دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / بورسیه دانشگاهی /

دانشگاه یاسوج بورس تحصیلی می دهد 

یکشنبه، 28 مرداد 1397
کد خبر: 11690
ساعد نیوز: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج از اعطای بورسیه تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش ورودی دانشگاه ها آیین نامه بورس تحصیلی طراحی و تدوین شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، مهدی نوری پور گفت: به جرات می‌توان گفت که دانشگاه یاسوج جزء معدود دانشگاه‌های چارچوب‌مند و قانون‌محور به لحاظ تدوین آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های آموزشی است.

وی با اشاره به توانمندی های دانشگاه یاسوج افزود: اگرچه دانشگاه یاسوج دانشگاه نوپایی است اما وضعیت مطلوبی در حوزه آموزش و پژوهش دارد که ماحصل زحمات همه مدیران، کارکنان و اعضای هیات علمی از ابتدا تا کنون بوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج افزود: در میان دانشگاه های جامع کشور رتبه دانشگاه یاسوج، رتبه خوب و قابل توجهی است و در نظام سطح بندی موجود از بسیاری از دانشگاه هایی که با دانشگاه یاسوج در یک سطح قرار دارند از لحاظ رتبه بندی جلوتریم.

نوری پور ادامه داد: با توجه به کاهش ورودی های دانشجویان دانشگاه‌ها در سال های اخیر آیین نامه دانشجویان ممتاز و آیین نامه بورس تحصیلی طراحی و تدوین شده است.

وی در خصوص ساز و کار جذب داوطلبان برتر و تشویق دانشجویان ممتاز گفت: برای جذب داوطلبان برتر و برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج دستورالعملی طراحی شد .

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل، دانشجویانی که در دو نیمسال متوالی حداقل ۳۲ واحد و معدل بالای ۱۷ داشته باشند و همچنین برندگان مدال های المپیادهای دانشجویی و دانش آموزی و دارندگان رتبه های خوب کنکور در مناطق مختلف آموزشی برحسب جدول تدوین شده مشمول این قانون می شوند.

وی اضافه کرد: در بازنگری آیین نامه بورس برای دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰تومان، برای کارشناسی ارشد ۲۰۰۰۰۰۰تومان و برای دانشجویان دکتری در هرترم ۲۵۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

نوری پور در خصوص امتیازات ویژه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز گفت: تحصیل در دو رشته همزمان، کمک هزینه های تحصیلی، شرکت رایگان در دوره ها و کارگاهها و کمک هزینه شرکت در کنفرانس های علمی از جمله امتیازات ویژه اعطایی به دانشجویان ممتاز تحصیلات تکمیلی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم