دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / رزومه نویسی / رزومه کاری /

دانلود نمونه رزومه هنر 

شنبه، 08 مرداد 1401
به‌صورت کلی نوشتن رزومه کاری به مهارت خاصی نیاز دارد. در این بخش با قرار دادن نمونه رزومه هنری برای شما عزیزان بستری فراهم نمودیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بر اساس حوزه کاری خود، یک رزومه هنری متناسب بنویسید.

آشنایی با رزومه هنر

رزومه به صورت کلی یک فایل رسمی است که تمام پیشینه تحصیلی و دست آوردهای حرفه ای افراد در آن درج می شود. یک رزومه عادی معمولا شامل سوابق کاری است و غالبا ترتیب درج سوابق کاری، از آخرین شغل متقاضی به اولین کار او خواهد بود.

رزومه یک هنرمند نیز معمولا شامل سوابق کاری فرد است، اما در اغلب اوقات مواردی هم چون نمونه کارهای هنرمند، محصولات و کارهای انجام شده در انواع تئاترها، انیمیشن ها، مقاله های مختلف و هر چیز دیگری که تبحر فرد را نشان دهد، در رزومه هنری او نوشته خواهد شد. در برخی مواقع، رزومه یک هنرمند دارای بخش کتاب شناسی یا همان بیبلیوگرافی (Bibliography) است که یک دید جامع از نحوه کار هنرمند به سایرین ارائه می دهد. علاوه بر تمام این موارد عمومی، می توان در رزومه هنری، سایر مشخصه های دیگری هم چون پروژه ها و یا سایر نمونه کارهای اختصاصی فرد را افزود که نشان دهنده آثار اصلی هنرمند است. در اینجا با دانلود نمونه رزومه هنر با ما همراه باشید.

نمونه 1 رزومه هنر
نمونه 2 رزومه هنر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟