دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار Pinwork پین ورک 

سه شنبه، 10 تیر 1399
پین ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات منزل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را پشتیبانی می‌کند.

معرفی نرم افزار

پین ورک متعهدترین شرکت آنلاین خدمات منزل است و تمامی امور خدماتی که در طول روز ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را پشتیبانی می کند و در بهترین کیفیت موجود و با قیمت های مقرون به صرفه و شفاف ارائه می دهد. این خدمات شامل: نظافت منزل ، نظافت پارکینگ و راه پله ، نظافت محل کار ، کارواش سیار ، خدمات باغبانی ، سمپاشی منازل و تعمیر لوازم خانگی هستند که با توجه به نیازتان می توانید به راحتی در سایت یا اپلیکیشن از این خدمات استفاده کنید. تمامی متخصصین آبی پوش ما، از فیلتر های امنیتی سخت گیرانه ی پین ورک عبور کرده و ۱۰۰٪ مطمئن و متعهد هستند.

مزایای پین ورک:

  • حرفه ای های قابل اعتماد
  • پین ورک برای حفظ امنیت سفارشات، فیلترهای متعدد و سخت گیرانه امنیتی اعمال می کند.
  • حرفه ای های آموزش دیده
  • پین ورک به حرفه ای های خود، آموزش های اخلاقی و حرفه ای می دهد تا صلاحیت ارائه خدمت به شما را کسب کنند.
  • قیمت شفاف و سهولت در سفارش
  • سفارش خود را در یک دقیقه با قیمت شفاف، ثبت کنید تا بهترین حرفه ای به شما اختصاص داده شود.
  • پشتیبانی و پیگیری دائمی
  • کارشناسان پین ورک در تمامی مراحل در کنار شما خواهند بود.

تجربه و رابط کاربری برنامه پین ورک (Pinwork)

شاید پیش خود فکر کنید که با این تنوع و تفاوت بسیاری که در خدمات پین ورک است، چگونه همه خدمات در یک اپلیکیشن قابل جمع آوری است؟ هر خدمتی اپلیکیشن خاص خود را می خواهد، پس حتما این برنامه در زمینه رابط کاربری عملکرد مناسبی ندارد.
ولی با اولین نصب و با یگ نگاه ابتدائی متوجه رابط کاربری فوق العاده این اپلیکیشن می شوید. سادگی ای که در عین حال تخصصی بودن هر خدمت را هم حفظ کرده است. هر خدمت سوالات، تخصص ها و مدل درآمدزائی مرتبط با خودش را می خواهد و با سایر خدمات متفاوت است. با وجود این تنوع زیاد، اجزای این اپلیکیشن بسیار دقیق کنار هم قرار گرفته اند و فضای جذابی را برای سفارش دهی به کاربر ارائه می دهند.
پس از نصب برنامه و ورود به اپلیکیشن، صفحه اصلی را می بینید. این صفحه شامل یک اسلایدر و آیکون های خدمات این مجموعه است. ثبت نام نهایی و عضویت و ایجاد حساب کاربری در این اپلیکیشن در مراحله پایانی سفارش انجام می شود که باعث می شود حوصله سر بر نباشد.

شما با ورود به هر خدمتی که میخواهید دریافت کنید، فرایند مختص به آن را طی می کنید. خدمات شامل کارواش سیار نانو و آب، نظافت منزل و محل کار و مشاعات، باغبانی، سمپاشی، نصب توری پنجره، تعمیرات خودرو در محل، تشریفات مجالس و عروسی و خشکشویی، قالیشویی، مبل شویی، پرده شویی، خدمات برقی و برقکاری، خدمات لکترونیکی، خدمات لوله کشی و تعمیرات خودرو در محل است.

پس از انتخاب خدمت مورد نظر و پاسخ به سوالات، می توانید برآورد قیمت خدمت مورد نظر را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید.البته برای بعضی از خدمات امکان برآورد قیمت وجود ندارد.

محل دریافت خدمت را روی نقشه مشخص می کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه نوع نقشه ای است که در آن استفاده شده است. شما با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، تمام آدرس را دریافت میکنید به جز شماره پلاک!! این باعث می شود در ادرس دهی بسیار سریع، موفق و لذتبخش عمل کنید. در حال حاضر تنها ساکنین شهرهای تهران، کرج، کیش و شیراز قادر به دریافت خدمات خواهند بود.

پس از این مراحل اپلیکیشن به صورت خودکار درخواست شما را برای متخصصین واجد شرایط ارسال می کند. از بین گزینه هایی که به شما اعلام آمادگی کرده اند، شما می توانید نیروی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رزومه، سوابق، تعداد کارهای انجام شده، تعداد تاخیرها، تعداد سفارشات کنسل شده، نظرات سایرین درباره آن متخصص و امتیاز کلی وی را به راحتی می توانید مشاهده کنید.

همچنین اگر به دنبال متخصص مشخصی می گردید می توانید گزینه ی جستجو ” متخصص محبوب من ” را انتخاب کنید تا جستجو بین نیروهایی صورت بگیرد که قبلا از خدمات آنها استفاده کرده اید و از آنها راضی بودید.

پس از نهایی شدن سفارش جزییات و فاکتور سفارش برایتان نمایان خواهد شد. در مرحله بعدی شما می توانید مبلغ را به صورت آنلاین و یا از طریق اعتبار خود و یا به صورت نقد در پایان سفارش پرداخت نمایید. با تمام این ویژگی ها پین ورک ضمانت کیفیت کار می دهد. تا یک ساعت اول که متخصص برای ارائه خدمت نزد شما می آید، در صورت عدم رضایت می توانید درخواست تعویض متخصص را داشته باشید بدون اینکه هزینه اضافی از شما گرفته شود.

برای مشاهده سفارشات رزرو شده، از طریق دکمه قرار گرفته در پائین صفحه اصلی اقدام کنید. اگر میخواهید سفارش پیش روی خود را حذف کنید و یا نیروی خود را تغییر دهید و… وارد سفارش مورد نظر شوید و به انتهای صفحه ی جزئیات سفارش بروید. در اینجا علاوه بر تغییر سفارشات می توانید با پشتیبانی پین ورک و یا متخصص مورد نظر تماس بگیرید.

همچنین اگر میخواهید سفارشات گذشته را مشاهده کنید، به دکمه سه خطی قرار گرفته در بالای سمت چپ صفحه اصلی مراجعه کنید و از آنجا وارد بخش سفارشات گذشته شوید. در اینجا می توانید برای متخصص مورد نظر نظر ثبت کنید و به وی امتیاز دهید و اگر از کار وی بسیار راضی بودید او را جزو متخصصین محبوب خود قرار دهید تا برای سفارشات بعدی هم با متخصص محبوب خود همکاری کنید.

ویژگی های جانبی برنامه پین ورک (Pinwork)

در بخش پروفایل برنامه پین ورک (Pinwork) امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری برایتان فراهم می آید. می توانید نسبت به افزودن آدرس جدید به برنامه و یا ویرایش آدرس های پیشین اقدام نمایید. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره داشتیم، برنامه پین ورک (Pinwork) امکان پرداخت هزینه سفارش از طریق اعتبار را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید اعتبار خود را در بخش پروفایل افزایش داده و بدین ترتیب هزینه خدمات را از طریق اعتبار خود پرداخت کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب