دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار آیگپ iGap

  چهارشنبه، 18 تیر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار  آیگپ iGap
iGap اپلیکیشنی ایرانی در زمینه‌ی پیام‌رسانی آنلاین است که با ویژگی‌های جدید و بسیار کاربردی برای اندروید، آیفون، ویندوز و لینوکس منتشر شده است.

معرفی نرم افزار

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد ورود تیم های برنامه نویس ایرانی به زمینه ی ساخت اپ های پیام رسان آنلاین هستیم. با وجود آنکه در حال حاضر پیام رسان هایی همچون واتس اپ یا تلگرام حرف اول را در این زمینه می زنند. ما همچنان از یک نسخه ی خوب وطنی از اپلیکیشن های پیام رسان استقبال خواهیم کرد و با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد انتشار اپ های مختلفی در این زمینه بوده ایم؛ می توان امیدوار بود که در آینده ای نزدیک، اپلیکیشن های پیام رسان ایرانی به رقیبی جدی برای رقبای خارجی خود تبدیل شوند. iGap یکی از این برنامه های نوپا است که با مهیا کردن ویژگی های مهمی که در رقیب های خارجی وجود دارد و همچنین انتشار یکپارچه برای تمام پلت فرم ها، قدم اول را محکم برداشته است؛ به طوری که می توان امیدوار بود با بروزرسانی های بعدی این روند تکاملی به یک نتیجه ی ایده آل و بدون نقص ختم شود. در ادامه با بررسی اپلیکیشن iGap در خدمت شما خواهیم بود.

امکانات منحصر بفرد آیگپ

  • تماس تصویری و صوتی رایگان: شما می توانید تو آیگپ با سایر افرادی که آیگپ (آی گپ) دارند تماس صوتی و تصویری امن برقرار کنید.

  • کانال و گروه: با چند کلیک گروه بسازید و از دورهم بودن با دوستان یا خانواده تان لذت ببرید. یا کانال بسازید و کسب و کارتان را به همه معرفی کنید.

  • خدمات پرداخت: دیگه لازم نیست برای پرداخت قبض کلی وقت برای مراجعه به بانک یا باز کردن اپ های مختلف هدر بدید. تو آیگپ خیلی راحت می تونید همزمان که در حال چت کردن هستید تمام قبوض خودتون رو هم پرداخت کنید؛ حتی قبض جرائم رانندگی!!

  • کیف پول: با کیف پول آیگپ دیگه نگران انتقال پول نخواهید بود. به راحتی میتوانید برای همه پول واریز کنید. تازه!! این کیف پول خیلی راحت و یا یک کلیک نقد میشه.

  • آژانس مسافرتی اختصاصی: راحت ، ارزان، سریع و در هر ساعت از شبانه روز خرید اینترنتی بلیط پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، اتوبوس و قطار ، رزرو اینترنتی هتل های سراسر ایران را انجام دهید و ...

  • تاکسی آنلاین: فقط با چند کلیک و در سریعترین زمان تاکسی آنلاین بگیرید که مس تونید برای صرفه جویی در هزینه ها از بسته های سفر ۱،۳ و ۷ روزه استفاده کنید

  • ارسال بسته و بار: ارسال هر مرسوله ای (بسته یا بار) با موتور، ماشین یا وانت تو آیگپ در سریعترین زمان انجام میشه!!

  • بازی و سرگرمی: تو آیگپ کلی بازی جذاب و محبوب وجود داره که می تونید زمان های خالیتون رو با این بازی ها پر کنید و لحظه های جذابی رو برای خودتون بسازید.

  • فیلم و موسیقی: دیگه لازم نیست برای شنیدن موزیک یا دیدن فیلم کلی وقت برای پیدا کردن فیلم و موسیقی که دوست دارید هدر بدید. تو آیگپ بهترین فیلم ها و موسیقی ها مناسب با تمام سلیقه ها وجود داره. فقط کافیه آیگپ رو باز کنید و وارد صفحه فیلم و موسیقی بشید؛ به همین راحتی!!

  • فضای ابری نامحدود: بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل هایتان و یا مطالب خودرا آپلود کنید و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

  • منعطف برای موبایل، وب و دسکتاپ: شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید. هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت. شما میتوانید از نسخه وب آیگپ (آی گپ) و یا دسکتاپ ان برای سهولت در امور مدیریت کانال های خود استفاده کنید

نقاط قوت:

  • امنیت بالا و رمزگذاری اطلاعات با الگوریتم های قدرتمند
  • امکان برقراری تماس صوتی
  • رایگان بودن
  • همگام سازی اطلاعات حساب کاربری بر روی تمامی دستگاه ها
  • امکان ارسال فایل بدون محدودیت در حجم و نوع
  • امکان شخصی سازی محیط برنامه
  • امکان ایجاد گروه و کانال
  • ارائه نسخه تحت وب

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری نه چندان دلچسب
  • عدم امکان ارسال استیکر

آموزش کار با نرم افزار

برنامه iGap (آی گپ) شامل مجموع جامع و متنوعی از امکانات می شود. با این وجود از طراحی ساده و نه چندان دلچسب برخوردار است. از آنجایی که این پیام رسان توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و منتشر شده، از زبان فارسی پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران ایرانی در هنگام استفاده از این برنامه هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت و به راحتی قادر به برقراری ارتباط توسط برنامه مذکور خواهند بود.

با اجرای برنامه آی گپ (iGap) قادر به مطالعه سیاست گذاری حریم خصوصی این برنامه خواهید بود. این برنامه توضیحات کاملی در رابطه با هر یک از قابلیت ها و امنیت آن ها در اختیار کاربران خود قرار داده است. حال به منظور ساخت حساب کاربری در پیام رسان آی گپ (iGap) نیاز است تا شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از ساخت و ورود به حساب کاربری از شما خواسته می شود تا نام خود را وارد کرده و در صورت تمایل یک تصویر به پروفایل خود اضافه کنید.

تصویر

زبان برنامه آی گپ (iGap) به صورت پیش فرض انگلیسی است. در صورت تمایل به تغییر زبان آن به فارسی ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس از منوی نمایان شده گزینه Settings را انتخاب کنید. پس از آن با مراجعه به بخش Language قادر به انتخاب زبان مورد نظر خود خواهید بود. در حال حاضر اپلیکیشن آی گپ (iGap) از سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی پشتیبانی می کند.

تصویر

با لمس آیکون به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می توانید به لیست مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و نسبت به ایجاد گفتگو جدید اقدام نمایید. همچنین ساخت گروه و یا کانال نیز از طریق لمس آیکون به علاوه امکان پذیر است. برنامه پیام رسان آی گپ (iGap) امکان ایجاد گروه با حداکثر 5000 عوض را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن شما می توانید با ایجاد کانال در این برنامه، اطلاعات و اخبار مختلف را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تصویر

برنامه آی گپ (iGap) قابلیت هایی نظیر ویرایش پیام را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین این برنامه شامل مجموعه متنوعی از اموجی ها می شود. با این وجود برنامه مذکور از قابلیت ارسال استیکر پشتیبانی نمی کند که این موضوع یکی از نقاط ضعف برنامه به حساب می آید.

برنامه آی گپ (iGap) این امکان را فراهم می آورد تا کاربران بتوانند فایل های مورد نظر خود را بدون محدودیت در حجم ارسال نمایند. فایل هایی از جمله تصاویر، ویدیو، صوت و غیره قابل ارسال هستند. علاوه بر آن شما می توانید موقعیت مکانی و یا مخاطبان خود را نیز توسط این برنامه به اشتراک بگذارید.

تصویر

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه گفتگو قابلیت های ارائه شده توسط برنامه آی گپ (iGap) نمایان می شود. این برنامه قابلیت های نظیر جستجو، پاک کردن تاریخچه و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه آی گپ (iGap) می توان به امکان انتقال گفتگو دو نفره به گروه اشاره کرد.

تصویر

برقراری تماس صوتی از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه آی گپ (iGap) به حساب می آید. بدین منظور تنها کافیست تا به صفحه گفتگو مخاطب مورد نظر مراجعه کرده و آیکون تماس موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. بر طبق بررسی های انجام شده تماس صوتی برنامه آی گپ (iGap) از کیفیت مطلوبی برخوردار است. خوشبختانه به منظور برقراری تماس نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت و این قابلیت به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار داده شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (535 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (478 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...