسهای رایگان و ساده ای که برای انجام قرعه کشی های اینستاگرامی در دسترس ما ایرانیان قرار دارد، INSTAGRAM RANDOM COMMENT PICKER است. این سایت معروف و رایگان طی سه مرحله بسیار ساده قرعه کشی را برای شما انجام خواهد داد. مراحل کار با این سرویس، در سایت شماره گذاری شده است.

این مراحل ساده عبارتند از:

  • ورود به حساب کاربری اینستاگرام: برای استفاده از این سرویس باید اکانت تجاری اینستاگرام شما به حساب فیسبوک تان لینک شده باشد و سپس از طریق فیسبوک وارد شوید. در صورتی که صفحه اینستاگرامی شده به فیسبوک لینک نشده باشد می توانید از طریق صفحه اینستاگرامی تان وارد شوید. پس در این مرحله گزینه Instagram login را بزنید و اطلاعات را وارد کنید. بعد از لوگین شدن طی یک پیغام موفقیت آمیز بودن لوگین(you already login) به شما اطلاع داده خواهد شد.
  • انتخاب پست مسابقه

احتمالا شما می خواهید به کاربرانی که برای یکی از پستهای شما کامنت گذاشته اند جایزه بدهید. برای قرعه کشی از میان این کامنتها باید لینک اختصاصی پست اینستاگرامتان را در سایت comment picker قرار دهید. برای دریافت لینک می توانید از گزینه به اشتراک گذاری لینک پست یا همان Share در اینستاگرام استفاده کنید.

در صورتی که از طریق صفحه اینستاگرامتان وارد سایت شده باشید در پایین کادر مربوط به لینک پست، گزینه Filter Duplicate users را مشاهده می کنید. با فعال کردن این گزینه کسانی که بیشتر از یک کامنت در پست اینستاگرامی شما قرار داده باشند تنها یک کامنت آنها در قرعه کشی محاسبه خواهد شد.

اما در صورتی که از طریق فیسبوک لینک شده به پیج اینستاگرامی تان وارد سایت شوید. دو گزینه دیگر برای انتخاب خواهید داشت. یکی از گزینه ها Filter comments based on a specific text است. با فعال کردن این گزینه شما می توانید متن مشخصی را وارد کنید. این سرویس از میان کامنتها، تنها کامنتهایی که متن مشخص شده توسط شما را داشته باشند در قرعه کشی شرکت خوهد داد. گزینه بعدی Include comment replies است که با فعال کردن آن ریپلای کامنتهای پست نیز در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد.

  • قرعه کشی: در مرحله سوم و آخر کافیست بر روی START کلیک کنید و منتظر بمانید تا عملیات قرعه کشی انجام شود. پس از اتمام عملیان نام برنده به شما نشان داده خواهد شد.

2.GetComBot

تصویر

سایت رایگان بعدی که مراحل کمتری نیز دارد، GetComBot است. برای استفاده از این سرویس کافیست ایمیل و لینک مربوط به پست اینستاگرامی را وارد کنید. بعد از وارد کردن این اطلاعات گزینه ارسال (send) را بزنید. در این مرحله کامنتهای پست دانلود شده و در یک زبانه مرورگر جدید باز خواهد شد. شما می توانید شرایطی که برای مسابقه اینستاگرامی تان (مانند منشن کردن دوستان) در نظر گرفته اید را انتخاب کنید تا برنده انتخاب شود.

3.Tools4insta.com

تصویر

یکی دیگر از سرویسهای رایگان و ساده برای انتخاب برنده از میان کامنتهای پستهای اینستاگرامی tools4insta.com است. کار کردن با این وبسایت رایگان بسیار راحت است. کافیست لینک پست مدنظرتان را کپی کنید و آن را در قسمت post URL قرار دهید. بعد از قرار دادن لینک بر روی Submit کلیک کنید تا برنده شما مشخص شود.

4.NamePicker.net

تصویر

namepicker.net نیز یکی دیگر از وبسایتهای رایگانی است که می توانید استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس باید صفحه اینستاگرام شما به فیسبوک لینک شده باشد. سپس از طریق حساب کاربری فیسبوک وارد سایت می شود. این سرویس دهنده امکاناتی نظیر انتخاب برنده بر اساس یک متن مشخص، فیلتر کردن نامهای تکراری (کامنتهای تکراری توسط یک شخص) و شرکت دادن ریپلای کامنتهای پست را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

5.woobox.com

تصویر

برای استفاده از این وبسایت باید ابتدا از طریق فیسبوک یا با ثبت نام در این وبسایت لاگین کنید. برای انتخاب برنده از میان کامنتها باید حتما صفحه فیسبوکتان را با اینستاگرام تان را لینک کنید. سپس با استفاده از لینک پست، می توانید برنده مسابقه اینستاگرامی را مشخص کنید.

6. App-sorteos.com

تصویر

App-Sorteos.com یک ابزار آنلاین و رایگان برای ایجاد مسابقات و تبلیغات است و به شما امکان می دهد یک نظر تصادفی از URL اینستاگرام خود انتخاب کنید.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (143 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (88 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (77 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (62 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (60 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (46 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (39 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (38 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (38 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (34 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) پذیرایی منحصربفرد سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، و خواهر‌شوهر مهربونش از مهمانان مخصوصشان در جشن تولد پناه/ باریکلا! چه میز شام و دسری چیدن👌
مقایسه جنجالی پاداش 18 میلیاردی قهرمانان المپیک ایرانی و مرغ سوخاری رایگان ورزشکار خارجی / از دربانی دانشگاه آکسفورد تا تحصیل بدون کنکور در پزشکی دانشگاه تهران
فعالیت آزادانه دلالان مرگ؛ گرفتن پول زور از خانواده‌های عزادار
پهلوان رسول خادم بالاخواه مبینا نعمت زاده درآمد!/ حرف های حکیمانه دارنده مدال طلای المپیک درباره جنجال دختر تکواندوکار دهه هشتادی خبرساز شد
رئیس‌‎جمهور: اقدام مشترک و همدلانه همه قوا برای حل مشکلات، نیاز ضروری امروز کشور است
رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند
حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی
ماجرای تیراندازی به آرزو بدری توسط پلیس / ربطی به بی‌حجابی نداشت
از تجاوز به من فیلم گرفته بود، کشتمش!
(تصاویر) کشف یک موزائیک باستانی به نام «آکواریوم یخ‌ زده در سنگ» با قدمتی 2 هزار ساله
از پاسخ مبینا نعمت‌زاده به شهربانو منصوریان تا حضور ظریف در یک مکان خاص در حواشی داغ امروز شنبه 27 مرداد 1403
سنگ غول‌آسای 6 تنی که 5 هزار سال قبل 700 کیلومتر جا‌به‌جا شده است!
یونسکو هشدار داد: محرومیت یک میلیون و 400 هزار دختر از تحصیل در افغانستان توسط طالبان
10 هنرمند محبوبی که باشکوه ترین مراسم تشییع ایران را داشتند/ از خسرو شکیبایی تا فروغ فرخزاد و محمدرضا شجریان +عکس
آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد
منتخب روز   
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن