دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

دابسمش بهرام رادان با پژمان بازغی و برادران کیایی +فیلم 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از بهرام رادان ، پژمان بازغی و برداران کیایی را در حال اجرای دابسمش با آهنگ مشهور و سنتی ایرانی را مشاهده می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد. این ستاره سینما فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. مهین دخت سهامی، مادر بهرام رادان خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود. بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است.

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدئو) یادی کنیم از مصاحبه خنده دار ایرج نوذری در صندلی داغ با منوچهر نوذری / پسرشو جلو همه چه قشنگ ضایع میکنه؛ نمونه بارز پدر ایرانی 😂😂
رهبر معظم انقلاب خطاب به دختری که به سن تکلیف رسیده بود: دیگه نمیشه ماچت کرد ...
یک توئیت و هزاران نکته محمدجواد ظریف بعد از دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب؛ از سهیم بودن در 70 درصد انتصابات هیئت دولت تا پوزش و عذرخواهی از رهبر انقلاب+عکس