دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

دانلود معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار Forest 

دوشنبه، 02 تیر 1399
اپلیکیشن Forest کمک می‌کند وقتی کار دارید، دستگاه‌هایتان را کنار بگذارید و بر کارتان تمرکز کنید. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از گیمیفیکیشنی جالب، به محیط‌زیست نیز کمک می‌کند.

معرفی نرم افزار forest

Forest یک برنامه کاربردی است که ادعا می کند برای کمک به کاربران در ایجاد تمرکز در کار ارائه شده است. این برنامه از یک روش منحصر به فرد و متفاوت برای دور کردن شما از گوشیتان استفاده می کند. شما می توانید مدت زمانی را در این اپلیکیشن تعیین کنید و دانه ای را در زمین بکارید تا در این مدت زمان تعیین شده دانه ی شما به درخت یا بوته ای زیبا تبدیل شود. البته لازم به ذکر است که اگر از اپلیکیشن خارج شوید و وارد برنامه ی دیگری شوید درخت شما خشک خواهد شد در نتیجه برای جلوگیری از این موضوع در برابر وسوسه مقاومت خواهید کرد، صبر می کنید تا زمان تعیین شده تمام شود و پس از ایجاد درخت از گوشی خود استفاده می کنید. در مدت زمان طولانی با استفاده از این اپلیکیشن هم می توانید جنگلی برای خود داشته باشید و هم از زمانتان به درستی استفاده کرده اید.

ویژگی های اپلیکیشن Forest

  • یک روش انگیزشی و جالب برای اعتیاد به گوشی
  • تمرکز بیشتر در انجام کارها
  • اشتراک گذاری جنگلتان و رقابت با دوستان
  • دریافت پاداش و ارائه ی گونه های درختی بیشتر
  • قابلیت شخصی سازی به این معنا که می توانید برخی از اپلیکیشن های کاری خود را در لیست سفید قرار دهید تا با خارج شدن از Forest و استفاده از برنامه های لیست سفید، درخت شما خشک نشود و از بین نرود.

آموزش کار با نرم افزار

کارکرد این برنامه این گونه است که مدت فعالیت مدنظر را مشخص می کنید و در این مدت، رشد درخت یا گیاهان دیگر آغاز می شود. اگر از اپلیکیشن خارج شوید، درخت ازبین می رود و امتیازی به دست نمی آورید. بدین ترتیب، برای رشد درخت باید دستگاهتان را کنار بگذارید و به کارتان برسید. موسیقی های مختلفی نیز وجود دارد که در حین انجام کار می توانید به آن ها گوش داد. با ادامه ی کاشت درختان، جنگلتان پربارتر می شود و می توانید موارد مختلف موجود در Achievements را انجام دهید. همچنین، با افزودن دوستانتان می توانید روند یکدیگر را مشاهده کنید.

با امتیازهایی که به دست می آورید، می توانید به گیاهان یا موسیقی های جدید دسترسی پیدا کنید یا کار بسیار جالب تری انجام دهید. Forest این امکان را به شما می دهد با هر ۲،۵۰۰ امتیاز یک درخت واقعی بکارید؛ یعنی استفاده از این اپ نه تنها جالب است و باعث افزایش تمرکز و بهره وری می شود؛ بلکه به محیط زیست نیز کمک بزرگی می کند. این اپلیکیشن تاکنون بیش از ۳۸۵،۰۰۰ درخت کاشته است.

علاوه براین، Forest قابلیت استفاده ی گروهی دارد که در مهمانی ها و دورهمی ها کمک می کند افراد گوشی خود را کنار و با یکدیگر وقت بگذرانند. در این حالت، یک نفر با انتخاب Create Room فرایند را آغاز می کند و دیگران به آن اضافه می شوند. سپس، رشد درخت به طور هم زمان برای همه آغاز می شود و اگر کسی از گوشیِ خود استفاده کند، درخت همه ی افراد ازبین می رود. از قسمت تنظیمات نیز می توان موارد مختلف را تنظیم کرد؛ مثلا یادآوری هایی برای ساعت شروع استفاده ایجاد کرد.

در وب سایت این اپلیکیشن نیز، افزونه ی آن برای مرورگرهای مختلف موجود است که به حساب کاربری فرد وصل می شود و می توان از آن برای کنترل استفاده از مرورگر کامپیوتر هم استفاده کرد. این اپلیکیشن در گوگل پلی بیش از ۵،۰۰۰،۰۰۰ بار نصب شده و در اپ استور، کاربران امتیاز عالی ۴.۸ و در گوگل پلی، امتیاز بسیار خوب ۴.۴ را به این اپلیکیشن ۱.۹۹ دلاری داده اند.


20 پسندیدم 13 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
Hi
2 سال پیش

برنامه ی بسیار خوبیه مخصوصا توی دنیایی که میداریم توش زندگی میکنیم
پاسخ
hoonyrose
2 سال پیش

سلام ببخشید چه جوری الماس جمع کنیم برا خرید آدم ها؟
پاسخ
ملینا
3 سال پیش

چطوری میشه توش حساب کاربری درست کرد؟
پاسخ
ملینا
3 سال پیش

در پاسخ به: چطوری فارسیش کنم
فارسی نمیشه
پاسخ
atena
3 سال پیش

چطوری فارسیش کنم
پاسخ
Atriss
3 سال پیش

چجوری میتونم مشخص کنم چ برنامه ای رو قفل کنه چ برنامه ای رو ن؟؟؟
پاسخ
پونه
3 سال پیش

باید آپدیت بکنی. تو قسمت تنظیمات گزینه سینک رو انتخاب کن و اپدیتش کن
پاسخ
M
4 سال پیش

چطور داخلش اکانت درست کنیم؟
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

دستت رو بزار روی اون دایره ای که دور تا دور درخت هست اینطوری تایمش رو تغییر بده
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

چطوری میشه تایمرش رو بلند مدت کرد یا کلا چطور میشه عوزش کرد؟تایم رو
پاسخ
چطوری میشه فارسیش کرد؟
4 سال پیش

نگین
4 سال پیش

من از فارست استفاده میکردم الان وقت اضافه رو نمیگیره من مثلا ۱ونیم از گوشی استفاده نمیکنم ولی اون هنوز ۲۵ دقیقه رو میگیره
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن