دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار نشان Neshan

  سه شنبه، 10 تیر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار نشان Neshan
مسیریاب نشان با استفاده از GPS و در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک ترین مسیر را پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت و تصادف را نیز اعلام می‌کند.

معرفی نرم افزار نشان

"مسیریاب نشان" یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که می توانید به وسیله آن بهترین راه رسیدن به مقصد مورد نظرتان را با توجه به مسافت و ترافیک بدست بیاورید و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخنگوی فارسی استفاده کنید.

امکانات عمومی

  • دارای محیط کاملا فارسی
  • حجم نسبتا پایین اپلیکیشن
  • دارای سخنگوی فارسی (جهت بی نیازی به تماشای صفحه موبایل)
  • قابلیت روشن ماندن صفحه نمایش حین مسیریابی
  • قابل دانلود از مارکت های اندرویدی معتبر
  • دارای تیم توسعه دهنده با سابقه
  • امکانات نقشهقابلیت جستجوی صوتی
  • امکان جستجوی نام معابر به فارسی
  • امکان جستجوی مکان های عمومی پر کاربرد نزدیک شما
  • دارای بیشترین جزئیات در نام معابر شهرهای ایران
  • امکان گزارش اشکالات نقشه
  • قابلیت اشتراک گذاری موقعیت مکانی
  • قابلیت ثبت مکان های شخصی جهت مسیریابی سریع
  • قبلیت نمایش دوبعدی و سه بعدی نقشه
  • امکان نمایش نقشه در دو حالت شب و روز
  • امکانات مسیریابیامکان مسیریابی در سراسر کشور (درون شهری و برون شهری)
  • مسیریابی با توجه به کمترین فاصله از مبدا تا مقصد
  • مسیریابی با توجه به ترافیک آنلاین معابر و یافتن سریعترین مسیر
  • دارای طرح های ترافیک و زوج و فرد و امکان مسیریابی خارج از طرح
  • دارای دوربین های کنترل سرعت و هشدار نزدیک شدن به دوربین
  • نمایش سرعت مجاز معبر و هشدار سرعت غیر مجاز
  • تخمین زمان تقریبی رسیدن به مقصد
  • محاسبه فاصله تا مقصد
  • امکان گزارش تصادف، دوربین و ترافیک

زیرساخت توسعه نقشه نشان (Neshan Maps Platform) به عنوان یک سرویس نقشه فارسی در حال حاضر تنها ارائه دهنده سرویس های مبتنی بر نقشه بر اساس ترافیک آنلاین خیابان ها در ایران می باشد. تایل ها و API نقشه نشان با بهره مندی از دیتای ترافیک و مشارکت بالای کاربران اپلیکیشن مسیریاب نشان از دقیق ترین و به روزترین داده های نقشه ایران بهره برده و داده های مورد استفاده در این زیرساخت به طور متوسط هر سه روز یک بار به روزرسانی می گردند.

آموزش نرم افزار

به منظور مسیریابی در برنامه نقشه و مسیریاب نشان می توانید گزینه “کجا می خوای بری؟” موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کنید. برنامه مذکور شامل دسته بندی های مختلفی جهت نمایش مکان های عمومی پر کاربرد از جمله جایگاه سوخت، هتل، رستوران و غیره می شود. به عنوان مثال اگر به دنبال رستورانی در اطراف خود هستید، تنها کافیست تا گزینه رستوران را انتخاب کنید. بدین ترتیب لیستی از رستوران های شهر مورد نظر به همراه فاصله آن ها تا موقعیت مکانی فعلی شما نمایش داده می شود.

تصویر

اگر به دنبال مقصد خاصی هستید، می توانید در کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه نام آن را وارد کنید و یا با لمس آیکون به شکل میکروفن به صورت صوتی به جستجوی مکان مورد نظر خود بپردازید. همچنین می توانید انگشت خود را بر روی مقصد مورد نظر در نقشه نگه داشته سپس در کادر نمایان شده گزینه مسیریابی را لمس نمایید. بدین ترتیب برنامه مسیریاب نشان با در نظر گرفتن ترافیک و مسافت بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می کند. در صورت طولانی بودن مسیر، برنامه نقشه و مسیریاب نشان ممکن است چندین مسیر را به شما پیشنهاد دهد که با لمس گزینه سایر مسیرها قادر به مشاهده آن ها خواهید بود.

تصویر

با لمس گزینه مسیریابی فاصله و مدت زمان تقریبی رسیدن به مقصد برای شما نمایان خواهد شد. یکی از قابلیت های کاربردی برنامه نقشه و مسیریاب نشان مربوط به امکان مسیریابی خارج از طرح های زوج و فرد و یا ترافیک می شود. در صورتی که تمایل دارید تا مسیریابی از درون طرح ها انجام نشود، تنها کافیست تا تیک گزینه های “نرو تو زوج و فرد” و یا “نرو تو ترافیک” را بزنید.

تصویر

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم برنامه نقشه و مسیریاب نشان شامل راهنمای صوتی فارسی می شود. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که در حین رانندگی از مسیریاب استفاده می کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. چرا که با استفاده از این قابلیت نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی در طول مسیر نخواهید داشت. با لمس آیکون به شکل بلندگو در گوشه بالا سمت چپ کادر می توانید صدای راهنمای صوتی را به مرد و یا زن تغییر داده و یا به صورت کلی راهنمای صوتی را غیر فعال کنید.

در طول مسیریابی در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، سرعت مجاز برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که سرعت شما از سرعت مجاز بیشتر باشد، هشدار دریافت خواهید کرد. همچنین برنامه نقشه و مسیریاب نشان با نزدیک شدن به دوربین های کنترل سرعت به شما هشدار خواهد داد.

تصویر

از دیگر قابلیت های برنامه نقشه و مسیریاب نشان می توان به امکان ثبت گزارش اشاره کرد. این موضع بدین معناست که در صورتی که در طول مسیر با تصادف، دوربین، ترافیک و یا اشکال در نقشه مواجه شدید می توانید با ثبت آن سایر کاربران را هم مطلع سازید. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون مثلث در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید.

تصویر

ویژگی های جانبی برنامه نقشه و مسیریاب نشان

برنامه نقشه و مسیریاب نشان از قابلیت افزودن مکان هایی نظیر منزل و محل کار به لیست مکان های شخصی جهت دسترسی سریع و آسان بهره می برد. به منظور دسترسی به این قابلیت نیازمند عضویت در برنامه خواهید بود. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. برنامه مذکور امکان عضویت با استفاده از شماره تلفن و یا حساب گوگل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تصویر

پس از ورود به حساب کاربری تنها کافیست تا مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه انتخاب کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید. سپس در کادر نمایان شده آیکون به شکل سه نقطه را لمس کرده و گزینه افزودن به مکان های شخصی را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید از طریق این کادر موقعیت مکانی مورد نظر خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید.

تصویر

برنامه نقشه و مسیریاب نشان شامل قابلیتی تحت عنوان صفحه نمایش همیشه روشن هم می شود که با فعال سازی این قابلیت صفحه نمایش در طول مسیریابی خاموش نخواهد شد.

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (551 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (545 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (220 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (30 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...