دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار بلد Balad 

دوشنبه، 09 تیر 1399
نرم افزارهای مسیریاب از دو جهت کارایی زیادی دارند و این روز ها در اکثر گوشی های هوشمند نصب و مورد استفاده قرار می گیرد ،یکی از این جهت که در شهرهای شلوغ و پرجمعیت می توان به راحتی ترافیک را دور زد و در زمان صرفه جویی کرد و از طرف دیگر هنگامی که در سفر هستید و در شهری ناآشنا به دنبال مکان های تفریحی هستید به راحتی پیدا کرد.

ویژگی های نرم افزار

  • چرا باید از بلد استفاده کنم؟
  • بلد در همه شهرهای ایران با اطلاعات ترافیک لحظه ای مسیریابی می کنه و بهترین مسیر رو پیشنهاد می ده.
  • بلد زمان رسیدن شما به مقصد رو تخمین می زنه.
  • بلد یه نقشه کامله و شما می تونید هر چیزی نیاز داشتید رو در بلد جستجو و پیدا کنید (مثل نزدیک ترین پمپ بنزین، بانک، سوپرمارکت، ایستگاه های مترو و اتوبوس، رستوران و...)
  • دستیار صوتی فارسی بلد اون رو تبدیل به یک مسیریاب سخنگو می کنه که اسم خیابون ها و معابر رو می گه و شما موقع رانندگی هیچ نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی ندارید (مناسب برای راننده تاکسی ها، رانندگان تاکسی های اینترنتی و آژانس ها)
  • بلد طرح ترافیک، کاهش آلودگی هوا و زوج و فرد رو در مسیریابی در نظر می گیره.
  • با دانلود نقشه های آفلاین بلد، می تونید از این نقشه و مسیریاب بدون نیاز به اینترنت و از طریق جی پی اس - gps استفاده کنید.
  • بلد هشدار پلیس، دوربین و محدودیت سرعت در هنگام رانندگی رو به شما اعلام می کنه.
  • نقشه ی بلد به اندازه ی نمایش پلاک ساختمان ها دقت داره (فعلا در تهران و به زودی در همه شهرها).
  • شما می تونید نقاط مورد نظرتون مثل خانه، محل کار و… رو، روی نقشه بلد نشونه بذارید.
  • جدید: با کمک مسیریابی حمل و نقل عمومی در بلد شما می تونید با اتوبوس، مترو، تاکسی و به صورت پیاده، مسیر بهینه رو به سمت مقصدتون انتخاب کنید. (فعلا در تهران و به زودی در همه کلان شهرها).
  • مزیت بلد نسبت به مشابه های خارجی اش اینه که نقشه ایران و همه شهرها (نقشه تهران، نقشه مشهد، نقشه اصفهان و...) رو با جزییات دقیق تر و کامل تری ارائه می کنه.

چگونگی کار با مسیریاب بلد

پس از دانلود و نصب مسیریاب بلد ، آن را اجرا کرده و برای آشنایی با نحوه استفاده از مسیریاب بلد ادامه مطالب را مطالعه فرمایید.

1. بعد از اجرای برنامه باید به آن اجازه دسترسی به موقعیت فعلی تان را بدهید تا بتواند به بهترین نحو شما را راهنمایی کرده و مسیریابی کند. پس در همان ابتدای کار با اشاره روی نوار رنگی بالای صفحه به بلد اجازه دسترسی به موقعیت تان را بدهید.

2. برای انتخاب مقصد هم می توانید از نوار بالای صفحه که در آن نوشته شده " مقصدت کجاست؟ " استفاده کرده و آدرس را تایپ کنید یا آن را با استفاده از دستیار صوتی گوگل ، بیان کرده و یا اینکه روی نوار سبز رنگ " انتخاب مقصد " اشاره کنید.

با انتخاب گزینه مقصدت کجاست صفحه دیگری برای شما باز می شود با امکانات زیر :

-امکان افزودن خانه و محل کار

-انتخاب یکی از گزینه های موجود پیش فرض : رستوران ، بانک ، پمپ بنزین ، پارکینگ ، مسجد ، مرکز خرید ، مراکز اقامتی ، بیمارستان

به طور مثال با انتخاب بیمارستان ، کلیه بیمارستان های موجود در نزدیکی موقعیت فعلی شما را نمایش می دهد و خروجی آن به شکل تصویر زیر خواهد بود ، با اشاره روی " بیشتر " اطلاعات بیشتری در خصوص مراکز می توانید به دست آورید. در نهایت روی " مسیریابی " اشاره کنید تا بهترین مسیر به شما نمایش داده شود. سپس با انتخاب یکی از مسیرهای پیشنهادی ، روی دکمه " شروع " اشاره کنید.

3. حال در همان صفحه و قبل از انتخاب دکمه " شروع " ، می توانید از بین گزینه های موجود یکی را انتخاب کنید ، به طور مثال مسیریابی را برای خودرو می خواهید یا حمل و نقل عمومی ، پیاده یا تاکسی اینترنتی و ...

همچنین با دکمه " تنظیمات طرح " می توانید سوییچ دو گزینه وارد طرح ترافیک نشیم و وارد طرح کاهش آلودگی نشیم را فعال کنید تا در مسیر یابی شما اعمال شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟