دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

دانلود معرفی و آموزش نرم افزار Telepado 

چهارشنبه، 11 تیر 1399
Telepado تلپادو یکی از پر سرعت ترین مسنجر های موجود در گوگل پلی می باشد که به شما امکان گفت و گوی امن را می دهد. شما می توانید کانال های دلخواه خود را بسازید و به اشتراک گذاری انواع فایل ها بپردازید.

معرفی نرم افزار

Telepado تلپادو یکی از پر سرعت ترین مسنجر های موجود در گوگل پلی می باشد که به شما امکان گفت و گوی امن را می دهد. شما می توانید کانال های دلخواه خود را بسازید و به اشتراک گذاری انواع فایل ها بپردازید. این نرم افزار مانند تلگرام از تماس صوتی تصویری نیز پشتیبانی کرده و کیفیت بالایی را در این زمینه ارائه می کند. رابط کاربری این نرم افزار درست مانند تلگرام می باشد، با این حال برخی از امکانات نظیر تغییر پوسته هنوز اضافه نشده است.

Telepado تلپادو سرور های این نرم افزار در آلمان قرار گرفته که سرعت قابل توجهی را به کاربران ارائه می کند. این نرم افزار می تواند جایگزینی مناسب برای تلگرام باشد. برای فعال سازی این اپ، پیامکی به شما ارسال می شود و می توانید به سادگی اکانت خود را فعال نمایید. در حال حاضر Telepado امتیاز 4.4 از 5 را از کاربران خود دریافت کرده است. شما می توانید گروه هایی پر جمعیت ایجاد کنید، حتی بیشتر از تلگرام! در واقع هیچگونه محدودیتی در ظرفیت گروه ها اعمال نشده است و بنابرین امکان ساخت گروه های میلیونی ممکن می باشد. در صورت نیاز می توانید پیام های صوتی ارسال کنید و تماس های اینترنتی برقرار نمایید. این نرم افزار برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است و در نتیجه می توان پیام های خود را در بین سیستم های مختلف سینک کرد. Telepado بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Telepado تلپادو :

  • تماس تصویری و صتی با کیفیت فوق العاده
  • رابط کاربری دوستانه و ساده
  • ارائه شده برای پلتفرم های مختلف
  • کاملا امن و مناسب
  • سرعت بسیار بالا در اشتراک گذاری اطلاعات
  • امکان ارسال پیام های صوتی
  • پشتیبانی از گروه ها با ظرفیت نامحدود
  • امکان ساخت کانال های مختلف

نقاط قوت:

  • امکان اشتراک گذاری انواع فایل ها
  • امکان ارسال پیام صوتی
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • امکان ایجاد کانال و گروه
  • امکان ویرایش و حذف پیام پس از ارسال

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

آموزش کار با نرم افزار Telepado

برنامه Telepado (تلپادو) یک پیام رسان مشابه با تلگرام است که با استفاده از آن قادر به ارسال سریع پیام صوتی و متنی، برقراری تماس تصویری و صوتی و همچنین اشتراک گذاری انواع فایل ها خواهید بود. برنامه تلپادو (Telepado) تقریبا از رابط کاربری مشابه با تلگرام بهره می برد. رابط کاربری برنامه مذکور از سه بخش Chats، Contacts و Settings تشکیل شده است. شما می توانید در بخش Chats به پیام های خود دسترسی داشته باشید. همچنین به منظور ایجاد گفتگو تنها کافیست در این بخش آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب مخاطبینی که دارای اکانت در پیام رسان تلپادو (Telepado) هستند، برایتان نمایش داده خواهند شد.

همانطور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه Telepado (تلپادو) قابلیت اشتراک گذاری انواع داده ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید توسط این برنامه نسبت به اشتراک گذاری تصاویر، ویدیو، موسیقی، مخاطبین، لوکیشن و انواع فایل ها با دوستان و آشنایان خود اقدام نمایید.

یکی دیگر از کاربردی ترین قابلیت های برنامه Telepado (تلپادو) مربوط به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری می شود. بدین منظور به صفحه چت مخاطب مورد نظر مراجعه کرده و آیکون تماس در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب دو گزینه Video وAudio Only برایتان نمایان خواهد شد. در صورت تمایل به برقراری تماس تصویری گزینه Video و در غیر این صورت به منظور برقراری تماس صوتی گزینه Audio only را لمس نمایید.

علاوه بر امکان ارسال پیام متنی، شما می توانید توسط پیام رسان Telepado (تلپادو) نسبت به ارسال پیام صوتی هم اقدام نمایید. همچنین این برنامه قابلیت هایی نظیر ویرایش پیام پس از ارسال و یا حذف آن ها را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Telepado (تلپادو) می توان به امکان ایجاد گروه و کانال اشاره کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب