دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه نسخه کامل - دانلود سریال سرگیجه قسمت 19 نوزدهم با حجم رایگان

  دوشنبه، 01 خرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه نسخه کامل - دانلود سریال سرگیجه قسمت 19 نوزدهم با حجم رایگان
دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه با حجم نیم بها در ادامه مطلب. دانلود سرگیجه قسمت 19، دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه، خرید قانونی قسمت 19 سریال سرگیجه، دانلود قسمت جدید سریال سرگیجه قسمت 19 در ادامه مطلب امکانپذیر است.

قسمت 19 سریال سرگیجه قسمت نوزدهم در دوشنبه روز 1 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود سریال سرگیجه قسمت 19 در ادامه با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم این اپیزود از این سریال جذاب را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.

********************************

برای دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه

دانلود قسمت نوزدهم سریال سرگیجه قسمت 19 از لینک بالا

********************************

درباره قسمت 19 سریال سرگیجه

پیش از بررسی و دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های اخیر این سریال پربازیگر و جذاب اتفاق افتاده است.

همانگونه که احتمالاْ‌ مشاهده کرده‌اید جلال از پریسا می‌خواهد آدرس خانه صمدی را به کیومرث بدهد. پیمان نیز لوکیشن جدیدی دریافت می‌کند. از سوی دیگر در حالیکه پیمان عازم محل اختفای فریبا و آرتین شده، وقوع اتفاقاتی باعث تغییر اوضاع می‌شود. اگر از علاقه‌مندان این سریال هستید پیشنهاد می‌کنیم قسمت نوزدهم سریال سرگیجه را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای در انتظارتان خواهد بود.

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه سریال سرگیجه به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

برای دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیمه رایگان روی لینک بالا (ابتدای مطلب) کلیک کرده و این اپیزود را در کیفیت دلخواه مشاهده نمایید.

شبنم مقدمی بازیگر قسمت 19 سریال سرگیجه قسمت نوزدهم

زمان پخش قسمت نوزدهم سریال سرگیجه 19

اگر سوالاتی از قبیل «قسمت 19 سریال سرگیجه کی پخش می شود» یا «قسمت 19 سرگیجه را از کجا ببینیم» در ذهن‌تان نقش بسته، در پاسخ باید گفت که قسمت 19 سریال سرگیجه در روز دوشنبه 1 خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی و سایت‌هایی چون نماوا، فیلیمو و سریالینو منتشر می شود. برای دانلود و تماشای این قسمت روی لینک ابتدای صفحه کلیک کرده و آن را در کیفیت دلخواه دانلود نمایید.

گفتنی است علاوه بر این قسمت، می‌توانید با مراجعه به سایت سریالینو، نسخه کامل هر کدام از قسمت‌های سریال سرگیجه (قسمت 1 تا 19) که مدنظر دارید را با ترافیک نیم‌بها و با سرعت بسیار بالا دریافت نمایید.

عوامل و بازیگران سریال سرگیجه قسمت 19

بدون شک حضور بازیگران مطرح توانمند یکی از نقاط قوت این سریال خوش‌ساخت به حساب می‌آید. بهرنگ توفیقی نیز که کارگردانی صاحب سبک محسوب می‌شود و پیش از این تجربه ساخت سریال پرطرفدار آقازاده را در کارنامه دارد بار دیگر توانایی خود در فیلم‌سازی به نمایش گذاشته است. در ادامه بیشتر با عوامل و بازیگران سریال سرگیجه آشنا خواهیم شد.

  • بازیگران: حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و شایسته سجادی

  • کارگردان: بهرنگ توفیقی

  • تهیه‌کننده: مهدی بدرلو

  • نویسندگان: محمد منعم، همایون حجازی

  • تدوین: حمید نجفی راد

  • فیلمبردار: بهنام کریمی

  • عکاس: محسن کرمانی

دانلود قسمت 15 سریال رهایم کن

علاوه بر سریال سرگیجه، سریال‌های بسیار جذاب و پرطرفدار دیگری در شبکه نمایش خانگی در حال پخش هستند. مجموعه‌هایی از جمله رهایم کن، آکتور، سیاه چاله، نیوکمپ، منتالیست، قهوه ترک، ناتو و ...

شما می‌توانید برای دانلود سریال و فیلم مدنظر خود از میان این سریال‌ها و ده‌ها فیلم و سریال جذاب دیگر به سریالینو مراجعه نمایید و فیلم یا سریال مدنظر خود را با ترافیک نیم‌بها، لینک مستقیم و سرعت بالا دانلود کنید.

دانلود قسمت 15 سریال رهایم کن قسمت پانزدهم با حجم رایگان از سریالینو

سریال عاشقانه رهایم کن یکی از سریال‌های پرطرفدار این روزهای شبکه نمایش خانگی است که بازیگران نام آشنایی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، یوسف تیموری و ... در آن به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دانلود قسمت جدید این سریال (و همچنین قسمت‌های قبلی) به لینک زیر مراجعه کنید.

********************************

برای دانلود قسمت پانزدهم این سریال روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 15 سریال رهایم کن

********************************


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (196 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (184 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (131 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (101 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (93 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (64 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (62 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (60 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (58 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (54 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (51 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (48 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
کیک دو تخم مرغی بدون فر و همزن؛ ساده، سریع، پف دار
فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد
حمزه سلیمانی بخشدار جدید شعیبیه شد
انفجار اسپری در خودرویی در تبریز حادثه ساز شد!
به بهانه تشبیه شهید رئیسی به امیر کبیر توسط رهبر معظم انقلاب؛ مروری بر نکات مشترک حکمرانی شهید رئیسی با امیرکبیر در یک نگاه +عکس
کوه های مریخی (دیولر بازاری ) سیوان، جاذبه طبیعی ناشناخته مرند
برخورد مرگبار روآ با نیسان وانت در محور تبریز ارومیه با 3 فوتی و 4 مصدوم
کوه های مریخی روستای زینجناب تبریز، هنرنمایی خدا بر روی زمین ...
خطر سقوط سنگ چندتنی صخره روی روستا زنوزق! + عکس و فیلم
اقدام تحسین برانگیز آتش نشانی مرند / خنک کردن مسیر دلدادگی با خودروی مه پاش
بیوگرافی و زندگی خصوصی کیسان دیباج، سهراب سریال از سرنوشت و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
واکنش جنجالی کاپیتان وریا غفوری به حرف های سخیف اردشیر انتظاری رئیس اسبق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در تلویزیون درباره زنان ایرانی و مرحومه مهسا امینی +عکس
کتاب خوب بخوانیم ؛ معرفی کتاب عاشقانه دختری که رهایش کردی
مهم‌ترین علت کوتاهی عمر افراد/ اگر تعداد ضربان قلب‌تان بیشتر از این عدد است به پزشک مراجعه کنید
بهترین سیاست های زنانه؛ بزرگترین راز همسرداری موفق و با سیاست
منتخب روز   
چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو