دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

دانشگاه تهران در مقطع دکتری دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد 

سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399
کد خبر: 78197
ساعد نیوز: دانشگاه تهران از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد در کلیه رشته‌های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (PH.D) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری از طریق آزمون نیمه متمرکز؛ به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش از ۱۷ اردیبهشت تا‬ لغایت ۱۳ خرداد ‬ اقدام کنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir دفتر استعداد درخشان دانشگاه و مشکلات سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به آدرس ایمیل Its3@ut.ac.ir مکاتبه کنید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی