ساعدنیوز
ساعدنیوز

دلایل و نشانه های قهر کردن گربه چیست؟

  سه شنبه، 19 مرداد 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
دلایل و نشانه های قهر کردن گربه چیست؟
ما در این پست در مورد نحوه تشخیص قهر کردن گربه خانگی و دلایل آن صحبت می کنیم. شما اگر دارای روحیه ای هستید که علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی دارند حتما این مطلب را مطالعه نمایید.

حیوانات نیز همانند انسان ها گاهی قهر می کنند. در واقع رفتارهایی از جانب انسان ها و یا دلایل دیگر موجب قهر کردن آن ها می شود. یکی از حیوانات خانگی که نسبت به رفتارهای انسان های اطرافش حساسیت زیادی دارد، گربه است.گربه ها روحیه حساسی دارند و ممکن است گاهی شما ناخواسته کاری انجام دهید که موجب استرس گربه خانگی تان شوید. همچنین اگر باعث قهر گربه شوید، او دچار افسردگی و ریزش مو می شود.پس باید بدانید که چه عواملی موجب قهر کردن گربه می شود تا از انجام آن کارها اجتناب نموده و از قهر کردن گربه خود جلوگیری کنید.

نشانه های قهر گربه

گربه ها هنگامی که قهر می کنند علائمی از خود نشان می دهند؛ که شما می توانید با دیدن آن ها متوجه قهر کردن گربه خود شوید. ما در ادامه آن ها را برای شما بازگو کرده ایم؛ پس خواندن این مقاله را تا انتها از دست ندهید.

از دور به شما نگاه می کند

یکی از نشانه های دلایل قهر گربه ها این است که گربه شما از دور به شما نگاه می کند. او فاصله خود را از شما حفظ می کند و نمی گذارد شما نزدیک شوید.در این مواقع به او فشار نیاورید؛ زیرا این کار باعث ناراحتی بیشتر او می شود. شاید از خود کارهایی نشان دهد که از او توقع نداشته باشید.

غر زدن

فکر می کنید فقط سگ ها غر می زنند؟ پس هرگز گربه ای عصبانی ندیده اید. گربه هایی که قهر می کنند می توانند صداهای متنوعی ایجاد کنند که نشان دهنده نارضایتی آن ها است.اگر گربه شما احساساتش را با صدا بیان می کند، ابتدا با دادن فضای کافی به او شروع کنید و سپس کارهایی را انجام دهید که باعث ایجاد یک رابطه مثبت می شود؛ مانند تغذیه، بازی با اسباب بازی ها، نظافت یا صحبت آرام.

حس بد تنهایی

گربه ها می توانند تشخیص دهند چه زمانی آماده ترک آن ها می شوید. شاید فکر کنید کاری که شما انجام می دهید برایشان مهم نیست یا متوجه نمی شوند؛ اما آن ها حس می کنند که می خواهید برای مدتی ترکشان کنید.برای این کار یک راه حل وجود دارد؛ شما باید لباس یا یک وسیله از خودتان را در کنار او قرار دهید تا کنار آمدن با این موضوع برای او آسان تر شود.

نگاه مرموزانه

چه نگاهی؟ اگر صاحب گربه هستید پس نیازی به پرسیدن نیست. گربه ها استاد نشان دادن احساسات خود از طریق چشم هستند. از نگاه او سریع متوجه می شوید که از شما عصبانی شده و قهر کرده است.

گربه خانگی

رد اسباب بازی

اسباب بازی ها در واقع می توانند منبع اصلی تحریک گربه باشند. آن ها از اسباب بازی ها زود خسته می شوند، بنابراین مهم است كه آن ها را با هم مخلوط كرده یا اسباب بازی جدید تهیه کنید.گربه ها به محرک های زیادی احتیاج دارند؛ زیرا آن ها شکارچی طبیعی هستند و بازی تعقیب و گریز را دوست دارند.

گربه

پنهان شدن

پنهان کردن یکی از اولین دلایل قهر گربه ها است. او با پنهان شدن می خواهد به شما نشان دهد که ناراضی یا ترسیده است.در برابر این اتفاق اصرار نکنید. این یک رفلکس محافظتی است و اگر او را مجبور کنید قبل از آماده شدن معاشرت کند، ممکن است پرخاشگر شود.

گربه

کرک ناگهانی

یکی از نشانه های گربه ناراحت، گربه ای خمیده با کمانی قوس دار، خز پرزدار و دم بوته ای است.این گونه به نظر می رسد که حیوان بزرگ تر و ترسناک تر به نظر می رسد. مهم نیست که چقدر این وضعیت را زیبا و خنده دار می دانید، اکنون زمان آزمایش و نوازش او نیست.در حین اینکه نمی دانید دلیل این کار چیست؛ به او فضا بدهید؛ زیرا ممکن است به شما ضربه بزند یا گاز بگیرد.

گوش های صاف

هنگام ناراحتی و عصبانیت، گوش ها به پشت سر صاف شده و کمی بیرون می آیند. این یک نشانه مطمئنی است که گربه شما ناراحت است.زیاد نگران نباشید اما فاصله خود را حفظ کنید. امکان دارد او به شما حمله کند؛ پس مراقب باشید. در هر زمانی مراقبت های لازم را از گربه خود فراموش نکنید.

خراب کردن بالش

از بین بردن بالش شما نشانه ای معمول از اضطراب ناشی از جدایی در گربه سانان است.وقتی نظر می رسد که او یک گربه عصبانی است و از نبودن شما نا امید؛ با این کار از رایحه شما به عنوان راهی برای کنار آمدن با اضطرابش استفاده می کند.

گاز گرفتن

آیا گربه شما تا به حال التماس کرده که نوازش شود و سپس دست شما را گاز بگیرد یا خراشیده باشد؟این پرخاشگری نوازش نامیده می شود و كاملاً طبیعی است. اگر زیاد طول بکشد برای او آزاردهنده است و می شود یکی از دلایل قهر گربه ها.اگر در این زمان گاز می گیرد؛ به این معنی نیست که او عصبانی است، بلکه او می خواهد تعامل را کنترل کند و به شما برساند که نوازش هایی که بیش از حد طولانی می شود او را بیش از حد تحریک می کند.

گاز گرفتن گربه

واکنش دم

یکی از اولین نشانه های عصبانیت یک گربه، این است که می بینید دم او پایین قرار گرفته و از این سو به آن سو می چرخد .هر وقت دیدید دم او این گونه شد، آن کار را که باعث ناراحتی او شده است متوقف کنید، کمی به او فضا بدهید و برای مدتی عقب بروید تا آرام شود.

امتناع از وعده غذایی

وقتی گربه ناراحت است ممکن است کمتر غذا بخورد یا حتی از خوردن غذا امتناع کند. اغلب این واکنش به موقعیت جدید یا نا آشنا، تغییر در روال زندگی یا یک اتفاق بزرگ در خانه پیش می آید؛ مانند تولد یک نوزاد جدید.این یکی را کاملاً زیر نظر داشته باشید، زیرا می تواند نشانه ای از بیماری نیز باشد. اگر بیش از یک یا دو روز غذا نخورد، او را به دامپزشک ببرید.

غذا نخوردن گربه

دلایل قهر کردن گربه چیست ؟

شاید گاهی کاری را ناخواسته انجام دهید و بدون آنکه متوجه شوید باعث استرس گرفتن حیوانات خوانگی همچون گربه شوید و از آنجایی که گربه های خانگی دارای روحیه خیلی حساسی هستند شرایط محیط باید کاملا آرام باشد. زیرا اگر گربه شما قهر کند و یا استرس بگیرد دچار ریزش مو و افسردگی خواهد شد. بنابراین ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

کم خوابی گربه های خانگی دلیل قهر کردن

گربه های خانگی روی خواب خود حساسیت بسیاری دارند و اگر کسی مزاحم خواب آن ها شود، قهر می کنند. در واقع گربه های خانگی بسیار تنبل هستند و حدود 16 تا 18 ساعت در روز می خوابند.اگر عاملی مانع خوابیدن آن ها در این ساعات شود، آن ها ناراحت و بداخلاق می شوند و ممکن است با شما قهر کنند. شما به راحتی می توانید قهر گربه تان را تشخیص دهید. او رفتارهایی از خود بروز می دهد که متوجه قهرش خواهید شد.

توجه به گربه دیگر سبب قهر کردن گربه خانگی می شود

گربه ها بسیار حسودند و اگر شما به گربه ی دیگری توجه کنید، با شما قهر می کنند. به طور مثال اگر یک گربه جدید به خانه شما بیاید و شما آن را در آغوش بگیرید، گربه خانگی تان دم خود را سیخ می کند و حرکات تهاجمی از خود نشان می دهد.این رفتارها تا زمانی که آن گربه در منزل شماست ادامه دارد و نشان دهنده حسادت و قهر گربه خانگی تان است.

تصویر

دلیل قهر کردن گربه شما می تواند تنبیه آن باشد

گربه ها حیوانات بازیگوشی هستند و در زمان هایی که بیدار هستند، به شیطنت می پردازند. ممکن است آن ها با وسایل مختلف مثل بند کفش، بند کیف، سیم، توپ و ... بازی کنند.حتی وقتی شما در حال راه رفتن در خانه هستید، به پاهای شما آویزان شوند و چنگ بزنند. این رفتارها نشان دهنده علاقه گربه به شماست. پس نباید وقتی این شیطنت ها را می کند، عصبانی شوید و او را تنبیه کنید.همانطور که گفتیم، گربه روحیه حساسی دارد و اگر او را تنبیه کنید و یا هنگام نزدیک شدن به شما او را پس بزنید، قهر می کند و گوشه گیر می شود.

آب پاشیدن به گربه خانگی علت قهر کردن

همانطور که می دانید گربه از آب بدش می آید و نمی تواند آن را تحمل کند. علت این امر آن است که لایه فوقانی پوشش گربه کمی حفاظت برای او ایجاد می کند، اما کاملاً ضد آب نیست و در صورت رسیدن آب به او، اذیت می شود.در واقع هنگامی که گربه خیس می شود احساس آسیب پذیری پیدا می کند و این حس برای او آزار دهنده است. مخصوصا اگر خیس شدن گربه به صورت ناگهانی باشد.به طور کلی گربه از حرکات سریع و ناگهانی بدش می آید و نسبت به آن واکنش نشان می دهد. اگر شما به طور ناگهانی او را با یک لگن آب و یک اسفنج مرطوب مواجه کنید، غافلگیر می شود و چون نمی تواند فرار کند، ترسو و گوشه گیر می شود و در نتیجه با شما قهر می کند.

علت قهر گربه: تهیه غذای نامناسب برای گربه

یکی دیگر از دلایل قهر کردن گربه های خانگی این است که نظم عادات غذای شان را به هم بزنید. گربه ها روی غذاهای خود خیلی حساس هستند و اگر آن ها را مجبور کنید که غذایی را که دوست ندارند بخورند، ناراحت می شوند.همچنین گربه ها لجباز و مغرور هستند و همان غذایی را که دوست دارند می خواهند. پس اگر غذایی بر خلاف میلشان به آن ها بدهید، قهر می کنند.

تعویض صاحب گربه دلیل قهر کردن گربه

گربه ها حیوانات وابسته ای هستند و با وجود اینکه بازیگوش و شیطون هستند، باز هم به صاحب خود وابسته می شوند. اگر توانایی نگهداری گربه نزد خود را ندارید، آن ها را حتی برای مدت کوتاه به منزل خود نیاورید چون پس از اینکه آن ها را می فروشید، گوشه گیر و افسرده می شوند.این حالت در گربه های بالغ بیشتر از گربه های نوزاد دیده می شود. اگر گربه های بالغ را خریداری کنید، زمان زیادی طول می کشد تا به شما عادت کنند. پس بهتر از گربه های یک تا دو ماهه را خریداری کنید چون آن ها وابستگی کمتری دارند.

با گربه قهر کرده خود چه کنیم ؟

حالا که با علل قهر کردن گربه آشنا شدید، می توانید کارهایی که موجب قهر گربه می شود را انجام ندهید. با وجود تمام مراقبت ها، ممکن است گاهی ناخواسته موجب ناراحتی و قهر گربه خود شوید. در این صورت راه حل چیست ؟

راهکار برای قهر گربه، توجه کردن به اوست. همانطور که گفتیم، گربه ها بسیار بازیگوش هستند و مدام در حال شیطنت می باشند. اگر دیدید گربه شما آرام و ساکت در گوشه ای نسته است و رفتارهای سابق را از خود نشان نمی دهد، بدانید که قهر کرده است.در این موقعیت او را در آغوش بگیرید و ناز و نوازش کنید. رفتارهایی که دوست دارد را انجام دهید و به او توجه کنید. همچنین غذای مورد علاقه اش را برایش فراهم کنید تا با شما آشتی کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

4 دیدگاه
  دیدگاه ها
بوکی
2 سال پیش

سلام من یه گربه دارم که 4ماه پیش 3تا بچه به دنیا آورد وتا 2/5ماهگی خیلی بهشون محبت میکرد وبهشون شیر میداد و حتی لیسشون میزد اما یهویی رفتارش عوض شد و به سمتشون غرش میکرد ومیکنه و کتکشون میزنه ودر همین حین اونو عقیم کردم و احساس کردم قهرش دو چندان شد و یواش یواش گاهی به سمت خودم هم یورش میآورد وغرش میکنه احساس میکنم که به خاطر توجه به بچه هایش از طرف ما احساس حسادت می‌کنه و ناراحت شده وتحمل بچه هایش در داخل خونه براش سخت شده و به خاطر همین خونه رو برای مدت زمان طولانی ترک می‌کنه وفقط برای غذا خ
پرشین
2 سال پیش

گربه ی من یه موش شکار کرده بود و اونو خفه کرد و آورده بودش وسط حیاط. من از دیدن این صحنه خیلی شوکه شدم و شروع کردم به دعوا کردنش الان علائم بالا رو داره و قهر کرده وقتی براش غذا میبرم تا زمانیکه کنارشم حتی غذا رو نگاه هم‌نمیکنه. دور که میشم میاد سراغ غذا و کمتر از همیشه میخوره. آخه چطور باید کار اشتباهشون رو بهشون تذکر بدیم؟
رامین
2 سال پیش

این صحبت ها در مورد گربه های خانگی بود ، ولی آیا در مورد گربه‌ عادتی هم همینطور هست؟ ؟؟؟
لعیا
3 سال پیش

میتونم به جرئت بگم شاید 50 درصد این قهر کردنای گربه به غذاش مربوطههه، خیلی واقعا حساسه این حیوون، یادمه اوایل که گربه گرفته بودم، اصلا نمیدونستم و یادمهه خیلیم مقاله خونده بودم حتی یه مقاله در مورد غذای گربه توی پت پرس رو چندین بار خوندم و یه کم اطلاعاتم که بیشتر شد، هر چیزی به گربم دیگه نمیدادم، شاید بگم خیلی خیلی بهتر شد روابطمون
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (68 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (30 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...