دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

چیدمان سفره غذای رنگارنگ و مفصل الیکا عبدالرزاقی برای عشق زندگی اش+عکس/امین زندگانی چه همسر کدبانو و هنرمندی داره 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: امین زندگانی عکسی از سفره افطار خود و همسرش منتشر کرد که در آن یک مهمان عجیب به نام فندق دیده می شود که از آن به عنوان مهمان همیشگی یاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شد.الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد که بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است.

امین زندگانی بازیگر کشورمان 5 شهریور 1351 در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال 1370 با ورود به دانشگاه تئاتر آغاز کرد.همسر خانم عبدالرزاقی با سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد و با سریال به سوی افتخار و معصومیت از دست رفته به شهرت رسید. سریال مختارنامه، همسفر، راه سوم و فیلم ملک سلیمان از کارهای شاخص امین زندگانی در عرصه بازیگری است.

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون که در شب های قدر شاهد بازی اش در سریال مناسبتی ساعت صفر بودیم با انتشار عکسی جالب در اینستاگرام از همراه همیشگی خود و همسرش الیکا عبدالرزاقی در سر سفره افطار یاد کرد.

امین زندگانی با انتشار عکس زیر نوشت:

سفره افطار امشب با لطف الیکا به همراه میهمان همیشگی و بی تعارف فندق


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(ویدئو) سوسن پرور: دوران دبیرستان آرایش می‌کردم ولی به‌نظرم احمقانه بود/ من خیلی درد کشیدم تا به اینجا رسیدم/ فریدون جیرانی: چقدر اون آدم بی‌ادب و‌بی‌تربیت بوده!
سنگ تمام بهنوش بختیاری در پذیرایی از بازیگران در خانه اش با چیدن میزهای رنگارنگ و مفصل +عکس/ از بهاره رهنما و سروش صحت تا نرگس محمدی و نسرین مقانلو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری
ترلان پروانه: عمل زیبایی چشم گربه ای انجام ندادم ، از دوران بچگی فیلم و عکس دارم ، 4 سالگی که نمی شه عمل کرد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه