دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار پلاک Pelak 

چهارشنبه، 11 تیر 1399
برنامه پلاک (Pelak) یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب در زمینه ارائه خدمات در محل محسوب می‌شود و خدمات متنوعی نظیر کارواش، نظافت منزل، خشک‌شویی و بسیاری دیگر را ارائه می‌کند.

معرفی نرم افزار

اپلیکیشن پلاک، بزرگترین سامانه ی درخواست آنلاین سرویس های خدمات در محل مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب کشی در دسترس عموم قرار گرفت.

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی سیار، کارواش سیار، سرویس خودروی سیار، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی از طریق وب سایت پلاک نیز برای مشتریان امکان پذیر است. پلاک به دنبال ایجاد تحول در شیوه ی دسترسی مشتریان به ارا ئه دهندگان خدمات، ارتقاء کیفیت و شفافیت قیمت ها است، با ارائه ی خدمات نظافت منزل در محل، کارواش در محل و خشکشویی سیار به مشتریان، ضمن ایجاد سهولت در ثبت سفارش و داشتن حق انتخاب در تعیین زمان و گزینش پلاک یار (متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک یاران و کیفیت خدمات را برای مشتریان تضمین می کند.

در حال حاضر سرویس نظافت منزل، نظافت مشاعات و کارواش سیار راه اندازی شده است و سایر خدمات به زودی در دسترس مشتریان خواهد بود.

رمز موفقیت هر کسب وکاری رضایت مشتریان آن است و پلاک با اتکا به پلاک یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری، ضمانت بازپرداخت وجه یا ارائه ی سرویس مجدد رایگان در صورت عدم رضایت از تجربه ی خدمت گرفته شده را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ کافی است با امور مشتریان پلاک تماس حاصل کنید، بدین ترتیب پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید آن ها، کل وجه پرداختی یا قسمتی از آن به حساب شما عودت خواهد شد. امور مشتریان پلاک در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش، همراه مشتریان خواهد بود تا ضمن اطمینان از حضور به موقع پلاک یاران و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن ها، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

نقاط قوت:

  • ارائه خدمات متنوع در محل
  • همکاری با متخصصین حرفه ای
  • نمایش موقعیت مکانی متخصصین بر روی نقشه
  • امکان مرتب سازی لیست متخصصین بر اساس قیمت و امتیاز
  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین، نقدی و یا از طریق اعتبار
  • امکان ارائه پیشنهادات
  • ضمانت بازگشت وجه
  • امکان امتیازدهی به کیفیت خدمات دریافتی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

آموزش کار با نرم افزار پلاک

به منظور ثبت درخواست خدمات در برنامه Pelak (پلاک) نیاز به عضویت و ایجاد حساب کاربری خواهید داشت. بدین منظور به بخش پروفایل مراجعه کرده و گزینه ثبت نام را لمس نمایید. بدین ترتیب پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، حساب کاربری شما در این برنامه ایجاد می شود. همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم برنامه پلاک (Pelak) خدمات و سرویس های متنوعی را ارائه می کند که در بخش خدمات قابل مشاهده هستند. از خدمات ارائه شده توسط برنامه مذکور می توان به کارواش نانو، نظافت منزل، خشک شویی، تعمیرکار، اتوبار، تعمیرات خودرو، خدمات حیوانات خانگی، قالی شویی و مبلمان، فضای سبز و باغبانی و خدمات الکتریکی اشاره کرد.

پس از انتخاب سرویس مورد نظر از شما خواسته می شود تا محل دریافت خدمات بر روی نقشه را مشخص کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها ساکنین شهرهای تهران، کرج، اصفهان و شیراز قادر به دریافت خدمات برنامه پلاک (Pelak) خواهند بود. پس از انتخاب سرویس و مشخص نمودن محل دریافت خدمات بر روی نقشه نیاز است تا نوع خدمت نیز مشخص شود. به عنوان مثال با انتخاب گزینه نظافت منزل از شما خواسته می شود تا ساعت پیشنهادی، تعداد افراد مورد نیاز و غیره را مشخص کنید. پس از آن نوبت به انتخاب تاریخ و ساعت مورد نظر می رسد.

پس از مشخص نمودن نوع خدمت، لیستی از متخصصین برنامه پلاک (Pelak) به همراه هزینه سفارش برایتان نمایش داده می شود. شما می توانید با استفاده از آیکون های موجود در قسمت فوقانی صفحه موقعیت مکانی متخصصین را بر روی نقشه مشاهده کرده و یا ترتیب نمایش آن ها را بر اساس امتیاز، هزینه و یا جنسیت تغییر دهید. لازم به ذکر است که متخصصین برنامه پلاک (Pelak) کاملا حرفه ای هستند و دوره های آموزشی ویژه گذرانده اند.

پس از انتخاب پلاک یار مورد نظر از لیست، نیاز است تا جزییات سفارش نظیر محل دقیق دریافت خدمات مشخص شود. بدین ترتیب جزییات و فاکتور سفارش برایتان نمایان خواهد شد. در مرحله بعدی شما می توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین و یا از طریق اعتبار خود پرداخت نمایید. همچنین برنامه پلاک (Pelak) امکان پرداخت هزینه به صورت نقدی در محل را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه مذکور می توان به ضمانت بازگشت وجه اشاره کرد. این موضوع بدان معناست که در صورت عدم رضایت از خدمات دریافتی، شما می توانید با امور مشتریان ارتباط برقرار کرده و پس از بررسی، کل و یا قسمتی از وجه پرداختی را دریافت کنید.

پس از ثبت سفارش شما می توانید با مراجعه به بخش سفارشات نسبت به پیگیری آن ها اقدام نمایید. در این بخش سفارش های پیشین و سفارش های در حال انجام شما نمایان می شوند و امکاناتی نظیر لغو سفارش، پرداخت هزینه و یا تماس با پلاک یار در اختیار شما قرار می گیرد. در نهایت پس از اتمام سفارش، امکان امتیاز دهی به خدمات ارائه شده برایتان فراهم می آید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟